Siirtolapuutarhamökki

Anonyymi

Mökin omistuksesta tahtoisin tietää.
Mitä kustannuksia
Voiko talvella mökillä olla

17

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan ei ole halunnut vastata... No tuota, vähän yksoikoisesti kyselet. Lienet naikkonen. Totta kai ,jos on lämmitys,voi olla talvella mökillä kuin mökillä. Pysyväksi osoitteeksi ei voi muuttaa siirtolauutarhamökkiä. Kustannuksia , no, riippuu ihan onko mitä varustetta mökissä vai ihan vaan pelkistetty meininki. Jos se on oma niin eipä siinä muita kuin millä lämmität ja miten veden yms hoidat. Vuokramökit on sitten eri hintaisia.

      • Anonyymi

        Ap vastaa tähän että eipä kovin kaksinen sinun vastauksesi ollut. Tuskin tiesit asiasta mitään kunhan joutessasi vastasit kuvitellen olevasi kovin tietäväkin


      • Anonyymi

        Valitan,mutta väärään osuit. Tiedän ja omistan sellaisen ja sinulla ei rahat riitä siihen. Edunvalvonta ei mökkiä maksa. Minä maksan omasta palkasta. Kiitos ja hei. Tuollaisille tyhmille en enää vastaakaan. Kuin räkäsen naurun. Terv rahamies


      • Anonyymi

        Asiallinen vastaus heti aloituksen perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallinen vastaus heti aloituksen perässä.

        Ap ei ymmärrä,mutta sai asiantuntijan vastauksia. Ei taitaisi ap :^) hyvin pärjätä mökillä talvea,kun ei kelpaa neuvot. Kuvittelee vaan,että olisi halpaa asua siirtolapuutarhamökissä. Kokemuksella sanon,että talvella on haasteensa ja ei ihan pärjää pikkuhiluilla. Monenmoista kulua tulee,joten pysy vaan vuokrakämpässä talvi ja leiki kesällä inkkaria ja nuku laiturinnokassa...


    • Anonyymi

      Eiköhän kopteri tähänki vastaa epäasiallisen kommentin ja ylläpito vain hyväksyy. Noi siirtolapuutarha ovat tosi hyviä paikkoja, kaupungin sivuilta löytyy tietoa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toivon sinulle rauhaa elämään. Itse vihaan huumeita ja kiitollineb,ettei läheiseni ole sekaantuneet noihin. Poliisin tietoon lähti nuo nimet. Jälleen kerran . Loppu pitää tulla toisten kiusaamiselle ja huumeille!!!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katsoin ja huomenna vielä tarkemmin. Eikö tosiaan poliisi saa kuriin noita rikollisia. On kumma juttu. Hyvä,että kerrot nimet. Tietääpähän karttaa noita.


      • Anonyymi

        Poliisille lähti video. Vihje huumeista. Kyseiset tyypit toivottavasti jää kiinni.


      • Anonyymi

        Toivotavasti tuo adoptiolapsen pahoinpitelijä jää myös kiinni. Järkyttävää!!! Katsoispa navitas porukat ja kaikki ton videon !!! Ja pistää vihaksi,että lapsille huumeita tyrkyttävät!!! Pois rikolliset vankilaan jo!!! Minä suojelen omiani kuin leijona!!


    • Anonyymi

      Kaupungin talolle mars, sieltä löytyy vastaus kysymykseen. Tällä p-reikä palstalla jossa mussuttaa niin kuntalaiset kuin yllä pitäjä poistamalla umpimähkään asiallisia kirjoituksia!

      • Anonyymi

        Mene vaan kopteri viuhuen kaup talolle ja kelaan hakemaan rahaa ,edunvalvontaa yms. Mutta älä missään töihin ikinä. Ei edes pajalle!!!


    • Anonyymi

      Kopterrrriiiiiiiiiiooooo. MMmääänmämänämäää. Lälälllääääääää. Etpäs pysty pysäyttäääääää.

    • Anonyymi

      Mökkiasiaa kysyin,juttu lähti sivuraitelle. No kyselen muualta . Hyvää syssynjatkos t ap

    • Anonyymi

      Asiallxcinen vasctaus heti acloituksen pecrässä.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe