KUUUUN AAIIIKAAAAAAA OOOOOOOOOOOON. Kuinka paljon tuon kanavan ihmiset voivat olla päästään vialla kun tämä mainos on palannut kanvalle?
Muilla kanavilla ei tätä korvasärkyä onneksi näy.
Nelonen ja Oikotie
Anonyymi
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän mainoksen näyttäminen on hyvä syy boikotoida koko neloskanavaa.
Maailman ärsyttävin mainos, ei tulisi mieleenikään käyttää mitään mikä liittyy oikotiehen. - Anonyymi
Vaihdan heti kanavaa kun tämä jollotus alkaa.
Miten pihalla on mainostaja joka luulee tämän olevan houkutin tuotteelleen? - Anonyymi
Mainostamista hautajaismusiikilla. Ainoastaan Suomessa.
- Anonyymi
Kuinka paljon Nelonen ja JIM tekevät jo tappiota tuon mainoksen takia?
- Anonyymi
Kyllähän niitä mainoksia niinkin voisi katsoa mutta kaikki kotimaiset viihde- ja musiikkiohjelmat voi surutta lopettaa kerta kaikkiaan aivan täyttä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642