Annetaan sh-tamma ylläpitokuluja vastaan vuokralle, 2 kk:n ajaksi. Mielellään lähelle Kalajokea. Heppa on todella kiltti ja rauhallinen harrastepolle, jolla voi ajaa ja ratsastaa. Asialla alkaa olla kiire, ota yhteyttä mahdollisimman pian. =)
SH-TAMMA YLLÄPITOKULUJA VASTAAN VUOKRALLE
3
537
Vastaukset
- Kievari
Heppa on vuokrattu. Enää ei kannata kysellä... =)
- minä
Koska omistat suokin niin varmaan tiedät jotenkuten muitakin heppaihmisiä?
Oletko tietoinen olisiko joku myymässä suokkiansa? meillä etsitään tammukkaa perheratsuksi/tätihepaksi. Ratsukoulutusta pitäis olla ainakin vähän ja ajokoulutus plussaa.
Ja luonne pitäisi olla pomminvarma ja kiltti nallukka.. Löytyykö tällaista sitten mistään???- Kievari
Ei kyllä nyt tuu mieleen yhtään tommosta suokkia joka olis myynnissä. Mun heppa olis juuri kuvailemasi lainen, muttei missään nimessä myynnissä! =) Onnea etsintöihin, kyllä se vielä tärppää...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342