Insesti leikit

Anonyymi

Onko nämä yleisiä kun niistä ei näytä paljon olevan juttua? Olisi kiihottavaa löytää nainen jonka kanssa luoda fantasialeikki velisisko, isätytär ja äitipoika.

Ainakin seksitarina palstoilla nämä ovat luetuimpia tarinoita.

9

2020

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entisellä naisellani fetissinä oli isä tytär leikit. Hän käytti minusta nimeä daddy. Joskus kun olin kotona ja hän tuli päivällä töistä leikittiin että tytär tuli koulusta kotiin ja isi palkitsi hyvin menneen kokeen sängyssä.

• Anonyymi

Mulla on samoja leikkejä mun miehen kanssa,todella kiihottavaa leikkiä nuorta tyttöstä jonka iskä viettelee leikkikalukseen ja tyydyttäjäkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on samoja leikkejä mun miehen kanssa,todella kiihottavaa leikkiä nuorta tyttöstä jonka iskä viettelee leikkikalukseen ja tyydyttäjäkseen.

En ole koskaan leikkinyt insestileikkejä mutta kiinnostaisi tietää tuntuuko se luonnolliselta ajatella et olen tytär ja isä panee? Itsellä tulisi mieleen oikea isä joka ei tuntuisi luonnollista. Olen leikkinyt erilaisia roolileikkejä mutta insesti toisi mielessä ainakin oikean oman perheen.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan leikkinyt insestileikkejä mutta kiinnostaisi tietää tuntuuko se luonnolliselta ajatella et olen tytär ja isä panee? Itsellä tulisi mieleen oikea isä joka ei tuntuisi luonnollista. Olen leikkinyt erilaisia roolileikkejä mutta insesti toisi mielessä ainakin oikean oman perheen.

Hyvin pieni prosentti vastakkaisen sukupuolen edustajista on varteenotettavia seksi- tai seurustelukumppaneita. Näin lienee myös sukulaisuustapauksessa.

• Anonyymi

Oma pikkutyttö ois kyl kiva löytää....

• Anonyymi00019

Olisi todella kiihottavaa löytää nainen, jonka kanssa saisi vapaasti leikkiä isä-tytär / pikkutyttö -leikkejä. Ihana karvaton pieni pillu nuoltavana ja pieni pylly ihailtavana pantavana. Todella kiihottava ajatus.
      Minua kiihottaa nimenomaan aikuisen naisen kanssa tällainen leikkiminen. Oikeasti nuoren kanssa ei kiinnosta ollenkaan.

Hassua miten seksimielessä ajatus kiihottaa äärimmäisen paljon, mutta jokapäiväisessä elämässä, jos ajattelen pientä tyttöä tai olematonta tytärtä sekstaamassa kanssani niin, ajatus on vastenmielinen. Ihmeellinen kombo.

• Anonyymi00020

Vaikka lähes pelkästään miehistä tykkäänkin joskus murkkuna ajauduin tilanteeseen, jossa aika paljon itseäni pienemmän kaverini äiti selvästi kiihottui siitä että puuhailin perheen pojan kanssa.

En tiedä mistä nainen oli saanut asian tietoonsa, ehkä tämä vakoili jollain lailla tai sitten pienempi kaverini oli hölmönä paljastanut jotain. Mutta nainen antoi ymmärtää että tiesi meidän runkkailuista ja muista seksileikeistä enkä asiaa silloin enää kieltänyt.

Luulen että pojan äidillä oli alkoholiongelma. Kerran jäätyäni hänen kanssaan yksin nainen napitti housuni auki ja runkkasi minut olohuoneen sohvalla. Olin ehkä neljätoista silloin. Siinä sallivammassa ajassa tuollaisia asioita vielä tapahtui.

Merkillistä jutussa oli se että runkatessaan minua nainen kyseli kaikenlaista omasta pojastaan ja leikeistämme. Jukka oli silloin vasta kymmenen, mutta äiti halusi tietää kaikenlaisia yksityiskohtia tämän kehitykseen ja masturbaatioon liittyen. Piti yksityiskohtaisesti kuvailla pojan orgasmi ja se miten tämä laukesi ilman spermaa. Ilmiselvästi äiti kiihottui kuulemastaan, en oikein ymmärrä miksi olisi muuten edes kysellyt.

Aika hassu muisto tämä.

• Anonyymi00021

Yhden edellisen kumppanin kanssa tuli leikittyä insestileikkejä. Oli ensimmäinen ihminen jolle uskalsin kertoa että mua kiihottaa roolileikkinä ajatus omasta "siskosta". Eksä myönsi vähän nolostellen että on joskus itsekin miettinyt samoja juttuja.

Joku kerta sitten kun oltiin sängyllä ja tilanne alkoi etenemään niin eksä vei kätensä mun haaroihini ja kuiski että haluaa nähdä veljensä kullin. Mulla jysähti heti täysi seisokki päälle ja aloin kertoa kuinka himoittava sisko mulla on ja kuinka usein saunassa olin katsellut sen tissejä. Ei vaadittu pitkiä esileikkejä kun mun "siskoni" oli jo alasti sängyllä pillu märkänä odottamassa että veli työntyy sisään.

Tuntui niin upealta hokea ääneen aivan estoitta miten ihanalta siskon pillu tuntuu. Muutenkaan en peitellyt vaikerointiani ollenkaan, siskoni voihki ja ähki naintimme tahdissa. Koitin pidätellä mahdollisimman kauan, mutta jossain kohtaa eksäni veti päätäni lähemmäs itseään, voihki aivan korvani juuressa ja kuski:

"Veli kulta, täytä mut spermalla, annan kaiken tulla sun siskon pilluun..."

Lähes samalla sekunnilla tunsin todella vahvan nykäisyn koko mun elimessä, mällit lähti välittömästi liikkeelle, työnnyin aivan pohjaan asti ja ruiskutin monet sykäykset siemeniä syvälle "siskooni". Huohotimme molemmat voimakkaasti ja jatkoimme pian uudestaan. Pidin sormilla ja kielellä huolta että "siskoni" saa myös orgasmin, siinäkään ei kestänyt kauaa kun kerroin vaan ääneen kuinka en oo koskaan tullut yhtä lujaa kuin siskon kanssa.

Leikimme useita kertoja samalla tavalla ja se oli joka kerta yhtä upeaa ja vapauttavaa. Tästä on jo monta vuotta ja haluaisin niin paljon kokea taas jotain vastaavaa. Kiihottaisi myös kokeilla olla tädin tai äidin kanssa. M36

• Anonyymi00022

Nää on hienoja tarinoita, mutta onneksi on tullut saatua ihan oikeasti niin serkkutyttöjä kuin tätejä.
      Siskoa mulla ei ollu eikä ainoa velikään antanu persettä, vaikka useamman kerran pyysin.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1466
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1101
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      871
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      835
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      816
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      773
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      699
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      83
      691
    9. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      628
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51