Siis miksi? Miksi ihmiset vertailee koiria ja kissoja? Ymmärrän sen, että väitellään että kumpi on lemmikkinä parempi ja se ei mua haittaa millään tasolla, mutta olen nähnyt videoita jossa esim siperiantiikeri käy koiran kimppuun ja tappaa sen, ja ne kissaihmiset kommentteissa huutelee siitä että miten tiikeri voi tappaa helposti esim pitbullin tai suden. Koirat on laumaeläimiä ja susi ei todellakaan voita tiikeriä 1v1 taistelussa tyhmäkin sen tajuaa, eikä pitbull tietenkään voita tiikeriä sen takia että se ei edes ole kauhean suuri koira (paljon isompiakin löytyy). Esim susilauma helposti kaataisi minkävaan ison saalistajan vaikka karhunkin, mutta ei lemmikki/vartijakoirat enään ole niin isoja tai tottunut metsästykseen että ne isompaa saalistajaa kaataisi, koska niitä on jalostettu monien tuhansien vuosien aikana. Ei ole järkeä että ihmiset edes viitsii kommentoida tälläistä kuraa jos se ei mitenkään ole korrektia.
Miksi vertailette koiria ja kissoja?
Anonyymi
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Palsta on muissa kategoriassa kuin luontoon kuulumattomissa eläimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833