Hieno idea, mutta milloinkahan tuolla olisi tarjolla muutakin kuin "hävikkiä" l. eioota?
Eikö tuonne tule mitään vai käykö mamut ratsaamassa kaapit, heti kun ovet aukeaa?
Muutaman kerran olen itse vienyt vaatteita yms. otettavaksi ja katsonut samalla, olisiko edes jotain ruokaa... ei mitään...ei edes sitä kuuluisaa valoa jääkaapeissa/pakastimissa.
Helppi - hävikkiruokakaappi
7
685
Vastaukset
- Anonyymi
ei niinkään mamut tyhjennä kaappeja , vaan etelätien asukkaat, alkoholisoituneet varsinkin. olisko niillä puskaradio, kun yksi näkee tavaran tuojan niin kohta on muitakin.
- Anonyymi
Ei ne nistit ja pulsut mitään syö.
- Anonyymi
Turhia lupauksia, eipä tullut mitään luvatuista tai mainostetuista avajaisista mitään. Pitäisikö vaatia joku vastaajista vastuuseen turhista lupauksista?
Suuresti on ihmeteltävää! - Anonyymi
Mee töihin ja osta ruokas kaupasta, äläkä täällä vingu 🤷♂️
- Anonyymi
Nisti pulsu paska perseet!
- Anonyymi
Pitäs myrkyttää se ruoka niin sais putsattua paskakasoja kerralla monta yhteiskuntaa rasittamasta💩
- Anonyymi
ei maksa vaivaa hakee kovia limpunkantoja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106