Muita joilla lenkkarifetissi?
Lenkkarifetissi
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
Adidas superstar lenkkarit hoikan naisen jalassa on kiihottava näky
- Anonyymi
Kaikki varrelliset eli yleensä nilkkapituiset lenkkarit on kyllä pirun seksikkäitä naisten jaloissa. Nykyisin valkoisia nilkkapituisia näkyy ihan mukavasti. Kyllä tietenkin aivan tavallisetkin merkkilenkkarit kiinnostaa, mutta ne varret lyövät kiinnostuksen potenssiin kymmenen.
- Anonyymi
Mitä mieltä muut? Itse pidän paljon käytettyjä seksikkäämpinä, kuin uuden näköisiä. Kerran oikein viimeisen päälle tällingissään ja meikattuna olevalla typyllä ikäään kuin vahingossa vanhat, hieman jo rähjäisiksi kuluneet lenkkarit. Näky oli aivan uskomattoman kaunis. Sanotaanhan, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Kyseisessä tapauksessa ne todellakin tekivät sitä.
- Anonyymi
Farkku caprit, nilkka pituiset sukat ja siihen converset...voi että on seksikäs näky sellainen.
Jep, mulla on tennareita about 300 paria. Valkoiset pitkävartiset tennarit on parhaita.
- Anonyymi
Lenkkarit on jees...torista oon ostellut useita naisten tossuja ja lenkkareita...mistä löytäisin samanhenkistä touhuiluseuraa?
- Anonyymi
Millaisia touhuja väki harrastaa lenkkareiden kanssa?
- Anonyymi
Ykkösenä lenkkareiden sniffaus, niin omien kuin toistenkin. Pitää kyllä olla jotkut merkkitossut tai tennarit. Omiin lenkkareihin tulee myös runkkailtua ja tietysti myös toisten aina kun siihen on mahdollisuus,
Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213698
- 891824
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881264Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671220- 551086
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182955- 61922
- 42876
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis141823