Motonetin muutto

Perseestä!

Olipa "nerokas" veto muuttaa jonnekin
"jumalan selän taakse" kartanonmäkeen.
En minä ainakaan sinne asti mitään nippeleitä lähde hakemaan jos ei ole aivan pakko.
Joskus ruokatuntisin tuli käytyä tossa satakunnankadulla välillä heräteostoksillakin.
Nyt en kyllä enää viitsi lähteä tonne ulvilan rajamaille. "Liian kaukana".
Taitaapa motonet menettää muutaman asiakkaan nykyisen sijaintinsa vuoksi. (ainakin minut) Kommentteja.

17

3109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Paikkahan on mitä loistavin.
      Vaimon kun heittää kauppaan (prismaan) niin ehtii vielä käydä motonetissä sillä aikaa. Ja toivottavasti valikoimat kasvavat.

• Perseestä!

Onhan siellä hyvä varaosavalikoima.
        Ja käytyäkin varmaan tulee tottakai.
        Ruokatuntishoppailut ym. muut satunnaiskäynnit vaan taisi siinä kaupassa loppua.
        Onhan sinne keskustasta sentään aika matka.
        Mutta jos autonvaraosia tarvisen niin sitte sinne tarpeenvaatiessa tietenkin.

• YX Autonomistaja
        Perseestä! kirjoitti:

Ruokatuntishoppailut ym. muut satunnaiskäynnit vaan taisi siinä kaupassa loppua.

asiakkaan, minä lopetin käymästä siellä tai en ole käynyt. Tuskin tulen menemäänkään.

• mr psyco
        YX Autonomistaja kirjoitti:

asiakkaan, minä lopetin käymästä siellä tai en ole käynyt. Tuskin tulen menemäänkään.

se on makuasia, niinhän tokaisi koirakin kun persettään nuoli

• Perseestä! kirjoitti:

Tuskimpa ne muutti sen takia että olin hyvällä alueella..kaiketi syy oli jokin muu..esim. tilan tarve ???

• wanha

Vanha Motenetti oli minusta aika nuhruinen ja tunkkainen paikka. Uusi on taas valoisampi mesta.

Mikäli minulla on aikaa juosta monta kertaa viikossa Prismassa, niin taatusti myös kerkeän siinä napurissa tarpeen tullen piipahtamaan.

• mr psyco

asiasta voi olla montaa mieltä. olisi saanut kyllä pysyä paikallaa eikä lähtee sinne vitun kuuseen. taas saa hakee osia kauenpaa =( mutta ÄLKÄÄ vaan ihmiset silti menkö käteisvaraosaan!!!!!! teette siinä ISON virheen jos sinne menette.

• käyn

motenetin sijaan Mäkisellä tai jossain muualla, aikansa kutakin.

• Jeppe
        käyn kirjoitti:

motenetin sijaan Mäkisellä tai jossain muualla, aikansa kutakin.

Motonet oli pimeä paikka.. Kerran tuli käytyä!! Ulvilaan ajaa joku 10min ja uuteen motonettiin 7min että ei sen takia huono paikka ole. Mä vien auton korjaamolle ja se hankki palikat mistä hankkii että eipä tule käytyä noissa..

• mr psyco
        Jeppe kirjoitti:

Motonet oli pimeä paikka.. Kerran tuli käytyä!! Ulvilaan ajaa joku 10min ja uuteen motonettiin 7min että ei sen takia huono paikka ole. Mä vien auton korjaamolle ja se hankki palikat mistä hankkii että eipä tule käytyä noissa..

käyn silti motonetissa vaikka sinne olisikin nyt vähän pitempi ajomatka. motonetin vannoutunut asiakas kun olen. se on kyllä tosi että jos vie autonsa huoltoon niin se on sitten sama että mistä se korjaamo hakee ne osansa kun ne sitten saa niistä alennuksen mutta se on sitten eri asia paljonko ne vetää välistä. olisi aina hyvä kysyä kuitteja osista ettei päästä naruttamaan.

• tikkaat

kävin motonet avajaisissa ajattelin ostaa alumiinitikkaat kun lehdessä oli ollut tarjous niistä 26.90e mutta kun menin 16 jlk yllätys yllätys ne oli loppu ja sanoittiin että lisää ei tule, vaikka lehdessä ei ollut mitään rajoituksia.

mä sitten kijoittaa netin kautta palutteen motonetille.
      seuraava päivänä tuli sähköpostia että lähetämme sinulle tikkaat VELOITUKSETTA lähimpään postiin tai matkahuoltoon ja niin kävikin.
      Minusta todella hyvää ja asiallista asiakas palvelua motonetissä!!!

• Janne

Tais tikasmiehellä olla todentuntuinen päiväuni!!
        Terveisin: Tikkaat ostanut avajaispäivänä.

• tikkaat
        Janne kirjoitti:

Tais tikasmiehellä olla todentuntuinen päiväuni!!
        Terveisin: Tikkaat ostanut avajaispäivänä.

Vaan aivan totta. Lähettivät tikkaat Turusta ja aivan ilmaiseksi.Kato niil oli käynny moka siinä ilmoituksessa,kun ei ollu mainintaa: rajoitettu erä tai niin kauan kun tavaraa riittää.

• Janne
        tikkaat kirjoitti:

Vaan aivan totta. Lähettivät tikkaat Turusta ja aivan ilmaiseksi.Kato niil oli käynny moka siinä ilmoituksessa,kun ei ollu mainintaa: rajoitettu erä tai niin kauan kun tavaraa riittää.

Kun tavara loppuu niin sitä saa ilmaiseksi? Hieno yhtälö. Opettele kirjoittamaan ja ajattelemaan.

• tikkaat
        Janne kirjoitti:

Kun tavara loppuu niin sitä saa ilmaiseksi? Hieno yhtälö. Opettele kirjoittamaan ja ajattelemaan.

tämmönen sähkö posti tuli mul motonetistä.

Päivää Motonetista!

Oikeassa olet -> sinulle kuuluu myydä samanlainen/parempi tuote juuri tuohon alennettuun hintaan 26,90e, sillä lehden mainoksesta oli unohtunut painaa teksi "tarjoukset voimassa vain tämän viikon tai niin kauan kuin tavaraa riittää" tms... Valitettavasti tämä teksti puuttui ja yhden meille niin tärkeän asiakkaan mieli pahoitettiin.

Mutta ei hätää, me lähetämme sinulle veloituksetta samaisen tuotteen eli neliportaisen taloustikkaan (motonetnro 38-4504). Ilmoita tarkat yhteystietosi minulle ja toivomasi kuljetusmuodon -> posti tai matkahuolto. Heti, kun saan tietosi niin laitan tilauksen menemään. Älä unohda merkitä puhelinnumeroasi!

Toivottavasti tämä ystävällinen eleemme poikii jatkuvan asiakassuhteen juuri Teidän kanssanne, Hyvää alkavaa kevättä.

Motonet Turku
        Takuukäsittelijä

• Janne.

Kyllä on taas kunnon Perusporilaista kuraperseruikutusta ihan joutavasta aiheesta. "Yhyy yhyy, liian pitkällä. Yäk! En käy, yhyy!!" Kun muistelee sitä aikaa jolloin Motonet ei vielä ollut Porissa niin kyllä oli ankea tarjonta täällä kun varaosan tarve iski. Sai valita kävisikö Järvelän poikien kaupassa (Laatuvaraosa/Motormarket) kuuntelemassa vinoilua ja eioota vai meniskö Tuunasen kioskiin (Mäkinen) kuuntelemaan samat ilveilyt. Kätsy ei tullut kyseeseen edes silloinkaan. Mitään ei ollut hyllyssä ja hinta arvottiin tikkataululla. Se oli todellakin Perseestä!!!
      Motonetin tulo sai kyllä noihinkin kavereihin ryhtiä ja uutta yritystä (Paitsi kätsyssä edelleen sama tahti jatkuu). Mutta eipä hirveästi edelleenkään toi Mottimarketissa asiointi nappaa, siellä on vielä se tikkataulu käytössä... Ja Mäkisellä eioo.
      Onneksi silti on valinnan vapaus, kukin käyköön missä haluaa.

• Janne

:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe