karsintojen kohdalla.
Kuka pelaa ketäkin vastaan?
Missäs nyt mennään
5
1207
Vastaukset
- Savonmies
HeKi-VT-HT Otteluvoitot 1-0
SHT-HcMontreal Otteluvoitot 1-0
SaPKo-Canada Otteluvoitot 4-0 - Savonmies
Niinpä kävi että HeKi ja SHT hoitelivat matsit suoraan voitoin 2-0..
Tuskin on kummallakaan kuitenkaa Mestikseen asiaa kun vastaan tulee Jokipojat ja FPS..
Tosin jos KalPa nostetaan liigaan, voi Mestikseen aueta kolmas paikka josta taistelevat sitten HeKi ja SHT....
Aika yllättävä on tuo Seinäjokilaisten loppukauden pelikunto!!! - Savonmies
sen verran että SaPKo siis on jo varma nousija Mestikseen kun Jamo minun tietojeni mukaan tulee maaliin.Tähän kun lisätään kaikki muut omat pojat niin luulen että THE LIIGA on vain ajan kysymys.
- kirjaudu sisään
Jamo nyt vaan jää Lappeenrantaan etsinyt jo omakotitalolle tonttia et se siitä SaPKosta.
- Minä
Seuraisit sinäkin pikkaisen tarkemmin mitä lätkäpiireissä tapahtuu. Myllys lopetti uransa ja siirtyy maalivahtivalmentajaksi. Herää haaveilemasta ja virtuaalimaailmasta..
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892142En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222131- 461861
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301316
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867