Cherrykirsikka

Riina

Missähän mennään rakkaan avomieheni kanssa? Tuntuu, että hänen ajatuksensa ovat välillä aika kaukana. Ja sanaista arkkuaan häntä ei saa avaamaan. Työstressiäkö vain? vai onko jotain muutakin? En tiedä miten suhtautua. En haluaisi suhteemme kariutuvan.
Toisaalta minua ahdistaa, kun niin monet ympäriltämme ovat eronneet, jopa oma tyttäreni jäi pienen tyttärensä kanssa kahden. Hirveän ahdistava viikko takana...

4

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat asiat, jotka vaivaavat Sinua, pyörivät hänenkin mielessään, mutta hän ei osaa käsitellä niitä ääneen puhumalla vaan vatvoo niitä hiljaa mielessään. Hän - kuten varmaan Sinäkin - on huomannut suhteenne tulleen suvantovaiheeseen, aikaan jolloin rakkauden ensihuuma on jo haihtunut ja elämä löytänyt omat, joskus liiankin tavanomaiset uomansa, ja pelkää että teille käy samoin kuin ihmisille ympärillänne, ajaudutte erilleen. Koska kumpikaan ei tätä halua eivätkä tunteet välillänne ole kuolleet, ei näin toki tarvitse eikä pidäkään käydä. Hellikää toisianne, vaalikaa suhdettanne, antakaa toisillenne aikaa ja huomiota, jota kumpikin kuitenkin sisimmässään kaipaa.

Pyydä arkkienkeli Mikaelia kietomaan sininen viittansa oikein tiukasti teidän kummankin ympärille, sillä nyt tarvitsette extrasuojausta noita ympärillänne vellovia negatiivisia energioita ja ajatusmalleja vastaan. Kaikkea hyvää teille molemmille ja kaunista kevään odotusta!

• riina

Ensiksikin kiitos noista sanoista. Kyllä hän kuitenkin minusta taitaa tykätä. Minä tiedän, että suhteemme voisi kehittyä hyvään suuntaan tulevaisuudessa.Ainakin minun puoleltani on rutkasti rakkautta.
        Kysyisin vielä yhtä asiaa. Tuli kutsu yhteen pääsykokeeseen. Minulle tärkeä juttu, mutta kannattaako matkustaa niin pitkä matka, vain murto-osa pääsee opintoihin(monimuotojuttu)...Onko minulla realistisia mahdolisuuksia? Näetkö minut pätevöitymässä?

• riina kirjoitti:

Ensiksikin kiitos noista sanoista. Kyllä hän kuitenkin minusta taitaa tykätä. Minä tiedän, että suhteemme voisi kehittyä hyvään suuntaan tulevaisuudessa.Ainakin minun puoleltani on rutkasti rakkautta.
        Kysyisin vielä yhtä asiaa. Tuli kutsu yhteen pääsykokeeseen. Minulle tärkeä juttu, mutta kannattaako matkustaa niin pitkä matka, vain murto-osa pääsee opintoihin(monimuotojuttu)...Onko minulla realistisia mahdolisuuksia? Näetkö minut pätevöitymässä?

Et voi menettää muuta kuin matkarahat ja pari päivää elämästäsi, eikä sekään ole oikeastaan menetystä vaan aivan hyödyllistä kokemusta. Sinulle tarjotaan avaimia uuteen porttiin, mikset ottaisi niitä vastaan ja käyttäisi niitä? Näen sinulla täysin realistiset mahdollisuudet onnistua kokeessa, etunasi on pitkä työkokemus ja sen mukanaan tuoma kypsä suhtautuminen alaasi. Et voi onnistua ellet edes yritä, joten ota ihmeessä haaste vastaan kun sellaisen mahdollisuuden olet saanut! Onnea sinulle pääsykokeisiin!

• riina
        cherrykirsikka kirjoitti:

Et voi menettää muuta kuin matkarahat ja pari päivää elämästäsi, eikä sekään ole oikeastaan menetystä vaan aivan hyödyllistä kokemusta. Sinulle tarjotaan avaimia uuteen porttiin, mikset ottaisi niitä vastaan ja käyttäisi niitä? Näen sinulla täysin realistiset mahdollisuudet onnistua kokeessa, etunasi on pitkä työkokemus ja sen mukanaan tuoma kypsä suhtautuminen alaasi. Et voi onnistua ellet edes yritä, joten ota ihmeessä haaste vastaan kun sellaisen mahdollisuuden olet saanut! Onnea sinulle pääsykokeisiin!

toivottavasti en mokaa. Tämä koulutus olisi mahdollisuuteni.Toivon pääseväni.
        Avomieheni ja minun väliseen kitkaan olen pyytänyt enkeleitä jo useana iltana. Olen tullut kuulluksi. Vaikuttaa siltä, että solmut aukenevat.
        Sinulle sanoisin, että teet hyödyllistä työtä. Olet valontuoja ihmisten keskuudessa. Toivon Sinulle terveyttä ja jaksamista, kaikkea mahdollista hyvää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      33
      2937
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      145
      2782
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2267
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2193
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1930
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      182
      1489
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1256
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      96
      1254
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1202
    10. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      137
      1198
    Aihe