Näin ilmoittaa Volvo V70 D5 vm 2002.
Vaihteistoon on vaihdettu öljyt äskettäin.
Mikä mättää ?
Vaihteisto vaatii huollon
6
6328
Vastaukset
- Anonyymi
Manuaali vaiko automaattilaatikko?
No ei sillä väliä, minä hieraisen kristallipalloa.... jotain usvan seassa näkyy... joo, selkee homma, venttiilipöytä pitää vaihtaa.
http://www.eerojaaskelainen.com/index.php?id=228
Olisko vikakoodien lukeminen mitään? - Anonyymi
Automaatti
Mikä on liikkeen vastuu ?
Vika ilmeni muutaman kymmenen kilometrin ajon jälkeen , kun auto oli ostettu .- Anonyymi
Taitaapi liikkeen vastuu olla aika pieni kun ostetun auton ikä on 17 vuotta.
Voit toki käydä urppaamassa mutta ne tietää että siinä on vikaa joten ei ne mitään siitä tule hyvittämään.
Käy nyt lukemassa ne vikakoodit niin voidaan arvailla enemmän että mikä siinä on vikana.
- Anonyymi
Kyllä se hoituu täältä käsin etänä ja iloisella mielellä, voihan nolo.
- Anonyymi
Auto ei ole minun.
Pikkupojat "urppaa",en minä. - Anonyymi
Seon rikki myyneet sulle kakki vehkeen kovaan hintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3755163Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658