hyvää

hhh

hyvä kesälomaa pelicanssille.

18

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonmies

      ...Pelikaaneille kakkosdivariin.

      • Ahma

        Eihän sinulla voi olla noin ankeaa? Ei se ole Pelicanssin vika, että savossa ei ole yhtään menestyvää tai perinteikästä jääkiekkoseuraa?


      • Savonmies
        Ahma kirjoitti:

        Eihän sinulla voi olla noin ankeaa? Ei se ole Pelicanssin vika, että savossa ei ole yhtään menestyvää tai perinteikästä jääkiekkoseuraa?

        Olet edelleen kommenteissasi yhtä hampaaton kuin pieni ahmanpoikanen.

        Nimenomaan sinua ottaa päähän, kun loksunokat pelaa ensi kaudella kakkosdivaria.

        SaPKokin pelaa Suomisarjaa, joten lopeta loksutus.

        Kaiken lisäksi SaPKo hoitelee loksunokat puoliteholla.


      • ihan
        Savonmies kirjoitti:

        Olet edelleen kommenteissasi yhtä hampaaton kuin pieni ahmanpoikanen.

        Nimenomaan sinua ottaa päähän, kun loksunokat pelaa ensi kaudella kakkosdivaria.

        SaPKokin pelaa Suomisarjaa, joten lopeta loksutus.

        Kaiken lisäksi SaPKo hoitelee loksunokat puoliteholla.

        yhdentekevää vaikka Pelicans lakkaisi olemasta,se ei tee SaPKosta yhtään parempaa.Täällä sinä vaan vittuilet muille vaikka oma sydämellinen SaPKosi pelaa jotain ulkojää-sarjaa.En tiedä säälittävämpää tyyppiä.


      • Ahma
        Savonmies kirjoitti:

        Olet edelleen kommenteissasi yhtä hampaaton kuin pieni ahmanpoikanen.

        Nimenomaan sinua ottaa päähän, kun loksunokat pelaa ensi kaudella kakkosdivaria.

        SaPKokin pelaa Suomisarjaa, joten lopeta loksutus.

        Kaiken lisäksi SaPKo hoitelee loksunokat puoliteholla.

        Taidat olla itse joku pikkuriikkinen pullamössöteini, kun noin kovasti yrität sitä muille tarjota?

        Yrität kovasti provosoida korvaamalla Pelicans nimen vaikkapa tuolla lonksunokilla.
        Yritähän pentu nyt jotain parempaa tuo on liian läpinäkyvää. =D

        ...minä odotan pistähän poika parastasi.


      • Savonmies
        ihan kirjoitti:

        yhdentekevää vaikka Pelicans lakkaisi olemasta,se ei tee SaPKosta yhtään parempaa.Täällä sinä vaan vittuilet muille vaikka oma sydämellinen SaPKosi pelaa jotain ulkojää-sarjaa.En tiedä säälittävämpää tyyppiä.

        No katso sitten peiliin, lasileuka.

        Siellä näet säälittävän pösilön ellei peilikin halkea moisesta kuvajaisesta.


      • Savonmies
        Ahma kirjoitti:

        Taidat olla itse joku pikkuriikkinen pullamössöteini, kun noin kovasti yrität sitä muille tarjota?

        Yrität kovasti provosoida korvaamalla Pelicans nimen vaikkapa tuolla lonksunokilla.
        Yritähän pentu nyt jotain parempaa tuo on liian läpinäkyvää. =D

        ...minä odotan pistähän poika parastasi.

        ..on selityksesi kirjo.

        Johtunee päävammastasi.


      • se vaan
        Savonmies kirjoitti:

        No katso sitten peiliin, lasileuka.

        Siellä näet säälittävän pösilön ellei peilikin halkea moisesta kuvajaisesta.

        jatkaa.Muuhun et pysty,peilikin halkeaa,niin,on aikamiespojalla niin kova uho.Savonlinnan hurmuri on taas vauhdissa,kauanko vielä asut äitis kanssa?
        Juu tiedetään,lupasit äitilles että kunhan SaPKo nousee niin muutat kirkonkylälle.Äiti parka...


      • Savonmies
        Savonmies kirjoitti:

        No katso sitten peiliin, lasileuka.

        Siellä näet säälittävän pösilön ellei peilikin halkea moisesta kuvajaisesta.

        SaPKoon!!!!


      • Savonmies
        Ahma kirjoitti:

        Taidat olla itse joku pikkuriikkinen pullamössöteini, kun noin kovasti yrität sitä muille tarjota?

        Yrität kovasti provosoida korvaamalla Pelicans nimen vaikkapa tuolla lonksunokilla.
        Yritähän pentu nyt jotain parempaa tuo on liian läpinäkyvää. =D

        ...minä odotan pistähän poika parastasi.

        Äiti sano ettei kannata välittää jos pojat kiusaa.Sitte se sano että ei mun tartte koskaan muuttaa pois kotoa,äiti kyllä pitää huolta pikku nahkahoususta.


      • Savonmies
        Savonmies kirjoitti:

        Äiti sano ettei kannata välittää jos pojat kiusaa.Sitte se sano että ei mun tartte koskaan muuttaa pois kotoa,äiti kyllä pitää huolta pikku nahkahoususta.

        Vain lahtimoukka alkaa feikkaamaan kun jää tappiolle.


      • Ahma
        Savonmies kirjoitti:

        Vain lahtimoukka alkaa feikkaamaan kun jää tappiolle.

        Kyllä menee uudelle säälittävyyden asteelle tuo sinun kirjoittelusi.
        Älä pelkää, kyllä se murrosikä sinullakin vielä alkaa. =D


      • Savonmies
        Ahma kirjoitti:

        Kyllä menee uudelle säälittävyyden asteelle tuo sinun kirjoittelusi.
        Älä pelkää, kyllä se murrosikä sinullakin vielä alkaa. =D

        ...kuten Pelicans, kymmenen omiin.

        PS: Miltä tuntuu kun Pelicans pelaa kakkosessa seuraavat 38 vuotta?


      • Ahma
        Savonmies kirjoitti:

        ...kuten Pelicans, kymmenen omiin.

        PS: Miltä tuntuu kun Pelicans pelaa kakkosessa seuraavat 38 vuotta?

        Hei hei taas. Usko nyt jo et sie pysty minuun mitenkään. =D
        Pelicans on ollut ihan hyvä tällä kaudella niinkuin sinäkin voisit myöntää. Ensi kausi meneekin sitten paremmin, kun hommataan lisää valuuttaa.


      • Savonmies
        Ahma kirjoitti:

        Hei hei taas. Usko nyt jo et sie pysty minuun mitenkään. =D
        Pelicans on ollut ihan hyvä tällä kaudella niinkuin sinäkin voisit myöntää. Ensi kausi meneekin sitten paremmin, kun hommataan lisää valuuttaa.

        Kun sitä valuuttaa ei teillä ole, tajua jo.

        Ehkä te kuitenkin voitte kakkosessa pärjätä jollekin Kerimäen Kiekolle, myönnetään nyt edes se.


      • Ahma
        Savonmies kirjoitti:

        Kun sitä valuuttaa ei teillä ole, tajua jo.

        Ehkä te kuitenkin voitte kakkosessa pärjätä jollekin Kerimäen Kiekolle, myönnetään nyt edes se.

        Mikä ihme siut noin katkeroittaa? Eihän se savo ole lähimainkaan Lahtea(luojan kiitos).
        Kyllä minä olen vakaasti sitä mieltä, että liigassa pysytään ja sinne myös kuulutaan.

        Hauskaa perjantai-illan jatkoa sinulle savonpoika. ;)


      • Savonmies
        Ahma kirjoitti:

        Mikä ihme siut noin katkeroittaa? Eihän se savo ole lähimainkaan Lahtea(luojan kiitos).
        Kyllä minä olen vakaasti sitä mieltä, että liigassa pysytään ja sinne myös kuulutaan.

        Hauskaa perjantai-illan jatkoa sinulle savonpoika. ;)

        SaPKo-Pelicans otteluista minulla on vaan hyviä muistoja, yleensä ne meni Savonlinnassa SaPKolle ja Lahdessa Pelikaaneille.

        Ei minulla ole mitään katkeruutta Pelicanssia vastaan, mutta kylmä totuus on että Pelikaanit ovat taloudellisissa ongelmissa ja tod. näköisesti sarjanalennus on tiedossa.

        Hauskaa perjantai-iltaa sinullekin lahtineiti :-)


      • Ahma
        Savonmies kirjoitti:

        SaPKo-Pelicans otteluista minulla on vaan hyviä muistoja, yleensä ne meni Savonlinnassa SaPKolle ja Lahdessa Pelikaaneille.

        Ei minulla ole mitään katkeruutta Pelicanssia vastaan, mutta kylmä totuus on että Pelikaanit ovat taloudellisissa ongelmissa ja tod. näköisesti sarjanalennus on tiedossa.

        Hauskaa perjantai-iltaa sinullekin lahtineiti :-)

        No pidetään silti molemmat peukkuja, että Pelicans pysyy liigassa, koska ehdottomasti sinne kuuluu. Mieluummin pienellä rahalla ikuinen altavastaaja ja yllättäjä, kuin Espoon Blues. =D

        Nyt peukut pystyyn perskeles!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe