Onko muilla kokemuksia? Eli olen 30v mies ja viime aikoina on alkanut häiritsemään mieleen palannut kuvat. Siis sisko tykkäsi hirmoneissaan paljatella itseään ( sillä on täydellinen perse ja tissit) olenko siis pervo että rakastellessani tulee mieleeni Väkisin sisko???
OmituinenFantasia
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
On enemmän kuin normalia. Sisko on monenkin ajattelun kohde, mutta eihän jokainen nainen ole jokaisen miehen mielestä haluttava, joten ei siskokaan.
Jos sattuisi käymään niin, että sekä veli olisi siskon mielessä että sisko veljen, kävisi mahdollisesti niinkin, että heistä tulisi seksikumppanit. Voisi myös käydä niin, että koska on jo pitkäaikaisesti totuttu toisen alastomuuteen, esim. saunassa, se ei aiheuttaisi mitään.
Kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia. Mikään niistä ei ole millään tavalla pervoa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594