myllys ikuisesti saipassa!!!!!!!!!!

pahoillaan oleva!!!!!! =(=(

vähä kauheeta ku myllys lähtee!!!! =( en mä mikään kauhee myllys-fani oo mut tippa meinas tulla linssiin ku se oli nostamassa sitä -95 vuoden maailman-mestaruus pokaalia=( se oli liigan yks parhaimmista pelaajista!! ja maalivaheista ja oon tapparalaine mut silti se koskettaa mua!! onha se sentään ipassa pelannu!!!! toivottavasti sitä nähään viä lätkän parissa =) otan osaa!!!

9

672

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonmies

Onhan se sentään SaPKon kasvatti joten en ihmettele.

• että

Jamo tulee nyt takaisin SaPKoon.Savonmies tiesi tämän jo ajat sitten ja tottakai se on tosi.

• Fani87

Mun täytyy sanoa, että mulla tosiaan TULI tippa linssiin ku luin lopettamispäätöksestä.. Sitä parempaa ei oo!!!

• #35 4ewa

Totta!! Jamo oli/on aivan loistava...Torjui sen tod.näkösesti Suomen ainoon maailmanmestaruuden, ja jopa kalamiehenä oli ja meni Etelä-Karjalaiseen kusipää joukkueesee, nimeltää SaiPa..Ja se jos joku kysyy luonnetta...Mennä Lappeenrantaa!!!
      Jamo sen teki, vaikka ois voinu urasa päättää "hienomminkin"..
      Kiitos Jamo!!!

• opa8+4=12

Kaikesta tästä huolimatta Myllys aikoo jäädä viettämään eläkepäiviään Lappeenrantaa.

• ...

...

• Kalakukkosorvari

SaiPalla on ollut aikojen alusta lähtien ollut tapana ryövätä SaPKon parhaat pelaajat.

Toiminta saa minussa aikaan sen, että tekisi mieleni upottaa koko paska kaupunki Saimaan pohjaan.

• bolauttaja
        Kalakukkosorvari kirjoitti:

SaiPalla on ollut aikojen alusta lähtien ollut tapana ryövätä SaPKon parhaat pelaajat.

Toiminta saa minussa aikaan sen, että tekisi mieleni upottaa koko paska kaupunki Saimaan pohjaan.

Joo.. Olihan Jamo loistava veskari aikoinaan ja myös mun suosikki.. Mutta kyllä silti on sanottava, että ne muutamat viimiset vuodet, jotka se pelas SM-liigassa ennen lopettamistaa, se oli ihan surkee ja veti saipasta ihan älytöntä palkkaa, joka söi varmaan puolet saipan pelaajabudjetista..

• Wernerde
        bolauttaja kirjoitti:

Joo.. Olihan Jamo loistava veskari aikoinaan ja myös mun suosikki.. Mutta kyllä silti on sanottava, että ne muutamat viimiset vuodet, jotka se pelas SM-liigassa ennen lopettamistaa, se oli ihan surkee ja veti saipasta ihan älytöntä palkkaa, joka söi varmaan puolet saipan pelaajabudjetista..

...mutta se kuitenki on nii hyvä et se ei mihinkään nynny seuraan mee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2930
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      571
      1839
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      344
      1464
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      86
      1447
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      963
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      68
      855
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      768
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      714
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      704
    Aihe