CLT Synkkiä Pilviä rintamall

Anonyymi

Toivottavasti Kauhajoella paremmin asiat?
www.ilkka.fi/tilaajalle/maakunta/alavuden-tilaelementit-konkurssiin-yhtion-hallituksen-puheenjohtaja-oli-viela-alkuvuodesta-luottavainen-tehtaan-suhteen-1.3052731

30

4989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Konkkaan on menossa sekin.

      • Anonyymi

        No eikös tämä tehdas ole täällä Kauhajoella, vai tarkoitatko sitä asennusfirmaa joka on Alavudella


    • Anonyymi

      Ainakin viime viikolla CLT:n hieno uusi rekka juupan vetämänä liikkui keskustas.

    • Anonyymi

      Joo ja uus Mersu clt rekkarisa no pian on noikin konkurssihuutokaupassa myynninissä.

    • Anonyymi

      Päivällä kuliin tehtahan ohi, vaikutti aivan kuolleelta, en tajua.

    • Anonyymi

      On se kummallista, kun täällä toivotaan yritykselle ( eikä tämä ainoa) konkurssia. Eihän se ole kenenkään etu
      Katkeraa ksteutta, hävetkää

    • Anonyymi

      Kyllä se hyvin menee.
      Toimihenkilöt varmaan koulutettua ja asiantuntia ainesta ,kuten hallin puolellakin väki koulutettua , kyllä se siitä kun vain myyntiä saadaan aikaseksi.

      • Anonyymi

        Vai on enää myynnistä kiinni ja se kai on kaiken helpoin hoitaa!


    • Anonyymi

      Ei se toivomalla parane, vouti kolkuttaa jo ovella ja kunnan sijoitus 500000 meni eikä takasin saada.

    • Anonyymi

      Monella muulla yrityksellä näkyy jo referenssejä, alkaa olla kiire päästä junaan mukaan!

    • Anonyymi

      Kyllä levyn myynti on alkanut etsivät lehtitietojen mukaan uusia asiakkaita

    • Anonyymi

      Joko konkkailmoitus tullut?

    • Anonyymi

      Vuosi 2018tappio- 250000 kauanko perse kestää

    • Anonyymi
    • No eihän nuo luvut (2018) itse asiassa mitenkään pahat ole, mutta kuluva vuosi on se joka ratkaisee. Nyt sitä myyntiä pitää syntyä, muuten alkaa happi loppua...

      • Anonyymi

        Ei tilanne näytä vielä pahalta kun ei ollut palkkamenoja. Viimevuoden halliporukka oli työvoimapoliittisessa koulutuksessa.
        Nyt pitää saada Kauppaa ja töitä että palkat saadaan maksuun.


    • Anonyymi

      Kyllä kaupunki pönkkää veroeuroja taas lisää niin pyörät pyörii. Toista milliä takkiin vasta. Hyvin menee.

    • Anonyymi

      Laitetaanko veto pystyyn ,veikkaan jotta ei ole vuotta enään pystys tuo lafka.

    • Anonyymi

      Kaupungin edustaja erosi yhtiön hallitusta 5.9.2019 ja kaupunginjohtaja teki kielteisen päätöksen osakeantiin osallistumisesta aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Konkurssi taitaa kolkuttaa oven takana ..

    • Anonyymi

      Hei älkää nyt konkurssista puhuko,
      kun avointenovien päivä tulossa alkusyksystä.

      • Anonyymi

        Mahtaakohan olla niin, hyvä lähteä kun ei vielä ole takaus vastuita.


    • Anonyymi

      Ulkopuolisena ihmettelen, että kauhajokiset on varmaan maan synkimmät ihmiset tai kateellisimmat, kun aina maalataan piruja seinille. Antakaa hmeessä yritysten yrittää ja ennemmin kannustakaa tai rohkaisua. Yrityksethän ne meidätkin työllistää ja elättää joko suoraan tai välillisesti. Positiivisuutta ja uskoa kauhajokiset.

    • Anonyymi

      miksiköhän juupa otti rekat pois ajosta ja samantien vei omat trukkinsa pois

      • Anonyymi

        Preus Oy on uusi varanimi valmiina tälle kun clt menee konkkaan.


    • Anonyymi

      Sanovat, tehdas toimii, mutta myynti ei vedä. Eikös Vakuutus miehet ole hyviä puhujia tavallisesti. Hallituksen puheenjohtaja otti lopputilin ja paikallinen yrittäjä otti kipparoinnin ja hänen taitoihinsa voimme luottaa.

    • Anonyymi

      Ollaan niin negatiivista niin negatiivista.

    • Anonyymi

      kuismin kirjoitti et nyt pyyhkii hyvin kun syömähampaat poistui eli tuominen,kiukkonen

    • Anonyymi

      Konkurssihakemus jätetty pe 1.12.2023.

      • Anonyymi

        Niin on. Koivuniemikin siitä kirjoitti Kunnallislehdessä nettisivuilla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe