KOKEMÄEN S-MARKET JA VEIKKAUSASIA

Anonyymi

Kävin uusimassa kenokuponkini, kassa otti mâksun, mutta en saanut kenolappuani!!!! ONNEksi huomasin autossa lapun puuttuvan. Menin kassalle ja hän ei korjannut heti tilannetta, jouduin odottamaan. EIKÄ KIELTÄNYT VIRHÉTTÄÄN. Târkistakaa lappunne! Tämä oli kohdallani jo kolmas kerta.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovaa on elämä Kokemäellä. Otan osaa.

• Anonyymi

Tiedetäänkö kokemäellä että porissa liikkuu vapaana uskovaista esittävä nainen joka puukotti ja myrkytti miestään, eikä sitä saa vastuuseen.

• Anonyymi

Minäpä voitin kenossa 22.000 euroa ja nimenomaan S-Marketin kassalta ostetulta kupnkilla. Hassu juttu kun kuponki jäi minulta kassalle ja kassaneiti juoksi perääni liikenneympyrään asti ja antoi kenon voittokuponkin.

• Anonyymi

Heräsit iloisena ennen kuin tajusit nähneesi unta..

• Anonyymi

Tehkää kenopäät Veikkaus ja arpaostonne ärrältä, älkääkä sohlakko tuntitolkulla ihmisten edessä ruokakauppojen kassoilla. Ärrällä saatte miettiä ihan rauhassa, otatko jokerin vai et. Siellä jonossa ei kenenkään sisäfile lämpene ostoskärryssä.

• Anonyymi

Olen minäkin meinannut polttaa pinnani monta kertaa kun kaupan kassalla joku ostoksensa "läpi" saanut alkaa pohtimaan minkälaisen kupongin siitä tiskiltä valitsisi. Kassa sitten kaivelee sitä sieltä ja jono seisoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe