ääntä mediassa ??
Onko ikävä Juha Sipilän naamaa ja
22
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä on ryhdikästä Suomen nostoa selvitystilasta, jonka valtionvarainministeri Antti Rinne 2014-2015 oli viimeistellyt.
Kiva myöskin että Ihalaisen suursaavutus työllisyysaste 67,9 % korjattiin edes vähän lähemmäksi Euroopan perustasoa 75 %.
Ruotsissa kesällä 2016 oli 77,2 %- Anonyymi
Pelättävissä olevasta epäsuosioista huolimatta Sipilä laittoi Suomen kuntoon ja tämä näkyi vaaleissa. Kuten näkyi Ruotsin Reinfeldillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelättävissä olevasta epäsuosioista huolimatta Sipilä laittoi Suomen kuntoon ja tämä näkyi vaaleissa. Kuten näkyi Ruotsin Reinfeldillekin
Sehän on vasureille suunnaton järkytys, kun porvarit laittaa maan talouden ja työllisyyden kuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on vasureille suunnaton järkytys, kun porvarit laittaa maan talouden ja työllisyyden kuntoon
Laittoi sumen köhät ja duunarit maksamaan lisää optija muita tukiaisia lisää.
Maataloustukea lisää laiskoille masjusseille ja lisää yritystukea työllistämisen varjolla irtisanoville yrityksille.
Eläkeläisten lääkkeetkin vietiin.
Sipilä leikasi van köyhiltä nansalta.
Rikkaille. Lisää.
Mutta ettehän te tajua olevsnne edes köyhiä kun voi kontulan vuokra asunnosts äänestää kokoomusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelättävissä olevasta epäsuosioista huolimatta Sipilä laittoi Suomen kuntoon ja tämä näkyi vaaleissa. Kuten näkyi Ruotsin Reinfeldillekin
Sipilä vei köyhien eläkeläisten tuhkatkin uunista.
Kaikki verovarst rikkaille yritykdille ja kauppakeskusten omistajille jotka ksipaavat mamuja ostoksille ian asras soddu rahslka saa js tavikset vasn maksaa
- Anonyymi
sipilä kutsui Suomeen yli 30 000 laitonta siirtolaista.
- Anonyymi
Juu ja tarjosi näille kotinsakin asuttavaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja tarjosi näille kotinsakin asuttavaksi!
Vain tunnetulle kristitylle perheelle.
Sekään ei ollut turvallista.
Liekö vainoojat ehtineet jo paikkakunnalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tunnetulle kristitylle perheelle.
Sekään ei ollut turvallista.
Liekö vainoojat ehtineet jo paikkakunnalle.Oliko syyrialaisia lestantteja? Kyllä ei ollut mitään puhetta kristityistä silloin kun kutsuhuuto laitettiin al-Jazeeraan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tunnetulle kristitylle perheelle.
Sekään ei ollut turvallista.
Liekö vainoojat ehtineet jo paikkakunnalle.Ja sitten kun sieltä ei tullutkaan yhtään kristittyä, perheistä puhumattakaan niin oli pakko perua koko lupaus eikä antanut asuntoa kellekään.
- Anonyymi
On ikävä. Kohta on muillakin. Sai sentään työllisyyden aika hyvään jamaan mutta ei ole saanut kiitosta tekemästään työstä. Oikeastaan on ikävä koko edellistä hallitusta. Rinne edustaa vain AY liikkeettä. Ei tule saamaan juuri mitään aikaiseksi. Kunhan puhuvat.
- Anonyymi
27.3.2015 kirjoiteltiin että Kreikan tapaan Suomikin ekä joutuu EU-troikan komentoon
https://www.kaleva.fi/juttutupa/talous/johtaako-suomea-kesalla-oma-hallitus-vai-troikka/3978660
- Anonyymi
Ei, näkyy poliittinen kankeus muutenkin maassa, jossa ei naamaa vaihtamallakaan parane.
- Anonyymi
No jos joku murehtii kun vessan vetää alas aaamupaskalla ollessaan niin sitten... muutoin ei.
- Anonyymi
Ei ole, eikä yhdenkään vihervassun naamaa ole ikävä.
- Anonyymi
Persuja on ikävä. Luoja ties kuinka paljon tuhoa tämä nykyinen hallitus saa aikaa. Aikaisempi sai jo niin paljon tuhoa haittamaahanmuutolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja on ikävä. Luoja ties kuinka paljon tuhoa tämä nykyinen hallitus saa aikaa. Aikaisempi sai jo niin paljon tuhoa haittamaahanmuutolla.
Hinta (haittamaahanmuuton) saattaa nousta useilla miljardeilla nykyisestä kolmesta miljardista. Sitten tuo yksi tyyppi tuolla alempana vielä kehtaa mollata Jussia joka ainoana puoluejohtajana kritisoi hullua rahan tuhlausta haittamaahanmuuttoon. Eikö se häpee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta (haittamaahanmuuton) saattaa nousta useilla miljardeilla nykyisestä kolmesta miljardista. Sitten tuo yksi tyyppi tuolla alempana vielä kehtaa mollata Jussia joka ainoana puoluejohtajana kritisoi hullua rahan tuhlausta haittamaahanmuuttoon. Eikö se häpee?
Jos ja jos.... https://www.youtube.com/watch?v=dSUzrskrntE
Haluaisin JuhaSipilä-tikkataulun. Missä myydään?
EskoAho-tikkatauluni (12 kpl) on ammuttu paskaksi jo aikapäiviä sitten.- Anonyymi
SE ON ANKARA VIHARIKOS!!!
- Anonyymi
Tyhmät köyhät suomalaiset äänedtää riistäjiään .
Hyvin menee
Sipilä on kuin shereoodin seriffi.
Rinne on robin hood
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592