Suomesta tuli ruotsalaisten käyttöautojen

Anonyymi

kaatopaikka. Mites se nyt noin?

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No Eestistä tuli saksalaisten käyttöautojen kaatopaikka. eestiläiset ajavat saksalaisten romutuspalkkio romuilla.

      Suomen tulee aina kumartaa Ruotsalaisille, koska sosialistisessa Suomessa ollaan NIIN PALJON jäljessä omistamisessa verrattuna Ruotsiin.

      Mene vaikka ja kulje ruotsalaisen purjehdusseuran ohi. Suomessa on vain 30 vuotta vanhoja romuja veneinäkin. Jotkut luulivat 30 vuotta vanhoja romuja joksikin "huvikuunareiksi vielä". BUAHAHA MUAAHAHAH

    • Anonyymi

      Miten Suomi aikoo sirrtyä sähköautokantaan (mikä se aikataulu nyt onkaan) Onhan se pontimena ostaa sähköauto kun polttoaineen hintoja nostetaa. Mutta millä ihmiset säästää sähköautoa vasten kun kaikki rahat menee nyt polttoaineen korotuksiin.

      • Anonyymi

        Sähköautoa ei voi käyttää missään. Sillä ei kykene ajaa matkoja yhdellä latauksella. Sopii siis vain "kaupunkiautoksi" lyhyille välimatkoille "päiväkäyttöön" ja kesäkeleille. MUTTA!!!! Helsinki ainakin tehdään "Autoton Helsinki" -periaatteen mukaan autottomaksi, joten sähköautoa ei siis voi käyttää edes kaupunkiautona.
        Lopputulema:
        Sähköautoa turhempaa lelua ei ole aikoihin nähty. MUTTA, sähköautoon haksahtavat ostajat elättävät välillisin veroin monia loisivia turhakkeita maahantunkeutuneet mukaan lukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoa ei voi käyttää missään. Sillä ei kykene ajaa matkoja yhdellä latauksella. Sopii siis vain "kaupunkiautoksi" lyhyille välimatkoille "päiväkäyttöön" ja kesäkeleille. MUTTA!!!! Helsinki ainakin tehdään "Autoton Helsinki" -periaatteen mukaan autottomaksi, joten sähköautoa ei siis voi käyttää edes kaupunkiautona.
        Lopputulema:
        Sähköautoa turhempaa lelua ei ole aikoihin nähty. MUTTA, sähköautoon haksahtavat ostajat elättävät välillisin veroin monia loisivia turhakkeita maahantunkeutuneet mukaan lukien.

        Mitä mahtaa silloin tapahtua, jos sähköautolla ajaa kolarin ja akku syttyy palamaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahtaa silloin tapahtua, jos sähköautolla ajaa kolarin ja akku syttyy palamaan ?

        Säästyy krematoriokulut ja - päästöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahtaa silloin tapahtua, jos sähköautolla ajaa kolarin ja akku syttyy palamaan ?

        Litium on perkeleellinen myrkky päätyessään ihmiskehoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litium on perkeleellinen myrkky päätyessään ihmiskehoon.

        Ikäväksemme palokaasut joutunevat pelastushenkilökunnan keuhkoihin, ja tappava annos on milligrammoja kaasuuntunutta palamisjätettä.
        On väärin että se joka pääasiassa kuolee ei ole se typerys joka ajaa sähköautoa, vaan se joka tulee sähköautoa ajavaa pelastamaan.


    • Anonyymi

      Kyllä maailma menee pois polttomoottriautoista pikkuhiljaa, mutta jotain on keksittävä pelkän sähköllä käyvän auton tilalle. Jokin hybridi mikä lataa akut ilman tolppasähköä. Ei polttomoottorilla toimiva hybridi vaan joku muu.
      Lontoon keskustahan on aika pitkälle kai kielletty yksityis autoilijoilta. Taksit saa liikkua onhan heillä mahtava metro.

      Sitten on tavaralikenne järjestettävä. Aikoinaan jakeluautot toimivat sähköllä ja jos kaupunkioloissa niillä ei ajeta 300-400 km päivässä enempää niin kyllä se onnistuu tolppasähköllä latailu yö aikaan. Kaikki kaupat tarvitsevat tavaraa hyllyihinsä ja sitä tuovat heille jakeluautot. Maaseudulla asuvat eivät tule monikaan toimeen ilman autoa. Jos he alkavat ajelemaan takseilla niin näkis senkin päivän vaan. Mistä rahat ja kuljettajat takseihin. Lisää mamuja maahan että piisaa työvoima. Kimppa kyyti on yhtä kivaa kun kimppa kiva, mutta kuka maaseudun porvari sellaiseen ryhtyy. Haukkuvat pian köyhäksi.
      Onko viherpiperit tehneet mitään asian eteen kehittääkseen polttomoottoritonta
      maailmaa. Puhuvat vaan paskaa eivätkä saa mitään aikaseksi. Haluavat vain säätää jotain ihme lakeja ymmärtämättä mistään mitään. Onko heistä enää kukaa atomi voimaa vastaan niin ko aikoinaan huusivat p-suomi pitkänä "APUVA ATOMEJA" meidän koti nurkille. Nyt pitävät sitä kaikkein pyhtainpana energia muotona. Ei tule mitään. Tajuavatko maailman menosta yhtään mitään?

      • Anonyymi

        Vetykäyttöisellä henkilöautolla vartin latailulla 1375 km.


    • Anonyymi

      Oma valuutta. Ei autoveroa.

      • Jaa että kaatopaikka???? Minä olen tuonut kaksikin Mersua Ruotsista Suomeen, koska sieltä saa autot halvemmalla ja paremmilla varusteilla kuin Suomesta, kumpikaan auto ei ole vielä kaatopaikalla, vaan toimivat erittäin hyvin!

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Jaa että kaatopaikka???? Minä olen tuonut kaksikin Mersua Ruotsista Suomeen, koska sieltä saa autot halvemmalla ja paremmilla varusteilla kuin Suomesta, kumpikaan auto ei ole vielä kaatopaikalla, vaan toimivat erittäin hyvin!

        Late Lapista.

        Joo näinhän se oli uutisissakin , hyväkuntoista nuorehkoa autoahan kaikilla mausteilla on rajusti tarjolla - ei tuo kaatopaikka-sana ollut aloituksessani mitenkään autoihin kohdistettua pilkkaa, sehän oli vertaus, uutiskieltä.

        Terkut Latelle, hyvät Mersu-kaupat varmaan teit!:)


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Jaa että kaatopaikka???? Minä olen tuonut kaksikin Mersua Ruotsista Suomeen, koska sieltä saa autot halvemmalla ja paremmilla varusteilla kuin Suomesta, kumpikaan auto ei ole vielä kaatopaikalla, vaan toimivat erittäin hyvin!

        Late Lapista.

        No ne on ruotsalaisten kaatopaikoilla eli suomessa.


    • Anonyymi

      Sorkkarauta, puutarhaletkua, kanistereita ja kommandopipo.

    • Anonyymi

      Kyllä vanha jo kertaalleen valmistettu auto voi olla kilpailukykyinen vuosittaistenpäästöjen osalta.
      Jos asia ahistaa,niin vanhemmalla jo kertaalleen valmistetulla autolla voi ajas vuodessa hieman vähemmän,jolloin vuosipäästöissä päästään helposti uuden auton tasolle.
      Vanha suto ja polkupyörä toimii ainskin kaupungeissa, ei tietty maaseudulla.

    • Anonyymi

      Ihan vaan aloittajalle tiedoksi että jos et saa ostettua Valmet Automotiven Uudenkaupungin autotehtaalla valmistettua Mersua niin kaikki muut autothan tuodaan suomeen eri puolilta maailmaa ja ovat samalla tavalla "kaatopaikkakamaa" jossain vaiheessa.

    • Anonyymi

      Itse asiassa sehän on todellinen ympäristöteko että tavarat ja hyödykkeet käytetään loppuun asti EIKÄ niin että aina kun "mieli tekee" tai tulee jotain uutta markkinoille niin ostetaan uusi ja hylätään vanha hyvä ja toimiva "peli".

      • Anonyymi

        Ei ollut tarkoitus sitä moittia vaan ihmettelin vaan Ruotsin nousua, kun ennen se oli Saksa........
        kannatan 15-v. Pösön omistajana ehdottomasti kaluston loppuun hyödyntämistä.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus sitä moittia vaan ihmettelin vaan Ruotsin nousua, kun ennen se oli Saksa........
        kannatan 15-v. Pösön omistajana ehdottomasti kaluston loppuun hyödyntämistä.:)

        Eiköhän se ole niin että "money talks", eli kruunun kurssi euroon nähden ja sitten se että Ruotsissa diesel autojen suosio on nyt "pohjamudissa" - Eli nyt on se kauan odotettu hetki kun voi sanoa että halvalla saa hyvää!!!


    • Anonyymi

      Suomihan on ollut eräänlainen rååtsalaisten kaatopaikka jo satoja vuosia.
      Vain Venäjän vallan alla siihen tuli stoppi....

      • Anonyymi

        Näinhän siinä kävi. Venäjästä kun tuli tavallaan Suomen kaatopaikka. 90-luvulla ja vielä 2000-luvullakin Venäjälle vietiin vanhat ladat ja sen semmoista.
        Näinhän se aina menee eli käytetty tavara siirtyy köyhempiin maihin...


    • Anonyymi

      Suoimi on paska maa, ei muuta syytä tarvita.

    • Anonyymi

      Odotellaan nyt edes vuosi SösDem-Antin "hallituksen" saavutuksia.
      Kurjistuva kansa joutuu pian ostamaan autonsa käytettynä venäjältä.
      Muuhun ei ole enää varaa.

      • Anonyymi

        Ministeri Hutisalo riemuitsee Suomen Ladakannan ypäristäystävällisyydestä?


    • Anonyymi

      https://www.bytbil.com/bil


      Tuolla on osittain samat autot myytävänä kuin nettiautossa ainoana erona on se että tuolla ne on edullisemmat.

    • Anonyymi

      Uutinen on aivan väärä. Suomeen tuodaan käytettyjä autoja eniten Saksasta.

    • Anonyymi

      Totta kai se on ilmastoteko maailman mittakaavassa, jos Suomeen tuodaan Saksasta tai Ruotsista vanhoja saastuttavia autoja.
      Silloin saksalaiset ja ruotsalaiset ostavat herkemmin uusia vähäpäästöisiä autoja, koska vaihdossa saa vanhasta saasteromusta paremman hinnan kun ne myy suomalaisille.
      Antti Rinteen hallituksen pitäisi jopa helpottaa vanhojen saastuttavien autojen tuontia Suomeen Euroopan autokannan parantamiseksi ja ilmastosaastekuormituksen kokonaisvaltaiseksi vähentämiseksi.

    • Anonyymi

      perse aukiset suomalaiset ostaa naapurin hylälyt autot,

    • Anonyymi

      Suomalaiset naureskelivat ennen venäläisiä suomalaisissa kaupoissa.
      Nykyään saa hävetä suomalaisia joka paikassa.

    • Anonyymi

      Muistatteko kun Tulli myi huutokaupalla pakolaisilta rajoille jääneitä Venäjältä hankittuja lähes arvottomia romuja. Mielenkiintoista oli se, että samaan aikaan vastaavista romuista maksettiin romutuspalkkio, ts. valtio myi toisella kädellä romuautoja ja taas toisella kädellä se "osti" niitä.

      Eikö olisi ollut paljon edullisempi tapa saada vanhoja romuja pois liikenteestä ilmastoa pilaamasta kun nämä pakolaisten romut olisi muitta mutkitta romutettu.

      Jos joku osaa selittää mihin logiikkaa kyseinen toimintaan perustui, kiitän jo etukäteen :)

      • Anonyymi

        En ole menettelystä kuullut, mutta voisin arvioida että logiikka olisi jotakuinkin verotukseen liittyvää. Kun persaukinen suomalainen ostaa Trabantin, ja alkaa laitattaa sitä katsastuskuntoon on mukana paljon välikäsiä joilla verovelvollisuus.
        Varaosat, niiden kuljetus myymälään, varaosakauppa asiakkaalle, autokorjaamo joka laittaa osat paikoilleen ja tekee laskun, katsastusviranomaiset ja niiden palkkiot. Lisäksi joka portaassa liikkumisesta johtuva polttoaineveron osuus.
        Kai tuo on perustunut välikäsien käyttämiseen ja kaikkien välikäsien maksamiin veroihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole menettelystä kuullut, mutta voisin arvioida että logiikka olisi jotakuinkin verotukseen liittyvää. Kun persaukinen suomalainen ostaa Trabantin, ja alkaa laitattaa sitä katsastuskuntoon on mukana paljon välikäsiä joilla verovelvollisuus.
        Varaosat, niiden kuljetus myymälään, varaosakauppa asiakkaalle, autokorjaamo joka laittaa osat paikoilleen ja tekee laskun, katsastusviranomaiset ja niiden palkkiot. Lisäksi joka portaassa liikkumisesta johtuva polttoaineveron osuus.
        Kai tuo on perustunut välikäsien käyttämiseen ja kaikkien välikäsien maksamiin veroihin.

        Tuskimpa, koska vastaavasti valtio maksoi 1000 € jokaisesta romutettavasta autosta, eikä tarvinnut olla muuta kuin rekisterissä eli ei siis tieliikennekäytössä/-kuntoinen.

        Pahimmoillaan auto ostettiin tullihuutokaupasta 10 €, otettiin siihen seisontavakuutus 0 € ja rekisteröitiin se 7,5 €. Tämän jälkeen valtio hyvitti autosta 1000 € romutuspalkkion kun samalla hankittiin uusia auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa, koska vastaavasti valtio maksoi 1000 € jokaisesta romutettavasta autosta, eikä tarvinnut olla muuta kuin rekisterissä eli ei siis tieliikennekäytössä/-kuntoinen.

        Pahimmoillaan auto ostettiin tullihuutokaupasta 10 €, otettiin siihen seisontavakuutus 0 € ja rekisteröitiin se 7,5 €. Tämän jälkeen valtio hyvitti autosta 1000 € romutuspalkkion kun samalla hankittiin uusia auto.

        Uuden auton hinnassa on 128% vero osuutta, joten tonni on halpa alennus kun vain saa riittävän hullun kiinni, joka ostaa autonsa uutena.


    • Anonyymi

      Sitähän Suomen hallitus haluaa veropäätöksillään.

      Sinänsähän on ihme että Ruotsista vielä löytyy käytettyjä autoja, kun matut polttaa niitä urakalla.

      • Anonyymi

        Ruotsissa riehuva sisällissota hävittää kyllä autoja hyvää vauhtia.


    • Anonyymi

      Kyllä Volvo aina Mossen ja Ladan voittaa :)
      (Sven-Dufva)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo iltapäivälehdistön poru autoveron poistosta on täysin naurettavaa. Perusväittämä kuuluu: Suomen korkea autovero muka estää uusien vähäpäästöisten autojen myynnin?

      Täyttä humpuukia, nimenomaan vähäpäästöisten autojen vero on Suomessa alhainen. Ei autovero estä vähäpäästöisten uusien autojen hankintaa, se kylläkin rajoittaa uusi SUURIPÄÄSTÖISTEN autojen hankintaa.

      Yhdessä jutussa ensin luodaan mielikuvaa siitä että erityisesti uudet autot on vähäpäästöisiä. Jutussa väitettiin että uusien autojen päästöt ovat romahtaneet ja uusien rekisteröityjen uusien autojen co2 päästöt ovat alle 120 g/100 km. Noin varmaan onkin, sillä Suomessa kukaan ei osta uutena suuripäästöisiä autoja - ne suuripäästöiset käydään hakemassa ulkomailta käytettyinä. Jos autovero poistettaisiin se johtaisi Suomessa uusien rekisteröityjen autojen co2 päästöjen räjähdysmäiseen nousuun, sillä suuripäätöisten autojen myynti kasvaisi selvästi.

      Itse myös väitän että Suomalaiseen autokulttuuriin kuuluu se, että meillä ylipäätään suositaan käytettyjä autoja, sillä kuluttajien näkemys on, että erityisesti uusien autojen hinnassa on paljon ilmaa ja auton arvo putoaa eniten juuri ensimmäisinä vuosina ja näin varmaan onkin. En edes usko että Suomessa käytettyjä autoja suosivat kulttuuri katoaa mihinkään vaikka autovero poistuisikin. Seuraus vain olisi, että suuripäästöiset autot halpenisivat.

      • Anonyymi

        ""Seuraus vain olisi, että suuripäästöiset autot halpenisivat.""

        Ei halpene. maailmalla on trendi hankkia mahdollisimman suurikoneisia muskeliautoja. Jenkkilässä tekivär jo Dodgesta muutaman version joissa noin 900 hevosvoimaa.
        Oli jotakin Dodge demon, SRT Hellcat, SXT Challenger ja muita hyviä pelejä.
        Piiperöt voi piipertää mutta maailmassa on onneksi vielä Miehiäkin jäljellä.
        https://www.dodge.com/challenger.html


    • Anonyymi

      Ikäni ihmetellyt, miten kenelläkään on varaa autoon. Kallis ajokortti, kallis auto ja kallis polttoaine ynnä huoltokulut. On pikemminkin pakko olla auto, että pääsee töihin ja saa auton maksetuksi. Mitään ei jää käteen työnteosta, ei edes autoa.

      • Anonyymi

        Olet valinnut sosialismin äänestyskopeilla. Suomessa eletään sosialismissa, ja sosialismissa ei ole yleisesti hyväksyttävää minkäänlainen OIKEA hyvinvointi. (Esim. suuret talot ja helikopterikentät ovat absolut OUT!) Yksityisautot, OUT mielellään nekin.

        Sosialismissa jaetaan kurjuutta, koska ahkerammat joita on vähemmistö, eivät kykene tekemään samanaikaisesti sekä itselleen että myös suurelle katraalle makailevia loisia (loiset=siitä hyvinvoinnista nauttivat), kaikkea valmiiksi.

        Koska omasta tehdystä työstä on valtion tekemin pakkokeinoin jaettava "loisille kanssa", ei lopuksi jää kenellekään mitään.

        Rikollisuutta hyväksikäyttäen, pimittämällä, veropakolaisuudella, jne voi ehkä tekevälle jotakin jäädä omiinkin taskuihin. Edellinen ei juuri motivoi ahkeruuteen koska tuloksen tekeminen tarvitsee laittomuuksia, poisluettuna promillen "NOKIA" tapaukset menestymisen mallina.

        Sosialismissa eläminen on vain makailijoille ja laiskureille mukava tapa oleskelemiselle. Sosialismissa ei rehellisellä työllä menesty eikä työ tuota koskaan mitään tekijälleen.
        Sosialismissa rehellisen osa on vain SELVIYTYMINEN päivästä päivään.
        Menestyminen ei kuulu sosialismiin.
        Sosialismiin kuuluu verotus ja rakenteellisen laiskuuden ja velttouden hyväksyntä.

        Sosialistisista valtioista pyritään ulos sellaisiin olosuhteisiin jossa työntekoa tehdään palkitsevaksi tekijälleen.

        Loiset ja makailijat puolestaan pyrkivät sosialistisiin maihin sisälle.


    • Anonyymi

      Mikäs kaatopaikka tuo on, jos minäkin sain hankittua 40 tkm ajetun hyvin varustellun dieselin ainakin 25 % edullisemmin Ruotsista kuin Suomesta. Kiitos typerän suvakkihallituksen tulevaisuudessa Ruotsista haetaan valtaosa autoista kuin viinat Virosta joko suoraan tai trokarien välityksellä.

    • Anonyymi

      Huvittaa, kun aioinaan hyviäkin autoja , nykyisiä romuja, kehuvat näillä palstoilla.

    • Anonyymi

      Mutta verottaja tietää tämän ja laskee terkkaan paljonko viina saa maksaa Suomessa ja autot ettei kaikkia aleta tuomaan Virosta tai Ruatsista.

    • Anonyymi

      Autotehtaathan edelleen tekevät isoja luksusautoja, joiden polttoainekulutus on mahtava ja tulevat tekemään. Niistä ne tehtaat sen voiton saavat.
      Pieniä sähköautoja tehdään, jotta tehtaat eivät joutuisi suuriin sakkoihin keskimääräisten tuotteidensa päästöjen vuoksi.

      Kyllä rahakas ruotsalainen vaihtaa ison MB: n uuteen isoon MB:een, mutta suomalainen pystyy ostamaan sen ison haluamansa MB vain käytettynä Ruotsista, koska uudessa voi autovero olla liki 100.000 euroa Suomessa ja Ruotsissa 0 euroa.

      Rikkaat ajavat jatkossakin isoilla saastuttavilla autoilla.
      Heille hinnalla ja käyttökuluilla ei ole merkitystä, mutta työläisiä työväenhallitus rokottaa veroilla ja maksuilla tavallisistakin autoista. Ei tarvitse olla kummoinen keskikokoluokan auto, kun autovero on yli 10.000 euroa ja se maksetaan nettopalkasta.

      On jokaisen työtätekevän hyvä huomata, että tämä työväen hallituksen rahan siirto on pois työläiseltä, ei hänelle annettua.
      Keskiverto tehdastyöläinen ja rakennustyöläinen kuuluu myös siihen tuloluokkaan, jolla tuleverotus kiristyy jatkossa.

      Jos talous vielä alkaa sakkaamaan yleismaailmallisestikin, suomalainen duunari on lirissä: palkka loppuu, hinnat nousee verojen kiristyessä, ulkomaanvelka kasvaa etupainotteisesti, valtio joutuu myymään halvalla omaisuuttaan ulkolaisille sijoittajille, sotesta ei tule mitään, kansaiväliset lääkejätit lopettavat lisääntyvästi hakemasta tuotteelleen Kela-korvattavuutta, jolloin lääkkeiden hinta pomppaa korvattavuuden loppuessa jne.

      Peruspalveluministeri lupasikin, että kaikki muuttuu...varmasti muuttuu.

      • Anonyymi

        Sote oli vain huijaus, jossa yhtiöittämällä yrittivät saada senkin kansallisomaisuuden myytäviksi osakekirjoiksi, joista saadut tulot olisivat pimittäneet hallintarekisterilain perusteella Panamaan piiloon omille tileilleen.
        Hallintarekisterilaki oli tehty kansllisomaisuuden varastamista varten.
        Outoa että kansa antaa "edustajiensa" varastaa itseltään kaiken, aivan silmät ummistettuina.


      • Anonyymi

        Mitähän omaisuutta siinä sotessa olisi varastettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän omaisuutta siinä sotessa olisi varastettu?

        Ja tätä kysymyksenasettelua Kepu-Kokkare suunnitteli ja kauan.
        BUAHAHAMUAHAHA
        Miten kävi Rautaruukille? Mitä tapahtui Carunan kanssa....
        Kepukokkare, nyt suu poikki. Jäite kiinni maanpetoksellisesta toiminnasta, mutta "hyväveli" piirinne ja suhteenne estää että teitä ei saa tuomiolle.
        Kaikki mitä voi sanoa on HÄVETKÄÄ!!!
        LOISET JA MAANNE JA OMAN KANSANNE PETTURIT!


    • Anonyymi

      Kuluttaja päättää mistä mitäkin tuo. Autojen ja viinan suhteen valtio voi yrittää estää tuontia veroja nostamalla, mutta sehän iskee vain köyhimpiin ja niihin, joilla ei ole mahdoliisuutta noutaa autoa ulkomailta. Onnekksi pakkoruotsi auttaa tässä asiassa..

      Kaiken lisäksi aikanaan EU äänestyksen yksi merkittävimmistä lupauksista oli, että alkoholin tuonti vapautuu. Niin ei ole tapahtunut. Autoveron suhteen en muista mitä kerrottiin, mutta vapaa autojen tuonti luvattiin. Käytetyn auton vero ei kuitenkaan voi olla korkeampi kuin uuden. Kaiken lisäksi ruotsalaiset autot ovat paremmmin varustettuja. Navigaattori jne muut ruutu näytöt ovat vakiona jo vanhoissa autoissa. Ei muutako liput Tukholmaan ja kaupoille.

    • Anonyymi

      Auto kannattaa hakea Ruotsista, ei missään nimessä pidä maksaa Suomen verolla ylihintaisista autoista

      https://www.is.fi/autot/art-2000006206732.html

      Päästöt ovat yhtä tyhjän kanssa koska ilmastonmuutos on bisnesmiesten keksimää huijausta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe