Minkälaista palkkaa tällä alalla on? Olen lukenut että keskimäärin 3k mikä riittää ihan hyvin, mutta enemmänkin itseä kiinnostaisi pelikoodaus, mikä ei ole sama ala kuin datanomi ainakaan täällä missä itse opiskelen. Onko töiden hankkiminen, palkka minkälaista? Laittakaa kommenttia
Datanomi palkka, kokemus koulutus jne.
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
Alkupalkka noin 2k, jos satut edes löytämään töitä
- Anonyymi
Ite aikanaan aloitin service desk hommissa, ja palkka oli jotain 1800€/kk. Tosin kokemus oli aika vähäistä. Tuosta siirryin lähitukeen, ja palkka nousi johonkin 2200€:n tietämille. Lähitukea olen tehnyt eniten, ja palkka pyörinyt 2500€:n molemmin puolin. Nyt teen softapuolen tukihommia, ja työ on 3-vuorotyötä, peruspalkka on 2800€/kk, ja tähän päälle tulee vuoro- ja viikonloppulisät. Eli ihan hyvin ansaitsee.
- Anonyymi
Datanomi koulutukseltani, lähtöpalkka oli kymmenisen vuotta sitten 1900e ihan puhelintukikaverina, siitä eteenpäin lähitukea asiakasyrityksissä. Palkka kehittyi lähitukihommissa parhaimmillaan 3200 euroon. Useamman työpaikan vaihdon jälkeen nykyinen palkka on vajaa 3800, tittelinä jonkin sortin IT-konsultti. Työ on kuitenkin periaatteessa enimmäkseen ahdinkoon ajautuneiden yritysten IT-asioiden prosessien kuntoon laittoa, eli sekin lähitukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646