karsintojen kohdalla.
Kuka pelaa ketäkin vastaan?
Missäs nyt mennään
5
1216
Vastaukset
- Savonmies
HeKi-VT-HT Otteluvoitot 1-0
SHT-HcMontreal Otteluvoitot 1-0
SaPKo-Canada Otteluvoitot 4-0 - Savonmies
Niinpä kävi että HeKi ja SHT hoitelivat matsit suoraan voitoin 2-0..
Tuskin on kummallakaan kuitenkaa Mestikseen asiaa kun vastaan tulee Jokipojat ja FPS..
Tosin jos KalPa nostetaan liigaan, voi Mestikseen aueta kolmas paikka josta taistelevat sitten HeKi ja SHT....
Aika yllättävä on tuo Seinäjokilaisten loppukauden pelikunto!!! - Savonmies
sen verran että SaPKo siis on jo varma nousija Mestikseen kun Jamo minun tietojeni mukaan tulee maaliin.Tähän kun lisätään kaikki muut omat pojat niin luulen että THE LIIGA on vain ajan kysymys.
- kirjaudu sisään
Jamo nyt vaan jää Lappeenrantaan etsinyt jo omakotitalolle tonttia et se siitä SaPKosta.
- Minä
Seuraisit sinäkin pikkaisen tarkemmin mitä lätkäpiireissä tapahtuu. Myllys lopetti uransa ja siirtyy maalivahtivalmentajaksi. Herää haaveilemasta ja virtuaalimaailmasta..
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891