Miten saisin selville?

Anonyymi

Miten miehet peittää ihastumistaan? Ja miten se näkyy lopulta jos elämäntilanne estää tunteitten näyttämisen (jos niin on)?

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse puuteroin nenän ennen ulos menoa

• Anonyymi

Minä laitan viltin pään yli, että ei näy ihastuminen.

• Anonyymi

Minulla on ainakin tapana, joko lukittaa katse tahottomasti tai hymyillä, hallita tunteita ja katsoa maahan.

• Anonyymi

Okei onko lisää tapoja joilla miehet peittää ihastuksensa?

• Anonyymi

En nykyään ihastu mitenkään helposti, mutta mielenkiintoa ihmistä kohtaan saattaa löytyä. Sinällään, käytöksessä ei varmaan juuri tapahdu eroa, olen kiinnostunut tai en. Saatan pitää etäisyyttä jossain määrin, jos olen kiinnostunut, tai en tuo itseäni tykö ihan niin ahkerasti mitä ehkä muiden ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Itse laitan hanskalokeroon karkkipaperit silloin

• Anonyymi

Minä käyttäydyn varmaan aika oudosti silloin kun olen oikeasti ihastunut. Menen lukkoon, tuijottelen, välttelen ja juoksen karkuun.

• Anonyymi

Ei ole lainkaan huomaavinaan tai sitten korostetusti on huomaavainen ja huomaavinaan

• Anonyymi

Yrittää olla coolisti ja esittää välinpitämätöntä. Samalla kuitenkin tarkkailee salaa, näkee, kuulee, haistaa, tiedostaa toisen olemuksen, sanat ja tekemiset tosi tarkkaan ja etsii niiden "salaisia" merkityksiä.

• Anonyymi

Ja kaikki nämä toisen käytöksen tulkinnat ja ”salaiset merkitykset” menevät aina pieleen😔

• Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...

• Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...

En usko sukupuolen vaikuttavan tässä(kään) asiassa, miehiä ja naisia on joka lähtöön.

• Anonyymi

Näinkö sinä teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö sinä teet?

Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.

Missä näet ihastustasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näet ihastustasi?

Työpaikalla

• Anonyymi

Minä ujostelen ja koetan vältellä. Tällä hetkellä on menossa sellainen vaihe elämässä - ensimmäistä kertaa. Uskomatonta...

• Anonyymi

Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?

Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,

Älä kätke, nauti noista tunteista!

• Anonyymi

Välillä mies juttelee, katselee ja on kiinnostunut. Välillä ei ota mitään kontaktia. Joten en tiedä miten tämä yksilö ihastumistaan osoittaisi. Joten en tee itsekään mitään. Vaikka haluaisin tehdä paljonkin.

• Anonyymi

Tunnistin itseni tästä tekstistä. Liian on ihana yksilö vastapuolella ja vielä ei ole vaan uskaltautunut.

• Anonyymi

Miksi siis välillä tuo kontaktin välttely?

• Anonyymi

Ehkä vähän ujostelen?

• Anonyymi

Kaikille miehille naisille vinkiksi, että se ei oo kovin mukavaa ja ennemmin vähentää mahdollisuuksia ku parantaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      102
      2160
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      59
      1287
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      228
      1139
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1115
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1056
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1005
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      939
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      932
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      898
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      42
      862
    Aihe