Aisankannattajan vaimoksi ?

Anonyymi

Mun mies haluu, että mä harrastan seksiä muiden kanssa ja hän katselee. Mua ei kiinnostaisi, pitäisikö suostua mieheni mieliksi ? Tuskin mulle tuosta nyt mitään morkkista tulisi, mutta en osaa päättää.

74

611

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä vaan kokeilemaan. Voihan olla, että pitäisitkin siitä:)

    • Anonyymi

      Hei, mä kokeilin juuri noilla argumenteilla ja ei ollut mun juttuja tuo. Ja ei tainut miestänikään sen jälkeen kiinnostaa " katseleminen ". Että ei mun mielestä kannata tehdä tuota kenenkään muun mieliksi.

      • Anonyymi

        Meillä tuota harrastettiin muutaman kerran yhteisestä sopimuksesta. Sitten se loppui... yhteisestä sopimuksesta. Olimme varmaan liian vanhoja tuohon leikkiin. ( 52/55 v. aviopari )


      • Anonyymi

        Mikä teillä oli syynä että lopetitte muutaman kerran jälkeen?


      • Anonyymi

        Ei siihen mitää erityistä syytä ollut, ei vain alkuinnostuksen jälkeen kiinnostanut. Ja nuo kolmannet osapuolet eivät olleet sellaisia, kuin ajattelimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen mitää erityistä syytä ollut, ei vain alkuinnostuksen jälkeen kiinnostanut. Ja nuo kolmannet osapuolet eivät olleet sellaisia, kuin ajattelimme.

        Noiden "sopivien" kolmansien löytäminen on ongelma. Tarjolla on paljon tosi törkymöykkyjä ja sitten ei enään kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden "sopivien" kolmansien löytäminen on ongelma. Tarjolla on paljon tosi törkymöykkyjä ja sitten ei enään kiinnosta.

        Totta.

        Kaikenlaista hiipparia mahtuu joukkoon.

        Osa on hiljaisia ja ujoja, ja kemiat ei vaan natsaa. Nuo eivät ole mikään ongelma, mutta heitä on aika paljon.

        Sitten on heitä jotka ovat pilaamassa muidenkin maineen.

        Tyhmiä, maailmanomistajia, liikaa viinaa ottaneita tai muuten vain kusipäitä. Vuosia sitten yhdestä ryhmäsessiosta tuollainen ääliö heitettiin porukalla ulos kun ei mennyt jakeluun ettei naisiin kosketa ilman lupaa.

        Minulla menee samantien fiilikset jos kolmas mies yrittää esittää jotain kovista tai alkaa höpisemään isommasta kullista tai siitä kuinka nussii vaimoani. Eiköhän se homma ole kuitenkin niin että tuo kyseinen herra on saanut mahdollisuuden naida vaimoani minun luvalla. Toiset saa olla aisankannattajia ja kiihottua siitä että heitä alistetaan, mutta minä ainoastaan jaan puutteenalaisille sitä hyvää mitä minulla on ja noita puutteenalaisia on Suomessa aika paljon. Useimmat kuitenkin ymmärtävät lopettaa kun muistuttaa ettei sellainen fantasia natsaa meitä kumpaakaan.

        Tyhmät ovat sitten niitä jotka eivät usko kun kerran sanoo. Onneksi näitä on tullut vastaan vain pari, se yksi ulos heitetty mukaanluettuna. Heillä kun kaikki veri aivoista on kyrvässä, niin eihän siellä päänupissa enää mikään liiku.

        Viina on se vihoviimeinen juoma ryhmähommissa. Joskus tarjoan alkupaukun, jos herra mainitsee heti alkuun että jännittää, mutta se saa riittää. Viina ja jännitys on se joka vie miehestä mehut, eikä silloin seiso kuin järki. Meillä ei tosissaankaan haittaa jos mies tulee reisille. Aina saa kokeilla toisen kerran tai kolmannenkin. Jännitys on loppujen lopuksi hyväksi jos sitä oikein miettii.

        Siivottomia ei ole ollut kuin kerran ja hänelläkin oli vain hikiongelma, joka lähti sillä että ensimmäiseksi mentiin suihkuun.

        Mutta sellainen pariskunta, tai mies, tai nainen, joka olisi kerralla hyvä, heitä on harvassa. Joskus ujoimmista voi lopulta kuoriutua sellainen, mutta siinä pitää vain jaksaa yrittää.


    • Anonyymi

      Sama "ongelma". Ajatus vähän kiehtoo, mutta samalla pelottaa, että suhde ois sit sen jälkeen kuitenkin pilalla.

    • Anonyymi

      Mitkä oli teidän tuntemukset ensinmäisillä kerroilla kun aloitelitte tätä cuckold harrastusta ja miten tästä eteenpäin?

    • Anonyymi

      Mies ulkoruokintaan ja romut perässä.

    • Anonyymi

      Terveitä henkisesti sekä fyysisesti, joilla rakastava ja vahva suhde, estottomia nautiskelijoita vailla mustasukkaisuutta. Tuollaisen (kokemattoman) pariskunnan kanssa olisi kiva aloittaa cuckold leikit, mielellään pitemmälle tähtäävällä tuttavuudella. Itse cuck leikeistä erittäin kiinnostuneena mutta kokemattomana miehenä, emmin sitä juuri, että minkälainen pariskunta on vastassa. Paljon on ilmoituksissa vastassa tatuoituja puntattuja mörrimöykkyjä, tai sitten epäsiistejä kokeilua tarjoavia "kokemattomia" pariskuntia. Missä on ne normaalit arkiset pariskunnat, estottomat sellaiset, jotka haluavat avartaa arkeaan cuck leikeillä. Itseäni vielä kiinnostaisi bi henkinen asetelma, sellainen jossa nainen kiihottuu tällaisesta erittäin paljon.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole koskaan ennen ollut mitään kimppa fantasioita, mutta kieltämättä miehen nykyiset seksipuheet kolmannesta kiihottaa. Mutta ehkä homma toimii parhaiten ajatuksen tasolla.... En usko, että pystyisin tauti kammoisena hommiin kenenkään vieraan kanssa, eikä tuttuja miehiäkään voi edes ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole koskaan ennen ollut mitään kimppa fantasioita, mutta kieltämättä miehen nykyiset seksipuheet kolmannesta kiihottaa. Mutta ehkä homma toimii parhaiten ajatuksen tasolla.... En usko, että pystyisin tauti kammoisena hommiin kenenkään vieraan kanssa, eikä tuttuja miehiäkään voi edes ajatella.

        No sepä se, toisaalta....jos ulkopuolinen mies on varattu (minä esim), niin todennäköisyys taudeille on pienempi. Mutta varmaan puhtaat tulokset sp tauti testeistä olisi hyvä tapa osoittaa luottamusta, itse olisin siihen valmis. Jos pelko taudeista saataisiin sivuun, olisitko muuten kiinnostunut viemään kokeiluun tätä? Olisitteko halukkaat tutustumaan ja juttelemaan aluksi kaikessa rauhassa asiasta


      • Anonyymi

        Itse vasta ajatuksen tasolla mietin edes mahdollisuutta tälläiseen kokeiluun, eka kerta edes tällä palstalla... eli vaikka tuo mun mies yleensä saa mitä haluaa, ja olen tykännyt siitä, tän kokeilun käytännön toteutukseen voi olla vielä matkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vasta ajatuksen tasolla mietin edes mahdollisuutta tälläiseen kokeiluun, eka kerta edes tällä palstalla... eli vaikka tuo mun mies yleensä saa mitä haluaa, ja olen tykännyt siitä, tän kokeilun käytännön toteutukseen voi olla vielä matkaa...

        Fantasioi mielessäsi ja huomaat asi alkaa kiihottaa. Olethan myös aloitttanut valmistautumisen kun kirjoitat tänne! Vieras pitää sua hyvänä, kehuu sua aidosti sekä nauttii kunnolla kun yhtyy sinuun😋


      • Anonyymi

        Onneksi on vapaapäivä, voi fantasioida rauhassa...


      • Anonyymi

        Pitäiskö fantasioida yhdessä enemmänkin privana?


      • Anonyymi

        Hmm...olisikohan mies ylpee vai pitäiskö huorana jos kertoisin, että pikku tutkimusmatkalla sai paikat märäksi 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...olisikohan mies ylpee vai pitäiskö huorana jos kertoisin, että pikku tutkimusmatkalla sai paikat märäksi 🙈

        No jos kolmas on kerta mielessä miehellä, niin varmaan kiihottuis vaimon omatoimisesta tutkimusmatkasta. Ehkä se johtaa sitten seuraavaan ja....


      • Anonyymi

        Minä ainakin kiihotun. Ja heti tuntuu omatunto soimaavan... kerro nyt jotain itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin kiihotun. Ja heti tuntuu omatunto soimaavan... kerro nyt jotain itsestäsi?

        Ite ainakin oon todella kiihottunut ajatuksesta, että pääsisin tuhmailemaan kanssanne. Oon 175cm harteikas mies, todella avoin ja estoton uusille jutuille. Mulle käy kaikenlainen tuhmailu, ja oon avoin todella helppoa seuraa muutenkin.
        Jos sytyt dominoivasta asetelmasta, niin sellainenkin on mahdollista. Kerros jotain itsestäsi myös


      • Anonyymi

        Ehkä vähemmän avoin ja estoton, mutta sievä kolmekymppinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vähemmän avoin ja estoton, mutta sievä kolmekymppinen..

        Ehkä tällaisen kokemuksen myötä se maailma muuttuu myös. Minkälainen mies sulla sit


      • Anonyymi

        Todella vaikea arvata millainen hän olisi tämmöisessä tilanteessa sit ihan oikeesti, kun jonkin asteista mustasukkaisuutta meillä suhteen alussa oli. Mutta komee ja urheilullinen hän ainakin on, nykyisin seksi on mennyt rajumpaan suuntaan 🙈


      • Anonyymi

        Ehkä puolisen vuotta jutuissa on nyt pyörinyt tää, että haluis kattoo kun minua pannaan kunnolla ja pitkään... Aluksi pidin vain seksipuheina, mutta taitaa se olla ihan vakavissaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä puolisen vuotta jutuissa on nyt pyörinyt tää, että haluis kattoo kun minua pannaan kunnolla ja pitkään... Aluksi pidin vain seksipuheina, mutta taitaa se olla ihan vakavissaan...

        Hmm, itse lämpeän rajummasta seksistä todella paljon. Esimerkiksi bdsm jutut on mun mieleeni, turvallisessa ympäristössä tietenkin. Mut toi mustasukkaisuus on paha jutu, se ei oikein katoa parisuhteen aikana ja tällainen kolmen kimppa kuulostaa aika pahalle jos taustalla piileskelee mustasukkaisuus. Se on pirullinen kaveri, joka tuhoaa äkkiä kaiken tieltään.


      • Anonyymi

        Niinpä juuri...osittain juuri tuosta syystä olen vähän arastellut että olisin antanut asian mennä teoriaa pidemmälle. Varsinkin, kun luulen että saattaisin ite tykätä...sit jos tykkääkin liikaa, voi se mustasukkaisuus herätä vaikka kuinka olisikin herran oma fantasia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä juuri...osittain juuri tuosta syystä olen vähän arastellut että olisin antanut asian mennä teoriaa pidemmälle. Varsinkin, kun luulen että saattaisin ite tykätä...sit jos tykkääkin liikaa, voi se mustasukkaisuus herätä vaikka kuinka olisikin herran oma fantasia...

        No just noin se menisikin, hänen fantasioissaan se on kiihottavaa. Mutta kun sä alatkin liikaa nauttimaan tilanteesta, uskon että pakka menee aivan sekaisin ja miehellesi kehittyy erittäin vahvoja mustasukkaisuuden tunteita. Pahimmillaan ero edessä....ja kolmannen osapuolen elämän vesittäminen koska miestä harmittaa. Mustasukkaisuus ja kimppa ei kuulu yhteen, sen voi jokainen kimppailusta kokemusta omaava todeta. Harmi juttu, olisin todellakin halunnut tutustua suhun ja jatkaa tämän / sekä muun tutkimista. Ehkä sieltä sisältä kuoriutuisi todella tuhma nainen ;)


      • Anonyymi

        Pakko koittaa pitää kiltin tytön imagoa yllä 😉 Ehkä on vaan parempi pitäytyä fantasioissa, voihan se olla että jos pääsis testaa ei enää muu kelpais 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko koittaa pitää kiltin tytön imagoa yllä 😉 Ehkä on vaan parempi pitäytyä fantasioissa, voihan se olla että jos pääsis testaa ei enää muu kelpais 🙈

        Susta paistaa läpi aivan muuta kuin kiltti tyttö, jotenkin kiihottavaa huomata sellainen. Olisi kiihottavaa kyllä naida sua joka reikään ja ottaa alistaen kuten haluan


      • Anonyymi

        Ai helvetti. Kuulostaa kyllä aika kuumottavalta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai helvetti. Kuulostaa kyllä aika kuumottavalta...

        Taisit tunnistaa oman paikkasi alistuvana ja otettuna


      • Anonyymi

        Tätä on kyllä testattukin 😉 Joo ja mieluumin rajusti, ei mitään romanttista silittelyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä on kyllä testattukin 😉 Joo ja mieluumin rajusti, ei mitään romanttista silittelyä...

        Voi kuule, rajua saisit. Oisit sidottuna ja panta kaulassa, ja pitäisin huolen että susta lähtisi ääntä kunnolla. Tietäisit aivan varmasti oman paikkasi


      • Anonyymi

        Hmmmm...jotain mitä miettiä illalla....minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm...jotain mitä miettiä illalla....minkä ikäinen oot?

        37v


      • Anonyymi

        Parempi kun ne vähän päälle kaksikymppiset jotka baarissa tulee normaalisti heittää läppää 👍


      • Anonyymi

        Vähän toivoin, että olisit kertonut olevasi 25 tai reilusti yli 50. Et ei ois jääny kaivelemaan 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän toivoin, että olisit kertonut olevasi 25 tai reilusti yli 50. Et ei ois jääny kaivelemaan 🙈

        Voidaan me jatkaa jutustelua kahdestaankin....


      • Profiilin luominen on tehty liian helpoksi... pitäisi pystyä himppu paremmin vastustamaan kiusauksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, rajua saisit. Oisit sidottuna ja panta kaulassa, ja pitäisin huolen että susta lähtisi ääntä kunnolla. Tietäisit aivan varmasti oman paikkasi

        Saisko jotain hyvää illaksi lähetään kokeilee jos sopii


      • Anonyymi

        Miten sinuun saa yhteyden? Olemme hakeneet pitkään kokematonta kokeilemaan kanssamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä juuri...osittain juuri tuosta syystä olen vähän arastellut että olisin antanut asian mennä teoriaa pidemmälle. Varsinkin, kun luulen että saattaisin ite tykätä...sit jos tykkääkin liikaa, voi se mustasukkaisuus herätä vaikka kuinka olisikin herran oma fantasia...

        Puhukaa keskenänne kaikki asiat ensin selväksi. Yleensä aisurit nauttii siitä että nainen nauttii kunnolla ja vapaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No just noin se menisikin, hänen fantasioissaan se on kiihottavaa. Mutta kun sä alatkin liikaa nauttimaan tilanteesta, uskon että pakka menee aivan sekaisin ja miehellesi kehittyy erittäin vahvoja mustasukkaisuuden tunteita. Pahimmillaan ero edessä....ja kolmannen osapuolen elämän vesittäminen koska miestä harmittaa. Mustasukkaisuus ja kimppa ei kuulu yhteen, sen voi jokainen kimppailusta kokemusta omaava todeta. Harmi juttu, olisin todellakin halunnut tutustua suhun ja jatkaa tämän / sekä muun tutkimista. Ehkä sieltä sisältä kuoriutuisi todella tuhma nainen ;)

        Juuri tuon takia me varatut ollaan parhaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai helvetti. Kuulostaa kyllä aika kuumottavalta...

        Tiedetään.


      • Taas vika osoite .... Opi edes vähän.


    • Anonyymi

      Kokeiltiin etelän lomalla. Tavattiin miehiä parina iltana kunnes pyydettiin ne meidän hotellille. Olin mieheni kanssa kuusysissä. Kun vieraat pani minua takaapäin. Ihan kiva muttei mikään tajuntaa räjäyttävä. Ehkä eniten hämmensi kun tajusin miten paljon tuo minun jakaminen miestäni kiihotti.
      Seksi on kimppajutussa sivuseikka. Jos vieraat on kivoja ja kemiat sopii yhteen ihan sama naidaanko vai käydäänkö purjehtimassa.

      • Anonyymi

        Sama meillä kun mieheni alkoi puhua jatkuvasti kolmansista osapuolista. Eka kerralla itseäni jännitti mutta jännitys hävisi kun näin miten mieheni kiihottui tilanteesta. Mieheni tuli aluksi takaapäin ja vieras tarjosi kalun suuhuni. Aloin nauttia heti itsekkin ja hetken päästä en tajunnut kumpi panee minua😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meillä kun mieheni alkoi puhua jatkuvasti kolmansista osapuolista. Eka kerralla itseäni jännitti mutta jännitys hävisi kun näin miten mieheni kiihottui tilanteesta. Mieheni tuli aluksi takaapäin ja vieras tarjosi kalun suuhuni. Aloin nauttia heti itsekkin ja hetken päästä en tajunnut kumpi panee minua😋

        Voisin tulla kokeilee ois vaihtelua yksin ku oon jos tarjoot


    • Anonyymi

      Meillä taitaa olla harvinaisesti niinpäin, että minä haluaisin toisen miehen kimppaan. Vanhemmiten seksuaalisuuteni on lisääntynyt n.50% ainakin ja mieheni ehkä päinvastoin. Lähdin ehdottamalla toista pariskuntaa ja reaktio oli "ei herranjumala"! Toisesta miehestä en ole vielä puhunut.

      • Anonyymi

        Samoin itselläni halut lisääntyneet vanhemmiten. Mieheni kestävyys heikentynyt ja vieras mies tuonut puhtia myös miehelleni. Voin suositella jos vieras sopii henkisesti yhteen, itse nautin kun vieras ottaa eri tavalla minut😋


      • Anonyymi

        Kuinka usein saat vierasta miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein saat vierasta miestä?

        En mä muista tiedä, mutta mä saan vierasta n. pari kertaa kuukaudessa. Siis joka kerta eri miestä, kun on sovittu, että saman kanssa ei kolmea kertaa enempää. Ms. 45 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä muista tiedä, mutta mä saan vierasta n. pari kertaa kuukaudessa. Siis joka kerta eri miestä, kun on sovittu, että saman kanssa ei kolmea kertaa enempää. Ms. 45 v.

        Pääsiskö teidän kanssa leikkimään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä muista tiedä, mutta mä saan vierasta n. pari kertaa kuukaudessa. Siis joka kerta eri miestä, kun on sovittu, että saman kanssa ei kolmea kertaa enempää. Ms. 45 v.

        Saisko tulla kokeilee ois vaihtelua tekee jo mieli


    • Anonyymi

      Olen 18 v. kundi ja ollut n. vuoden vanhemman pariskunnan rouvan "leikkikaluna". Ei tuolla pariskunnalla näytä mitään ongelmia olevan. Minä panen vaimoa ja sen mies katselee tai on sitten jossakin muualla.

      • Anonyymi

        Minkälainen ikäero teillä on tämän parin kanssa?


    • Anonyymi

      MIkä ihme tuossa ... siis jos vaimo paneskelee vieraan kanssa, niin miestä kiihottaa ? Mä en vaan ymmärrä ? Osaako joku selittää tuon järkevästi ?

    • Anonyymi

      Tuollainen kehityskeskustelu käytiin meidän perheessä n. 20 vuotta sitten. Ja sovittiin yhteisesti pelisäännöt. Kuinka, koska, miten usein, jne. ? Emme harrasta parinvaihtoa, koska se ei miehelleni sovi, mutta kolmansia pyöriä kyllä. Minä sen sijaan olen ollut objekti, siis se saava osapuoli. Meillä juttu on toiminut, muutamaa sopimusrikkomusta lukuunottamatta ja nekin olivat tosi mitättömiä. Niin kuin minkä tahansa sovitun asian tai menettelyn kanssa, niin tässäkin pitää etukäteen sopia, miten jutusta luovutaan. Kumpikin osapuoli voi sanoa sen turvasanan ja se on sitten siinä. Omanlaisia koukeroita ja ongelmia asiaan liittyy, toisaalta asioilla on tapana järjestyä. Ja se tärkein asia, tämä on aikuisten leikkiä, vain seksiä. Ei mitään muuta. Se kolmas tai neljäs pyörä on vain kyrpä, ei Matti tai Pena. Yhdessä päätämme millaisen kyrvän haluamme.

      • Anonyymi

        Oletko tyytyväinen elämääsi ?


      • Anonyymi

        Hah, seksin osalta kyllä. Muutoin olisi ehkä parannettavaa.


    • Anonyymi

      Ei tuo mustasukkaisuus toimintavaiheessa tule esille, se koettavissa ja nähtävissä jo suunnitteluvaiheessa. Tuolla ylempänä oli hyvä neuvo... yhteisestä sopimuksesta. Ja kummankin oikeudesta yksipuolisesti lopettaa.
      Mulla on kokemusta tuosta 25 vuoden ajalta ja paljon...Näin.

      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies ?

        Nainen 51 v. Naimisissa saman miehen kanssa yli 30 vuotta.


      • Anonyymi

        Jossakin kirjassa sanottiin: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". Jos vaikka keskulteltaisi asiallisesti, ilman nimittelyä ja haukkumista. Minä en harrasta avioliiton ulkopuolisia suhteita, mutta en myöskään nimittele niitä, joilla sellaisia on. Kukin taaplaa tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin kirjassa sanottiin: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". Jos vaikka keskulteltaisi asiallisesti, ilman nimittelyä ja haukkumista. Minä en harrasta avioliiton ulkopuolisia suhteita, mutta en myöskään nimittele niitä, joilla sellaisia on. Kukin taaplaa tyylillään.

        Ilmoita tuon häirikön viestit samantien poistettavaksi. Ei niihin kannata edes kommentoida mitään koska kyse on mielisairaasta joka on häiriöinyt täällä jo yli kymmenen vuotta.

        Mikään sinun kommentti tai vastaus ei saa häntä siitä tervehtymään, joten ei muuta kuin ilmoitat sen vain poistettavaksi ja annat hänen jäädä täysin yksin.


    • Anonyymi

      Miten tuollainen elämä mahtaa vaikuttaa naisen psyykkeeseen ? Luulisi sillä olevan vaikutuksia myös tuohon puoleen ? Kuka kestää kymmeniä tai satoja seksisuhteita ilman psyykkisiä ongelmia ?

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen suhteita ? Tuolla aikaisemmin selitettiin, että kyseessä on pelkkä " kyrpä", siis hyvä pano. Ja nuo psyykkiset ongelmat tulevat muiden ihmisten suhtautumisesta asiaan, tai pelosta, mitä muut ajattelevat.


      • Anonyymi

        Sinulla ei ole ainakaan koskaan ollut minkäänlaisia seksikokemuksia.

        Siitä syystä kuvitteletkin että se on kuin jokin huume jota ei voi käyttää kuin tietyssä määrin ettei vain tule yliannostusta. Sinulla on toisinsanoen sairas suhtautuminen muiden ihmisten ja omaan seksuaalisuuteesi.

        Sinulla ei ole myöskään ystäviä, kavereita eikä tuttuja. Silloin ymmärtäisit että ihmissuhteiden määrällä ei ole muita rajoja kuin aika.

        Se saamattomuus ja kateus muiden ihmisten sosiaalisista piireistä taitaakin olla se syy miksi olet täällä tuomitsemassa muita ihmisiä.


    • Hmm... Ymmärrän että tämä asia voi joillekin aiheuttaa närkästymisen tunteita, se on luonnollinenkin reaktio ihmiselle kohdatessaan jotain uutta ja ihmeellistä. Aisankannatuksestahan ei paljon puhuta yleisesti, mikä on hyvinkin ymmärrettävää, tuskin kukaan voisi ottaa kahvipöydässä aiheeksi tätä asiaa, kun seksuaalisuudesta keskustelu tuntuu jo itsessään aiheuttavan punastelun tunteita monille.

      Uskon että tälläinen suhde voi toimia, mutta se vaatii hyvät pelisäännöt ja käytännön järjestelyt sekä 100% luottamuksen. Olen huomannut että aisankannatus kiihottaa suuresti monia miehiä, uskon kuitenkin että harvasta miehestä olisi lopulta todella tälläiseen suhteeseen, aluksi kiihoittava idea voi muuttua äkkiä pettymykseksi ja katkeruudeksi joka voi pahimmaan tuhota koko suhteen.

      Olen tutkinut tätä asiaa paljon ja ajatellut sitä eri näkökulmista. Koska olen seksuaalisesti todella aktiivinen ja kokeilunhaluinen mutta haluaisin myös parisuhteen jossa kunnioitetaan toista osapuolta sellaisena kuin tämä on. Itselläni suhde aisankannattaja mieheen on hyvin varteenotettava vaihtoehto, enkä todellakaan näe sitä mitenkään vääränä. Parisuhdehan on kahden ihmisen välinen asia, jos kumpikin osapuoli saa tälläisestä suhteesta nautintoa, onko siinä jotain väärää että nainen saisi nauttia välillä seksistä muidenkin miesten kanssa?

    • Anonyymi

      Mun vaimoni ei haluu kokeille sellainen ja hänen ei mitä fetikset mutta mä mun ex ja minä kokeilimme paljon. Gangbang, pari vaihtaa, auto seksi. Se oli kivaa ja jos mahdollista täytyy kokeilla. Wildclub espossa on hyvää paikkaa kokeilla sellainen.

      Mäkin kiinnostunut "autaa" sulle jos sä haluan. 37v mies.

    • Kokeile pois. Ei tartte heti säkyyn hypätä.
      Mun poikaystävä halus samaa.
      -Ekaksi mä tanssin hitaita toisten kanssa.
      -Sitten tuli puristelu ja kähmintä mukaan
      -Kolmasaste oli suutelu ja tosi kielarit.
      -Neljäs aste ja se kovin. Sanoin kaverille että se voi naida mua. Siskon mies on mukana laivalla. Se ei nai mutta haluaa katella. Se ei kerro eteen päin kun saa katsella. Kolmas halukas suostu naimaan miehen katsellessa.

    • Anonyymi

      Minä suostuin aikanaan mieheni mieliksi, kuten avaaja pohdiskeli. Ensin yhden kerran ja pitkän harkinnan jälkeen uudelleen. Ei mulle mitään ongelmia tai morkkiksia tulllut. Ainoa oli pelko siitä, että jos jutut tulisivat yleiseen tietoon. Ja nyt sitten, 28 vuotta myöhemmin, enään kerran, tai kaksi kuukaudessa. Jossakin vaiheessa noita juttuja oli viikoittain ja useamman kanssa kerralla. Kokeile, jos kummallekin sopii, niin siitä vain. Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran.

      • Anonyymi

        Joo, on sillä kivaa ollut. Ja vain yhden kerran olen saanut sukupuolitaudin, tippurin, että se siitä. Ja löysä en varmasti ole. Siis mistään, treenaus pitää paikat kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe