Mistä ladata ilmaiseksi The Sims?

Auttaako joku ystävällinen ...

Mistä voisi ladata ilmaiseksi alkuperäisen The Simsin? Olen ettinyt vaikka mistä, mutta en löydä. Imurointi ohjelmaa ei ole, että voisin sen kautta etsiä.

14

1980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mer

...Taidat olla köyhä...

• joku3

Miksei sitä käyttäisi hyödykseen. Ja toisekseen kaupasta ostettuna pelit ovat aivan törkeän hintaisia.

• Mie Pieni
        joku3 kirjoitti:

Miksei sitä käyttäisi hyödykseen. Ja toisekseen kaupasta ostettuna pelit ovat aivan törkeän hintaisia.

Niimpä..mitä järkeä ostaa kaupasta 60-70e
        hintasia pelejä? Ku kerran joissaki peleissä
        sitä levyä tarvii vain asennukseen..! Ota järki käteen!Ei kaupasta kannata ostaa...Lataaminen
        on helpompaa ja ilmaista ;D

• plöö
        Mie Pieni kirjoitti:

sitä levyä tarvii vain asennukseen..! Ota järki käteen!Ei kaupasta kannata ostaa...Lataaminen

lataaminen on myös laitonta!

• meredith
        Mie Pieni kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, etteivät pelintekijät saa penniäkään piraateista tai ladatuista peleistä? Rahat menee hakkereiden ja konnien taskuun. Ajatteles tällaista tilannetta: entä jos kukaan ei enää osta pelejä, vain imuroi niitä. Mistä yhtiöt saavat sitten rahaa tehdä lisää hyviä pelejä? Mietipä tätä.

• meredith kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, etteivät pelintekijät saa penniäkään piraateista tai ladatuista peleistä? Rahat menee hakkereiden ja konnien taskuun. Ajatteles tällaista tilannetta: entä jos kukaan ei enää osta pelejä, vain imuroi niitä. Mistä yhtiöt saavat sitten rahaa tehdä lisää hyviä pelejä? Mietipä tätä.

Kukaan ei saa siitä rahaa jos lataat pelin jollai ohjelmal.

• sim
        plöö kirjoitti:

lataaminen on myös laitonta!

...yhdyn pöön vastaukseen. MIKÄ JÄRKI ON LADATA NETISTÄ KUN KAUPASTA SAA HALVEMMALLA!!!???!!! Siis TURHA väittää et kaupasta ois kalliimpaa!! Mä ainaki mielummin maksan kaupassa laillisesti 50€ simssistä ku rupeen poliisille maksaan 100€ korvauksia laittomasta lataamisesta!!!! Siis ne on kans tehny laittomasti ku on laittaneet sen pelin ladattavaks!! Jos mä saisin kiinni jonku lataajan ILMOTTAISIN SIITÄ HETI EA:GAMESILLE,POLIISILLE JA SIMSSIN TEKIJÖILLE!!!

• nii

Sims ykkönen maksaa enintään 30euroo, se alkuperäinen ja yleensä siinä on vielä mukana livin´large osakin... tai sitten sen voi ostaa käytettynä!

• Jennifer

mun serkku osti kirpparilta pelin ja lisäosia vasta ihan lähiaikoina eikä ne todellakaan maksanu paljoa. ehkä se on kaikin puolin parempi ostaa peli kun ladata se netistä laittomasti :)

• murutux
        Jennifer kirjoitti:

mun serkku osti kirpparilta pelin ja lisäosia vasta ihan lähiaikoina eikä ne todellakaan maksanu paljoa. ehkä se on kaikin puolin parempi ostaa peli kun ladata se netistä laittomasti :)

Että ajatelkaa nyt vähän,
        onko parempi ostaa UUSI ja PALJON KESTÄVÄ VIIRUKSETON the sims peli, kun ladata netistä VAHINGOITTUNUT ja VIIRUKSELLINEN peli?

Musta on kyl parempi ostaa se,
        niin saa pelintekijätkin rahaa!
        Siis, ne on käyttäny AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI RAHAA JA AIKAA ton sims pelin tekemiseen!
        Ottakaa järki käteen hei haloo!

• murutux kirjoitti:

Että ajatelkaa nyt vähän,
        onko parempi ostaa UUSI ja PALJON KESTÄVÄ VIIRUKSETON the sims peli, kun ladata netistä VAHINGOITTUNUT ja VIIRUKSELLINEN peli?

Musta on kyl parempi ostaa se,
        niin saa pelintekijätkin rahaa!
        Siis, ne on käyttäny AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI RAHAA JA AIKAA ton sims pelin tekemiseen!
        Ottakaa järki käteen hei haloo!

Netin kautta ladatut pelit eivät tod. ole vahingoittuneita ja ne eivät aina sisällä viruksia. Tuollainen on ihan paskapuhetta. Kokemusta meinaan on.

• kar

siihen tarvii jonku koodin en tiedä minkä koodin.

• karo

siihen tarvii jonkun koodin en tiedä minkä koodin!?

• viirukseton =)))

taas puhuu jotkut joilla on varaa ostaa ylihinnoiteltuja pelejä. ensinnäkin, ehkä yksi miljoonasta jää waretuksesta kiinni, ja nekin on jotain jotka lataa/ jakaa ihan jumalattomasti. ja toiseksi, en ole yhtään VIIRUKSELLISTA peliä vielä ladannut. ihme pällejä täällä.

en usko että netistä mistään sivuilta saa simssiä ladattua, jos sitä kyselit. mutta osoitteesta http://aresgalaxy.sourceforge.net/ saat hyvän ja nopean latausohjelman jolla voit simsin hakea. niin helppo että tyhmempikin osais käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe