Onko ikävä Juha Sipilän naamaa ja

Anonyymi

ääntä mediassa ??

22

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä on ryhdikästä Suomen nostoa selvitystilasta, jonka valtionvarainministeri Antti Rinne 2014-2015 oli viimeistellyt.

      Kiva myöskin että Ihalaisen suursaavutus työllisyysaste 67,9 % korjattiin edes vähän lähemmäksi Euroopan perustasoa 75 %.
      Ruotsissa kesällä 2016 oli 77,2 %

      • Anonyymi

        Pelättävissä olevasta epäsuosioista huolimatta Sipilä laittoi Suomen kuntoon ja tämä näkyi vaaleissa. Kuten näkyi Ruotsin Reinfeldillekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelättävissä olevasta epäsuosioista huolimatta Sipilä laittoi Suomen kuntoon ja tämä näkyi vaaleissa. Kuten näkyi Ruotsin Reinfeldillekin

        Sehän on vasureille suunnaton järkytys, kun porvarit laittaa maan talouden ja työllisyyden kuntoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on vasureille suunnaton järkytys, kun porvarit laittaa maan talouden ja työllisyyden kuntoon

        Laittoi sumen köhät ja duunarit maksamaan lisää optija muita tukiaisia lisää.
        Maataloustukea lisää laiskoille masjusseille ja lisää yritystukea työllistämisen varjolla irtisanoville yrityksille.

        Eläkeläisten lääkkeetkin vietiin.

        Sipilä leikasi van köyhiltä nansalta.
        Rikkaille. Lisää.

        Mutta ettehän te tajua olevsnne edes köyhiä kun voi kontulan vuokra asunnosts äänestää kokoomusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelättävissä olevasta epäsuosioista huolimatta Sipilä laittoi Suomen kuntoon ja tämä näkyi vaaleissa. Kuten näkyi Ruotsin Reinfeldillekin

        Sipilä vei köyhien eläkeläisten tuhkatkin uunista.

        Kaikki verovarst rikkaille yritykdille ja kauppakeskusten omistajille jotka ksipaavat mamuja ostoksille ian asras soddu rahslka saa js tavikset vasn maksaa


    • Anonyymi

      sipilä kutsui Suomeen yli 30 000 laitonta siirtolaista.

      • Anonyymi

        Juu ja tarjosi näille kotinsakin asuttavaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja tarjosi näille kotinsakin asuttavaksi!

        Vain tunnetulle kristitylle perheelle.
        Sekään ei ollut turvallista.
        Liekö vainoojat ehtineet jo paikkakunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tunnetulle kristitylle perheelle.
        Sekään ei ollut turvallista.
        Liekö vainoojat ehtineet jo paikkakunnalle.

        Oliko syyrialaisia lestantteja? Kyllä ei ollut mitään puhetta kristityistä silloin kun kutsuhuuto laitettiin al-Jazeeraan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tunnetulle kristitylle perheelle.
        Sekään ei ollut turvallista.
        Liekö vainoojat ehtineet jo paikkakunnalle.

        Ja sitten kun sieltä ei tullutkaan yhtään kristittyä, perheistä puhumattakaan niin oli pakko perua koko lupaus eikä antanut asuntoa kellekään.


    • Anonyymi

      On ikävä. Kohta on muillakin. Sai sentään työllisyyden aika hyvään jamaan mutta ei ole saanut kiitosta tekemästään työstä. Oikeastaan on ikävä koko edellistä hallitusta. Rinne edustaa vain AY liikkeettä. Ei tule saamaan juuri mitään aikaiseksi. Kunhan puhuvat.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei, näkyy poliittinen kankeus muutenkin maassa, jossa ei naamaa vaihtamallakaan parane.

    • Anonyymi

      No jos joku murehtii kun vessan vetää alas aaamupaskalla ollessaan niin sitten... muutoin ei.

    • Anonyymi

      Ei ole, eikä yhdenkään vihervassun naamaa ole ikävä.

      • Anonyymi

        Persuja on ikävä. Luoja ties kuinka paljon tuhoa tämä nykyinen hallitus saa aikaa. Aikaisempi sai jo niin paljon tuhoa haittamaahanmuutolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja on ikävä. Luoja ties kuinka paljon tuhoa tämä nykyinen hallitus saa aikaa. Aikaisempi sai jo niin paljon tuhoa haittamaahanmuutolla.

        Hinta (haittamaahanmuuton) saattaa nousta useilla miljardeilla nykyisestä kolmesta miljardista. Sitten tuo yksi tyyppi tuolla alempana vielä kehtaa mollata Jussia joka ainoana puoluejohtajana kritisoi hullua rahan tuhlausta haittamaahanmuuttoon. Eikö se häpee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinta (haittamaahanmuuton) saattaa nousta useilla miljardeilla nykyisestä kolmesta miljardista. Sitten tuo yksi tyyppi tuolla alempana vielä kehtaa mollata Jussia joka ainoana puoluejohtajana kritisoi hullua rahan tuhlausta haittamaahanmuuttoon. Eikö se häpee?

        Jos ja jos.... https://www.youtube.com/watch?v=dSUzrskrntE


    • Haluaisin JuhaSipilä-tikkataulun. Missä myydään?
      EskoAho-tikkatauluni (12 kpl) on ammuttu paskaksi jo aikapäiviä sitten.

      • Anonyymi

        SE ON ANKARA VIHARIKOS!!!


    • Anonyymi

      Tyhmät köyhät suomalaiset äänedtää riistäjiään .

      Hyvin menee

      Sipilä on kuin shereoodin seriffi.

      Rinne on robin hood

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe