Onko täällä keitään Jumalan VALTAkuntaa ja Hänen

Anonyymi

vanhurskautta etsivää? Sitä, kullekin turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen kestävän hyvinvoini elämän ja tulevaisuuden mahdollistavaa ja takaavaa, Eli sitä kaikille hyväksi Raamatun mukaista ja perusuvaa, sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa etsivää?

Jos kuka tällaiseen em. kaikilta osin Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kaipuuta kokee, niin silloin tähän...

http://www.suomenkristityt.foorumimme.com suuntaan, ja tämän foorumin, siihen Jumalan VALTAkunta yhteyteen ja yteistyöhön pääsyyn, jo alkuun tienviitoitusta. josta on hyvä alkaa ja jatkaa, sitä kaikessa täydellisyys (kaiken oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämäärää kohti.

Tiedoksi saattaen, (Herätyys), sieltä Raamatun UT mukainen ja perustuva Kristillisyys, foorumilta.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, ei sitten YHTÄKÄÄNKÖ?!!

    • Anonyymi

      Hän on keskuudessamme, emmekä näe Häntä. Hän näkee minut, mutta minä en näe Häntä niinkuin enkelit näkevät. Kristus ei ole piilossa, Hän on esillä, mutta minun silmäni eivät ole vielä kykenevät näkemään. Minulla on ongelmia omien erilaisten himojeni kanssa ja heikkouksieni kanssa, ja nämä usvaverhon tavoin peittävät minulta Kristuksen. Ja hengellisen elämän päämäärä on se, että eläisimme todemmin Kristuksen läsnäolon ja ehkä tulisimme joskus kykeniviksi jopa näkemään Hänet

      • Anonyymi

        Kyllä Kristus Jeesus on ja on ollut koko ajan keskuudessämme muituttelemassa ja valistamassa kaikesta Raamatun Raamatun UT mukaisita oopetuksistaan, ohjeistaan ja kehoituksistaan. Ei vain olle uskovansakaan Häntä niistäkään Herraksi Jeesukseksi tunnistanut. Niin on on uskoviaankin maailma ja sen pimeyden puolen ruhtinas vienyt, vetänyt, johtanut ja hallinnut uskoviaankin, jossa PAHA perii ja on perinyt, myös niitä VAIN krist. uskonnollisuuteen pysähtyneitä ja pitäytyviä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kristus Jeesus on ja on ollut koko ajan keskuudessämme muituttelemassa ja valistamassa kaikesta Raamatun Raamatun UT mukaisita oopetuksistaan, ohjeistaan ja kehoituksistaan. Ei vain olle uskovansakaan Häntä niistäkään Herraksi Jeesukseksi tunnistanut. Niin on on uskoviaankin maailma ja sen pimeyden puolen ruhtinas vienyt, vetänyt, johtanut ja hallinnut uskoviaankin, jossa PAHA perii ja on perinyt, myös niitä VAIN krist. uskonnollisuuteen pysähtyneitä ja pitäytyviä!!

        Miksi sotket tankero selitelmilläsi isä Paisioksen selvää julistusta ja yrität omilla sanakäänteilläsi josta on vaikea saada mitään selvää antaa kuvaa että muuta kuin sinun tankero ja kapulakielesi olisi faktaa. Mistä olet saanut noin epäselvän ilmaisutavan joka ei ole Suomen oikein kirjoitus asun mukainen.


      • Anonyymi

        Raamatun UT Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa kaikille hyväksi Oikein elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen opetuksista.

        Mistä sinä olet tuon ilmaisutapasi saanut omaksunut kun on noin Raamatun UT Krist. opin VASTAISTA. = "pirun" hyväksi ja puolesta, tuomioksesi puolesta puhetta!!

        (Herätyys)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun UT Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa kaikille hyväksi Oikein elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen opetuksista.

        Mistä sinä olet tuon ilmaisutapasi saanut omaksunut kun on noin Raamatun UT Krist. opin VASTAISTA. = "pirun" hyväksi ja puolesta, tuomioksesi puolesta puhetta!!

        (Herätyys)

        Onko se selitelmäsi "pirun" hyväksi vai minun kysymykseni sinulle, että voisit kirjoittaa selvemmin. Jos käy suomessa koulunsa ja jotenkin suomenkielen osaa ei ymmärrä sanakäänteitäsi jotka ovat kuin kompia ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se selitelmäsi "pirun" hyväksi vai minun kysymykseni sinulle, että voisit kirjoittaa selvemmin. Jos käy suomessa koulunsa ja jotenkin suomenkielen osaa ei ymmärrä sanakäänteitäsi jotka ovat kuin kompia ?.

        On sinulla varmaankin mahdolisuus lukea sieltä Raamatun UT puolelta, siellä nämä asiat, joista puhu, on ihan oikein ja Suomen kiellellä kunkin luettavissa ja tukittavissa. Käyhän hakemassa sieltä sitä Oikeasti Raamatun UT mukaista kaikille hyväksi Krist. oppia / Kristillisyyttä.

        Ja tule sitten Kristillisyyttä oppineena nevomaan muitakin siihen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla varmaankin mahdolisuus lukea sieltä Raamatun UT puolelta, siellä nämä asiat, joista puhu, on ihan oikein ja Suomen kiellellä kunkin luettavissa ja tukittavissa. Käyhän hakemassa sieltä sitä Oikeasti Raamatun UT mukaista kaikille hyväksi Krist. oppia / Kristillisyyttä.

        Ja tule sitten Kristillisyyttä oppineena nevomaan muitakin siihen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen.

        66 vuotta raamattua tutkineena olen oppinut sen etten neuvo muita, ainoastaan kysyn heidän kirjoitustensa perään jos huomaan niiden olevan liian itsekeskeisesti, lahkohenkisesti kirjoitettuja. Mikä minä olen sarvi otsassa ja hirsisilmässä muita neuvomaan kun en saa hirttä edes omasta silmästäni pois. Saatko itse ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        66 vuotta raamattua tutkineena olen oppinut sen etten neuvo muita, ainoastaan kysyn heidän kirjoitustensa perään jos huomaan niiden olevan liian itsekeskeisesti, lahkohenkisesti kirjoitettuja. Mikä minä olen sarvi otsassa ja hirsisilmässä muita neuvomaan kun en saa hirttä edes omasta silmästäni pois. Saatko itse ?.

        Viestieni sanoma osoittaa, Herra Jeesushan sanoi / opetti, että "hedelmistään puun" hyväksi tai pahaksi tunnistaa. Joita "hedelmiä" sanatkin / puheet on. On joko kaikilta osin Raamatun UT mukaisia ja perustuvia tai sen vastaisia. Hän myös kirosi / tuomitsi kuitumaan selaisen hedelmäpuun, josta ei löytönyt ollenkaan hedelmiä. = se ei mitään puhuva, vain vlinpitättömänä olevan Samoin sellaisen hyttysten siivilöimisen, jossa menee ihan humamattomasti, suuri kameli, se olennainen pääasia, noin vain läpi.

        Kannattaa lukea sieltä Raamatusta mysös niistä Jumalan valinnoista. minkälaisia ovat ja miksi.

        Herran Jeesuksen nimessä Herätykseksi muistuttaen ja valistaen.

        (Herätyys)


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei, vaan elävät terveinä reaalimaailmassa.

    • Anonyymi

      Seura saarnoissa on aivan liian paljon samojen iskulauseiden ja fraasien toistoa, kuten Jumalan valtakunta, Jumalan lapset, Jumala, Jumala ja Jumala, jota nimeä ja iskulauseita jotkut puhujat erehtyvät toistamaan lukemattomia kertoja saarnansa aikana. Laskin huvikseni kerran, että 86 kertaa, mikä on aivan liian paljon. Kuulija turtuu ja kokee puheen sietämättömäksi jorinaksi.
      Puhuja saattaa puhumisen lahjojen puutteessa puhua esim,. tähän tapaan:
      - Rakkaat Jumalan lapset, on se niin hyvä olla tässä Jumalan valtakunnassa. Jumalan valtakunta on turvapaikka Jumalan lapsille. Elä sinä Jumalan lapsi koskaan heitä tätä uskoa, vaan pysy tässä Jumalan valtakunnassa, jossa saarnataan elävää Jumalan sanaa. Jumalan valtakunnan työ on tärkeää ja siihen kannattaa osallistua. Jumalan valtakunnasta saarnataan elävää Jumalan sanaa Jumalan lapsille. Jumalan sana on kaksiteräinen miekka, se tunkee lävitse ja erottaa sielun ja ytimen. Olkaat rakkaat Jumalan lapset hyvässä turvassa tässä Jumalan valtakunnassa. Jumala on luvannut pitää meistä huolen valtakunnassaa. Pysy siis sisällä Jumalan valtakunnassa ja ole ahkera ja käy Jumalan lasten seuroissa. Jumalan lapset Jumala on luvannut hyvästi siunata valtakunnassaan.
      Jumalan valtakunnan asukkaana saamme matkaa taittaa. Jumalan valtakunta tarvitsee ajallisiin tehtäviin työmiehiä, joten kun kutsu käy,niin ota vastaan tehtävä, koska se on Jumalan työtä. Jumalan lapsina me kilvoittelemme täällä Jumalan valtakunnassa, kunnes pääsemme perille sinne ikikunniaan, jonka valtakunnalla on alku,mutta ei loppua. Olen tullut tänne puhujan paikalle suurissa kiusauksissa ja epäilyksissä, että vieläkö minä puhuja reppana saan uskoa syntini anteeksi..... tahdon uskoa, jääkää Jumalan ja hänen armonsa siunattuun haltuun, Jeesuksen nimeen ja aina siunattuun nimeen, AAMEN.

    • Anonyymi

      Sinussa, oi isä, täysin pelastui se, mikä oli Jumalan kuvaksi luotu, | sillä sinä otit ristin ja seurasit Kristusta |ja teoillasi opetit ylenkatsomaan lihaa, sillä se on katoavainen, | ja pitämään huolta sielusta, joka on katoamaton. || Sen tähden iloitsee, oi pappismarttyyri Kosmas, sinun henkesi enkelten joukossa.

      Sinun opetuksesi runsaasti koristi Kirkkoa, ja teki sinut apostolienvertaiseksi, oi pyhä isä. | Korotettuna jumalallisen rakkauden siiville sinä levitit evankeliumia kauas ja laajalti. || Rukoile Kristusta, meidän Jumalaamme, pelastamaan meidän sielumme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe