jos eivät saa pitää pelikoneita, oli kyllä melkoinen uutinen. Tarkoittanee sitä että peliriippuvaiset eivät ainoastaan ylläpidä Veikkausta vaan koko muuta yhteiskuntaa.
Kaupat nurin....
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mielelläänhän ne kaupat pelikoneista rahansa ottaa. Ei tarvitse edes tilata mitään tarvikkeita, joita muuten ihmiset ostaisivat ja työntekijöitäkin tarvitaan vähemmän kassalle ja hyllyjä täyttämään, mitä nyt antamaan pelaajalle lisää rahaa kassalta pelaajan tililtä, kun sitä näppärästi nykyisin saa kaupan kassalta välillä ulos menemättä eikä pankkiautomaatin nostorajoituksetkaan niitä koske. Useimpiin koneisiin jo kelpaa sekä setelit että kolikot, joten kolikon vaihtajatkin vähenevät. Vielä kun voisi viisatasen syöttää, niin riittäisi kerralla ehkä parin tunnin pelaamiseen.
- Anonyymi
Ensin pelataan mitä pankkikortilla voidaan ja perään sitten seteleitä. Kauppa kiittää.
- Anonyymi
Olihan sitä orjia ennenkin, jotka pitivät yhteiskunnan pyörimässä. Nyt sen tekevät peliorjat.
- Anonyymi
Nyt vaan kauppa kerrallaan testaamaan, täytyykö kauppa lopettaa, jos pelikoneita ei pelata. Kampanja pystyyn ettei tietyn kaupan pelejä pelata lainkaan vaan ostetaan niilläkin rahoilla kyseisestä kaupasta ruokaa ja muita tavaroita.
Veikkaus nyt poistelee pelikoneita sairaaloista ja palvelutaloista, mikä sinällään on aivan oikein. Suurimmat tuotot kuitenkin tulevat kaupoista, joissa suurin osa peliongelmaisista pelaa. Kas kun pelikoneita ei laitettu kirkkoihin, jotta olisi saatu lisää kävijöitä ja samalla kirkko olisi saanut kolehtinsa osuutena pelikoneiden tuotosta kuten muutkin pelipaikan tarjoajat. - Anonyymi
jos ei kauppa pysy pystyssä ilman pelikonetta, olisi syytä lopettaa moinen firma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662