tietääkö kukaan missä asuvat nykyään seuraavat lämminveriset ruunat? vuonna 93 syntynyt Heaven`s Rain ja vuonna 96 syntynyt Cullin eli Kamu?Ne on siis lämppäreitä ja asu kesällä 04 elimäellä...jos joku tietää..Kamu ei ole kilpaillut raveissa.
Vastaukset 3
- kondor
Kamu asustaa tällä hetkellä Kiviharjun tilalla, Valkealassa,olen sillä käynyt muutaman kerran ratsastamassa,hyvin se voi,uusia kavereita sillä on jo :)
- Ansku92
Moi "Kondor"
kiva tietää että Kamu voi hyvin:) Olin viime kesänä yhellä leirillä ja se oli mun hoitsu:)
- meeeeeeeee
hyvä juttu että kamulla on nyt vihdoinkin kaikki hyvin. :) ja luulen että myös muilla elimäellä asuneilla hevosilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???412055Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7091382- 1051132
- 126986
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66805
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15632Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76563- 78511