Löytyykö Kuopio-Vehmeri-Riistavesi alueilta runkkupaikkoja missä miehet käyvät?
Kuopion runkkupaikat??
29
3936
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy, esim, neulaniementien varessa entinen melontakeskus, väinölänniemen huvimajat, itkonniemi.
- Anonyymi
Käyn ja olen käynyt Neulaniemen uimaranta melojien paikka
Tunnistaa on punaiset Kontio kumisaappaat
Runkkailen ja saapi katsoa munat
- Anonyymi
Isovalkeisen uimaranta iltaisin klo 20 jälkeen.
- Anonyymi
Kuka tulis klo 20 tänään.
- Anonyymi
Kerran näin päiväranta-sorsasalo ohitustien levikkellä miehet runkulla, katselin ja runkkasin itsekkin, oli mahtavaa.
- Anonyymi
Riistavedelle mentäessä vehmerin risteyksen jälkeen p-paikka iltamyöhään suosittu ja yöllä. Olen saanut siellä mahtavan imukäsittelyn.
Mies runkulla autossaan kävelin ohi hän vinkkasi sisään autoon ja tahtoi ottaa imut. Oli ok klo 02 yö - Anonyymi
Yksi hyvä levike vanha 5-tie siiliin mennessä levike vasenpuoli jää Haaparinteen risteysten väliin.Yöllä ok klo 02 jälk
- Anonyymi
Matkuksen Juustoportti hyvä glory hole vessassa.
- Anonyymi
Pitää käydä siellä
- Anonyymi
Näin eilen ison kalun neulaniementien varrella.
- Anonyymi
Siellä uimarannan parkkipaikalla? Saitko koskettaakin?
- Anonyymi
tänään menen taas sinne kauppakeskuksen kuppilaan katsomaan pääsenkö jonkun ikämiestenen pantavaksi siis tarvitsen 2miestä kerralla .ikämiehet on itsevarmoja ja h. viimevikolla olin ,mutta en koskaa tee treffejä se sitoo liikaa.tykkään jännityksestäpaljon ja siitä että ei ole etukäteen suunnitelmia.emme suutele van kaikki muu on sallittua.nyt alkaa vitunlihakset jo kovettumaan .siihen malliin että on pakko mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä uimarannan parkkipaikalla? Saitko koskettaakin?
Olen punaiset Kontiot jalassa käynyt Neulaniemen uimaranta ja P autopaikat ylempänä.
- Anonyymi
Sain ja otti multa suuhun.
- Anonyymi
Kirjaston wc tänään klo 11, siis kuopio.
- Anonyymi
Matkus Juustoportin gh tänään klo 13-13.30.
onko kuopiossa paksukullista ihanaa munaa imettäväks??
sporttimään- Anonyymi
ON mutta mulle kans, ja paljon sykkivää. kovettuu kulli kun mietin et sais imee ja pyöritellä kielee terskanpäässä..
- Anonyymi
Riistavesi Aittorannan tukinlasku paikka. Rauhallinen paikka touhuilla
- Anonyymi
Jos ehdin käyn jalassani punaiset Kontio kumisaappaat
Saa ilman lupaa katsoa sepaluksen
- Anonyymi
Siilinjärvellä Kuopion rajamailla on hyvä glory hole - paikka Toivolan uimarannan pukukopissa, Auki aina.
- Anonyymi
Olisipa siellä joku nuori kolli illan pimettyä...
- Anonyymi
Enpä ole tiennyt.
Pitää etsiä paikka ja käydä
Saa avata sepaluksen kyselemättä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole tiennyt.
Pitää etsiä paikka ja käydä
Saa avata sepaluksen kyselemättäHyvä uusi paikka on Siilinjärven keskustan lähellä oleva Patakukkulan ulkoilualue. Kukkulalta löytyy hyvä glory hole paikka puuvessassa ja paljon parkkitilaa. Helppo mennä ja lähteä. Laita sana kiertämæn uudesta glory hole -paikasta.
- Anonyymi
Toivottavasti en näe teitä, saatanan kulliposkia..
- Anonyymi
Toivalassa kehvontien varressa todella paljon hyviä paikkoja ja siellä käy miehiä, trans, naisia ja pareja.
- Anonyymi
Saako hyvin auton parkkiin.
- Anonyymi
Kiva olis runkkailla ja jollain levikkeellä, vaikka sillä vehmerin risteyksen jälkeisellä tänä viikon lopulla
- Anonyymi
nyt tekis kyllä mieli patukkaa
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984