Tämä on mulle vähän outo ongelma, koska tällaista ei ole aiemmin eteen tullut. Ollaan seurusteltu mieheni kanssa puoli vuotta ja se aika on myös oltu "seksuaalisessa kanssakäymisessä." Mieheni on erittäin hyvin varusteltu -pituutta ja paksuutta pikkuveljessä riittää.
Aiemmin tuosta koosta ei ollut mitään haittaa. Nelisen kuukautta sitten aloin syömään e-pillereitä ja nekään ei vaikuttaneet haluihin minkäänlaisia oireita. Harrastamme seksiä 3-6krt/vko. Tosin nykyisten oireiden takia, on jouduttu hieman vähentämään. Ja itseasiassa olimmekin jonkin aikaa ilman yhdyntöjä, jos se auttaisi, mutta ei.
Viimeisten parin viikon ajan yhdyntä on sattunut. Nimenomaan hänen sisääntulo ja n. 10 ensimmäistä työntöä sattuu. Esileikit on aina hoidettu kunnolla, kosteudesta en usko sen johtuvan, koska myös itsekin olen pitänyt huolen miehen peniksen "liukkaudesta" ;) En tietääkseni jännitä mitään, miksi nyt jännittäisin kun kyseessä on tuttu ja turvallinen mies.
Mikä siis on viime viikkojen aikana voinut aiheuttaa tämän kivun? Joskus kipu tuntuu koko yhdynnän ajan, joskus vain alun. Aiemmin olen myös orgasmin saanut helpommin, mutta viime aikoina keskittyminen on mennyt lähinnä kivun "lievittämiseen." Eli tuleeko seksistä nauttivasta nuoresta naisesta näin tekosyitä keksivä, seksistä kieltäytyvä, kerran kuussa antava nainen? :( Sitä en todellakaan halua.. Tähän asti seksi on todellakin ollut NAUTINTO! Vaan ei enää.
Kun seksi sattuu
12
1721
Vastaukset
- shavepussy
Tulee mieleeni että kuitenkin kivusta on tullut kierre, jota jännität kerta kerralta enemmän ja enemmän. Syy voi olla psyykkinen (korvien välissä), ehkä jokin aivan muu asia hänessä tai arkielämässä häiritsee, millä ei ole tekemistä tämän seksin kanssa varsinaisesti.
Toinen mikä tulee mieleen on jokin sukupuolitauti, kun kerta olet ruvennut nyt syömään pillereitä, ehkä mies on kantanut tietämättään jotakin, eli kannattaa käydä lekurissa sulkemassa pois tuo asia.- sina
Mutta.. Sukupuolitaudista ei ainakaan ole kyse. Molemmat on testattu ja pettämisiä ei ole ollut. Muutenkaan en ole "jännittäjätyyppiä," joka toisi murheensa mukanaan sänkyyn, mutta mistäs noita tietää. Miehessä ei häiritse mikään, suhteemme toimii hyvin. Sitäpä en sitten osaakaan sanoa, että miten arkiset murheet kuten vähäinen työllisyys ja kelan kanssa v*ttuilemiset tuohon vaikuttavat.
Tuskinpa tässä oma tavara on "pienentynyt" ja hänen pikkuveljensä suurentunutkaan niin paljon että kipeästi vaikuttaisi... Itse vaan en jaksa valitettavasti uskoa siihen että mahdolliset ongelmat muussa kuin sänkyelämässä sänkyyn asti säteilisivät :/ - sina
sina kirjoitti:
Mutta.. Sukupuolitaudista ei ainakaan ole kyse. Molemmat on testattu ja pettämisiä ei ole ollut. Muutenkaan en ole "jännittäjätyyppiä," joka toisi murheensa mukanaan sänkyyn, mutta mistäs noita tietää. Miehessä ei häiritse mikään, suhteemme toimii hyvin. Sitäpä en sitten osaakaan sanoa, että miten arkiset murheet kuten vähäinen työllisyys ja kelan kanssa v*ttuilemiset tuohon vaikuttavat.
Tuskinpa tässä oma tavara on "pienentynyt" ja hänen pikkuveljensä suurentunutkaan niin paljon että kipeästi vaikuttaisi... Itse vaan en jaksa valitettavasti uskoa siihen että mahdolliset ongelmat muussa kuin sänkyelämässä sänkyyn asti säteilisivät :/Se on hyvä, että tunnet itsesi hyvin:)Eihän siinä mitään, itseään kannattaa kuunnella.
Minulla on kokemusta tuosta tilanteesta. Edellinen mieheni oli hyvin varustettu ja alussa seksi sujui hyvin, kuitenkin pilviä ilmaantui rintamalle esim. paljon riitoja, stressiä ja luottamuksen puutetta. Sitä mukaa aloin myös kokea kipua yhdynnöissä vaikka olisinkin ollut kostea, nimenomaan siellä pohjassa. Lopulta kivusta tuli kamala kierre ja siitä pelosta, pian en halunnut seksiä enää ollenkaan.
Lopulta huomasin uuden kumppanin kanssa ettei seksielämäni ollut tyydyttävää aikaisemmin. Nykyään seurustelen (olen ollut jo liki 3 vuotta yhdessä) myös hyvin varustetun miehen kanssa. elämä on kuitenkin hänen kanssaan helpompaa kotitaloustöistä lähtien. Lisäksi saan enemmän hellyyttä kuin koskaan sain entiseltä. En ole koskaan kokenut sitä kipua hänen kanssaan ja tosiaan mitään sairauttakaan ei löytynyt kun aikanaan kävin lääkärissä.
Eli ihmisen mieli on todella monimutkainen kapistus. Se toimii vastoin tahtoa. Lopulta olen huomannut että se tunne sängyssä, se tulee sieltä pääkopasta. Rakastelu ei ole vain suoritus, että ei sitä seksiä edes tarvitse joka päivä. Se on myös ihmisen sielujen yhdistymistä tavalla jota on vaikeaa ymmärtää. Ennen jyystin kuin kani montakin kertaa päivässä. Nykyään rakastellaan uuden mieheni kanssa silloin kun siltä todellakin tuntuu. Intohimo on niin valtava ja se kemia (väreet) jo ennen varsinaista rakastelua, että kaikki muu häipyy pääkopasta, paitsi se hetki.
Oletan että teillä rakastellaan paljon, mutta määrä ei korvaa laatua. Minäkin olin ennen oikea "seksiaddikti", halusin joka päivä. Nykyään haluan vain kun siltä tuntuu ja niitä kipuja ei tarvitse enää pelätä.
Toivottavasti se ratkaisu löytyy asiaan ennenpitkää. Omaa mieltä, suhdetta ja ulkoisia tekijöitä kannattaa tutkiskella. Tehkää vaikka pari viikkoa niin, että hyväilette jne. mutta ette mene loppuun asti. Menette loppuun vasta sitten kun sinulle tulee todella se tunne, ei silloin kun miehesi haluaa. Se saattaisi auttaa, sillä silloin kiihoke on kaikkia pelkoja voimakkaampi.
niin ja tosiaan alkoholi saattaa sillä kerralla auttaa rentoutumisessa, eli ei sitten tule ikävää yllätystä tauon jälkeen että tuntisi taas kipua.
Hyvä keino testata, onko tuo juttu psyykkistä on dildo joka vastaa miehesi kokoa, jos et koe sillä yksin touhutessasi kipua, kyse on nimenomaan jostakin miehesi suhteen. Tsemiä. - shavepussy
sina kirjoitti:
Se on hyvä, että tunnet itsesi hyvin:)Eihän siinä mitään, itseään kannattaa kuunnella.
Minulla on kokemusta tuosta tilanteesta. Edellinen mieheni oli hyvin varustettu ja alussa seksi sujui hyvin, kuitenkin pilviä ilmaantui rintamalle esim. paljon riitoja, stressiä ja luottamuksen puutetta. Sitä mukaa aloin myös kokea kipua yhdynnöissä vaikka olisinkin ollut kostea, nimenomaan siellä pohjassa. Lopulta kivusta tuli kamala kierre ja siitä pelosta, pian en halunnut seksiä enää ollenkaan.
Lopulta huomasin uuden kumppanin kanssa ettei seksielämäni ollut tyydyttävää aikaisemmin. Nykyään seurustelen (olen ollut jo liki 3 vuotta yhdessä) myös hyvin varustetun miehen kanssa. elämä on kuitenkin hänen kanssaan helpompaa kotitaloustöistä lähtien. Lisäksi saan enemmän hellyyttä kuin koskaan sain entiseltä. En ole koskaan kokenut sitä kipua hänen kanssaan ja tosiaan mitään sairauttakaan ei löytynyt kun aikanaan kävin lääkärissä.
Eli ihmisen mieli on todella monimutkainen kapistus. Se toimii vastoin tahtoa. Lopulta olen huomannut että se tunne sängyssä, se tulee sieltä pääkopasta. Rakastelu ei ole vain suoritus, että ei sitä seksiä edes tarvitse joka päivä. Se on myös ihmisen sielujen yhdistymistä tavalla jota on vaikeaa ymmärtää. Ennen jyystin kuin kani montakin kertaa päivässä. Nykyään rakastellaan uuden mieheni kanssa silloin kun siltä todellakin tuntuu. Intohimo on niin valtava ja se kemia (väreet) jo ennen varsinaista rakastelua, että kaikki muu häipyy pääkopasta, paitsi se hetki.
Oletan että teillä rakastellaan paljon, mutta määrä ei korvaa laatua. Minäkin olin ennen oikea "seksiaddikti", halusin joka päivä. Nykyään haluan vain kun siltä tuntuu ja niitä kipuja ei tarvitse enää pelätä.
Toivottavasti se ratkaisu löytyy asiaan ennenpitkää. Omaa mieltä, suhdetta ja ulkoisia tekijöitä kannattaa tutkiskella. Tehkää vaikka pari viikkoa niin, että hyväilette jne. mutta ette mene loppuun asti. Menette loppuun vasta sitten kun sinulle tulee todella se tunne, ei silloin kun miehesi haluaa. Se saattaisi auttaa, sillä silloin kiihoke on kaikkia pelkoja voimakkaampi.
niin ja tosiaan alkoholi saattaa sillä kerralla auttaa rentoutumisessa, eli ei sitten tule ikävää yllätystä tauon jälkeen että tuntisi taas kipua.
Hyvä keino testata, onko tuo juttu psyykkistä on dildo joka vastaa miehesi kokoa, jos et koe sillä yksin touhutessasi kipua, kyse on nimenomaan jostakin miehesi suhteen. Tsemiä.Kirjoitin erehdyksessä sinun nimimerkkisi;)
Ihan inhimillinen kömmähdys... - sina
sina kirjoitti:
Se on hyvä, että tunnet itsesi hyvin:)Eihän siinä mitään, itseään kannattaa kuunnella.
Hyvä keino testata, onko tuo juttu psyykkistä on dildo joka vastaa miehesi kokoa, jos et koe sillä yksin touhutessasi kipua, kyse on nimenomaan jostakin miehesi suhteen. Tsemiä.Kiitos asiallisista vastauksista.. En vain voi olla ihmettelemättä tätä. Itseasiassa meillä(kin) yhdyntä on rakastelua, ei vain fyysinen suoritus. Minua ei koskaan painosteta yhdyntään, enkä sitä vasten tahtoani tekisi. Määrä ei todellakaan korvaa laatua. Meilläkin kosketellaan, pussaillaan, halaillaan ja hellitellään paljon. Mieheni kanssa rakastelu on ollut aina jotain ainutlaatuista, ja kuten sanoit, kaikki lähtee omasta päästä. Eipä minulle paljon muita vaihtoehtoja jää kuin selvittää oma pääni.
Tuosta kivusta vielä sen verran, että kipu ei tunnu pohjassa, vaan niinsanotusti huulilla. Eli heti kun mieheni painautuu vähänkään sisälleni :/ Luulisin ettei tästä ole muuta "pakoa" kuin se, että asiat selviävät. Yleensä rakastellessa olen kyllä niin toiminnassa mukana, ettei mieleeni edes tule muita asioita kuin miehen "ylistystä" ;)
Hyvä vinkki tuo dildo-juttu.. Pitääpä testailla joku päivä. Kiitoksia vielä asiallisuudestasi ja hyviä jatkoja sinnekin :)
- olla
ihan harmiton, mutta kisallinen hiiva. Jos on aktiivinen seksielämä tulee veden kanssa lutrattua enemmän ja jos käyttää pesuaineita niin hiiva on ennen pitkää melko varma vieras. Toinen voi olla emätintulehdus. Ota yhteys ehkäisyneuvolaan, he neuvovat eteenpäin.
- päivikki
olisi muitakin oireita?
- mutta
päivikki kirjoitti:
olisi muitakin oireita?
itselläni tunnistan hiivan jo alkuvaiheessa siitä että limakalvot kuivuu ja tulee kipeiksi. Kaikille ei tietty oireile samoin.
- shavepussy
mutta kirjoitti:
itselläni tunnistan hiivan jo alkuvaiheessa siitä että limakalvot kuivuu ja tulee kipeiksi. Kaikille ei tietty oireile samoin.
Hiiva on minullakin ollut ehkä 4 kertaa koko elämäni aikana. Sen puhkeaminen estyy sillä kun sipaisee lääkevoidetta jo siinä vaiheessa kun se kuivuminen ja kokkareinen vuoto alkaa. Kutisee myös, mutta helpottaa nopeasti lääkkeen kanssa ja menee nopeasti ohi.
- sina
Eipä se hiivaakaan taida olla. Mitään oireita ei hiivasta ole.
- Janna
Minulle kävi sama juttu vähän sen jälkeen kun olin aloittanut pilleriensyönnin... Nykyään kun en syö, ei ole ongelmaakaan.
Vaikea sanoa mikä se ongelma sitten loppujen lopuksi oli, ehkä limakalvot kuivui? Mietin itsekin sitä kosteusjuttua... liukuvoiteen kanssa ei nimittäin tuntunut kipua, mutta esim. sylki ei todellakaan ole hyvä kosteuttaja, enemmänkin haittaa on siitä. - hedu
hei vaan!! Tommonen vaiva on todella kiusallinen. Itse olen kärsinyt kyseisestä ongelmansta n,8kk.
Kipuihin on haettu syytä joka paikasta: kuivuus, jännittäminen, joku tietty asento, pillerit/emätinrengas, kuukautiskierron eri vaiheet, endometrioosi, vatsaontelon kiinnikkeet, jonkin moinen vanha drauma kuen vaikka raiskaus....ym Lääkäriltä on rampattu toiselle ja jopa vatsaontelon tähystykseen. Missään ei ole mitään vikaa!!!! Kivut alkoivat mullakin ihan yhtäkkiä. Yhdynnän ekat työnnöt sattuu niin että meinaa tulla itku ja lisäks oikein syvälletyönnettäessä tuntuu kans kipua. Mieheni on ollut erittäin ymmärtäväinen, onhan tässä ollu kestämistä ku ei halua enään seksiä kun se sattuu niin paljon. Jos mikään muu ei auta niin ota 400 Burana tunti ennen seksiä, sillä meilläki mennään eteenpäin. Onnea paranemiselle!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849