Tuumin tässä, että Kiinassa on 1,2 miljardia ihmistä ja sen mukainen talous ja Intiassa on 1,0 miljardia ihmistä ja sen mukainen taloudellinen budjetti samoin Pakistanissa ja monissa muissa maissa joiden tuontitulleja Amerikka on korottanut. Tämä jatkuva riita saattaa johtaa kylmään sotaan ja muutakin kuin tullimaksut lakkaavat. Kun Amerikassa on noin 255 miljoonaa ihmistä, niin ero Kiinaan nähden on yli 700 miljoonaa, joiden taloutta mm. Kiina yllä pitää ja antaa leivän. Kysymys kuuluu, että mikä aiheutti niin suuren vajeen budjettiin Amerikassa, että piti ruveta riitelemään ja korottamaan tuontitulleja. Mitä vajetta yritettiin ja yritetään paikata. Heitän tämän ajatuksena. Ja kuka ja mikä tästä hyötyy. Mikä on se hyöty ja miten suuri ja kuka sen saa.
Vuosibudjetti
Anonyymi
0
194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482