Windows 10 päivitys

Anonyymi

Mikäs ihmeen päivitys se tälläinen oikein on.

" Käyttämäsi Windows 10 versio vanhentuu 4.9.2019. Sinun on asennettava kyseinen päivitys ennen version vanhentumista jotta Windowsin käyttöä voidaan jatkaa. Päivitys vie aikaa noin 30 minuuttia"

12

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama päivitys tuli mulle eilen ja asensin sen heti. Kannattaa ottaa se sillä muuten Windows 10 käyttö ei voi jatkaa.

      • Anonyymi

        Minulle tuli tänään tuo päivitys ja mietin ensin että onko se aito. Tarkistin lähteen ja kyllä se tosiaan aito oli eli päivitys pitää asentaa.


    • Anonyymi

      Windowsin uusin versio on 1903 voit tarkistaa sen hakukenttään "Win ver" näet heti mikä versio koneessa on.

    • Anonyymi

      Minulla uudelleenkäynnistyksessä antoi virhekoodin OXc0000185 ja ruutu jäi siniseksi ja siinä pyyddtään käynnistämään palautusTyökalulla. Nyt niitä ei ole, onko keinoja miten pääsen koneelle ja poistamaan 15.8.2019 tulleen päivityksen.

      • Anonyymi

        Taas on _ajakilla koodikin väärin! Hah..haa.


      • Anonyymi

        No väärinhän ne ovat kun ei oikeesti oositä saanut, kaivanut netistä jonkin Winukan koodin ja tuputtaa sitä. Linuxilla on erilainen systeemi siksi ei tunne asioiden oikeaa laitaa.


    • Anonyymi

      Mulla Vista käyttöjärjestelmä ja siihen tuli eilen tälläinen ilmoitus

      " Jos käytössäsi on Windows 10 niin käyttöjärjestelmä on päivitettävä 27.8 mennessä tai se lakkaa toimimasta."

      Miksi Vistalle tulee tälläinen ilmoitus?

      • Anonyymi

        Siksi koska Vista on "menneen talven lumia" eli käyttöjärjestelmä johon tuon päivän jälkeen ei enää tule tietoturvapäivityksiä ollenkaan ja jää siten turvattomaksi. Noita "KIvikauden aikaisia" järjestelmiä ei kenenkään kannattaisi käyttää nettiselailussa mutta eräät eri syistä niitä vielä käyttävät (rahanpuute,saavat aihetta moittia Wintoosaa jne jne...)


    • Anonyymi

      Se on ihan tapaus kohtaista että pitääkö Windows 10 päivittää viimeistään 27.8 vai 4.9. Joitakin versioita ei tarvitse lainkaan päivittää. Kannattaa seurata tarkasti mitä ilmoituksia tulee.

    • Anonyymi

      Ei se mikään ihme jtai kumma-päivitys ole vaan se on uusin Windows10 versionumeroltaan 1903.
      Päivityksen epäonnistumiset johtuvat pääasiassa siitä että on ikivanha tietokone missä ei riittävästi muistikapasiteettia, emolevystä johtuvia vajavuuksia jne...
      Päivityksen esittämät virhekoodit voivat viitata muun muassa laitteisiin, joihin on asennettu joitakin aasialaisia kielipaketteja, puuttuviin käyttöoikeuksiin tai päivityksen yhden asennusvaiheen epäonnistumiseen, eli syitä on monia.

      • Anonyymi

        Ja ne ihanat laittomasti kopioidut piraattiohjelmat joita ilman et ole voinut elää. Nytkö tuli maksun aika?


    • Anonyymi

      Se päivitys kannattaa ottaa jos haluaa jatkaa Windowsin käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe