Nolottaako helppous?

Anonyymi

Sain tilaisuuden tuntea anaali yhdynnän riemut. Suostuin kokeiluun ajatuksella kerranelämässä. Kaveri vannoi että kivun tullessa lopettaa tunkeutumisen neitseelliseen peppuuni.
Kaveri lämmitti ja voiteli. Hyvin sujahti. Suorastaan imaisin. Nolotti kun pelkäsin kipua ja puhuin siitä.

14

872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mitään hävettävää tossa, pitää puhua peloista ja mieltä askarruttavista asioista. Vastapuoli ei kuitenkaan osaa lukea toisen ajatuksia, joka pahimmillaan johtaa väärinymmärryksen kautta vahinkoihin. Eli, hyvä että puhuit. Peppuleikit on parasta, kiva että suostuit kokeilemaan ennakkoluulottomasti. Nautitko siitä ?

      • Anonyymi

        Epäilen että minua pidetään huijarina. Sanoi tämän olevan itselleni ensimmäinen kerta. Mutta tuntuu kuin Peppu Aukkoni olisi kertonut muuta. Ehkä asiaan vaikutti se että minua lämmitettiin niin kauan ja rasvattiin hyvin?
        Olisin vaan toivonut että ekakerta olisi ollut tiukempi.
        -nautin kyllä, nautin itse asiassa suunnattomasti.


      • Onks sulla vakkari vai uusia tuttavuuksia vailla ?


    • Anonyymi

      Pieni kyrpä tuntuu taivaalliselta pepussa. Ei satu vaan on ihanan tuntunen kun se liikkuu siellä. Vaikea kuvailla mutta huusin vain et älä lopeta.

      Iso kyrpä on joskus kiva kun sen jälkeen on peppu niin turta että on vaikea kävellä.

      • Anonyymi

        Mikä on pieni kyrpä, entä se iso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pieni kyrpä, entä se iso?

        Pieni on aasialaisen kyrvän kokoinen ja iso isokokoisen länsimaalaisen miehen kyrpä. Aasialainen transu minua jyysti menemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni on aasialaisen kyrvän kokoinen ja iso isokokoisen länsimaalaisen miehen kyrpä. Aasialainen transu minua jyysti menemään

        Ohoh, didn't see that coming ;) Ootko muuten mies vai nainen? Hemmetin kiihottavaa, että olet ollut aasialaisen transun panemana. Ois kiva ollut olla mukana leikeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh, didn't see that coming ;) Ootko muuten mies vai nainen? Hemmetin kiihottavaa, että olet ollut aasialaisen transun panemana. Ois kiva ollut olla mukana leikeissä

        Mies olen. Thaimaassa tuli kokeiltua. Jotain seksikästä siinä on kun ulkonäöltä on kaunis nainen ja hameen alla onkin kyrpä. En olisi uskonut että se tuntuu niin hyvälle liikkuessa pepussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen. Thaimaassa tuli kokeiltua. Jotain seksikästä siinä on kun ulkonäöltä on kaunis nainen ja hameen alla onkin kyrpä. En olisi uskonut että se tuntuu niin hyvälle liikkuessa pepussa.

        Minä pidän peppupanosta kun saa tuntea olevan nainen. Naisen kanssa seksi on antamista mutta miehen pannessa miestä peppuun tuntee saavansa kuin nainen antaa pillua miehelle. Kliimaksina on se tunne kun mies laukee kyrvän ollessa anaalissa.


    • Anonyymi

      Itse kokeilin peppu juttuja nuorena poikana ja se oli menoa, vanempi mies opetti peppu seksin salat. Nyt vanhempana miehenä se tuntuu yhtä mahtavalta, kunnon siemennys ja spermaus peppuun muuta ei tarvita.

      Ps. kannattaa kokeilla miten hyvältä se tuntuu, ei sitä toinen pysy kuvailemaan.
      Peppu Mies.

    • Anonyymi

      Ei ole yhtään noloa! Asioista pitää toisen kanssa voida puhua ja samalla tehdä luottamusta toiseen. Itse kertoisin toiselle rehellisesti että jännittää , peppuni on vielä neitsyt ja haluan käytettävän kondomia ja voidetta. Pyytäisin kumppania opettamaan minua antamaan. Opettajaksi kaipaisin itseäni vanhempaa miestä, itse olen 44v opettaja voisi olla n 60v luotettava paikan omaava mies Helsingistä.

      • Kyllä sinun oman ikäinenkin mies voi osata harrastaa peppuseksiä ja opettaa sitä hyvin. Tietenkin, jos haluat nimenomaa vanhempaa, niin tietenkin. Korkkasin taannoin anaalineitsyyden 55 vuotiaalta naiselta. Olimme keskustelleet asiasta jo aikaisemmin ja sovittiin, että seuraavalla kerralla homma tehdään. Hän oli jo niin virittynyt, kun tapasimme, että en meinannut kyytiin ehtiä. Kuusysissä nuolin pepun märäksi ja sormeilin sitä, kun hän pyllisti. Tunsin, kuinka se rentoutui ja hän voihki muna suussa. Sitten kun pyörähdettiin ympäri ja työnsin kivikovan kalun sisään peppuun, se meni suorastaan luiskahtamalla sinne. Hän oli ihan ekstaasissa Hommasta. Siitä kiimasta ja suihinotosta intoutuneena ensimmäinen kierros jäi valitettavasti hieman lyhyeksi... Tällä kertaa mentiin ihan paljaalla ja liukasteet oli ihan omasta suusta.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      341
      3463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2118
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1537
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1394
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1281
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1121
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe