Miten saisin selville?

Anonyymi

Miten miehet peittää ihastumistaan? Ja miten se näkyy lopulta jos elämäntilanne estää tunteitten näyttämisen (jos niin on)?

25

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse puuteroin nenän ennen ulos menoa

    • Anonyymi

      Minä laitan viltin pään yli, että ei näy ihastuminen.

    • Anonyymi

      Minulla on ainakin tapana, joko lukittaa katse tahottomasti tai hymyillä, hallita tunteita ja katsoa maahan.

    • Anonyymi

      Okei onko lisää tapoja joilla miehet peittää ihastuksensa?

    • Anonyymi

      En nykyään ihastu mitenkään helposti, mutta mielenkiintoa ihmistä kohtaan saattaa löytyä. Sinällään, käytöksessä ei varmaan juuri tapahdu eroa, olen kiinnostunut tai en. Saatan pitää etäisyyttä jossain määrin, jos olen kiinnostunut, tai en tuo itseäni tykö ihan niin ahkerasti mitä ehkä muiden ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Itse laitan hanskalokeroon karkkipaperit silloin

    • Anonyymi

      Minä käyttäydyn varmaan aika oudosti silloin kun olen oikeasti ihastunut. Menen lukkoon, tuijottelen, välttelen ja juoksen karkuun.

    • Anonyymi

      Ei ole lainkaan huomaavinaan tai sitten korostetusti on huomaavainen ja huomaavinaan

    • Anonyymi

      Yrittää olla coolisti ja esittää välinpitämätöntä. Samalla kuitenkin tarkkailee salaa, näkee, kuulee, haistaa, tiedostaa toisen olemuksen, sanat ja tekemiset tosi tarkkaan ja etsii niiden "salaisia" merkityksiä.

      • Anonyymi

        Ja kaikki nämä toisen käytöksen tulkinnat ja ”salaiset merkitykset” menevät aina pieleen😔


      • Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...

        En usko sukupuolen vaikuttavan tässä(kään) asiassa, miehiä ja naisia on joka lähtöön.


      • Anonyymi

        Näinkö sinä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö sinä teet?

        Joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.

        Missä näet ihastustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näet ihastustasi?

        Työpaikalla


    • Anonyymi

      Minä ujostelen ja koetan vältellä. Tällä hetkellä on menossa sellainen vaihe elämässä - ensimmäistä kertaa. Uskomatonta...

      • Anonyymi

        Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?

        Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,

        Älä kätke, nauti noista tunteista!


    • Anonyymi

      Välillä mies juttelee, katselee ja on kiinnostunut. Välillä ei ota mitään kontaktia. Joten en tiedä miten tämä yksilö ihastumistaan osoittaisi. Joten en tee itsekään mitään. Vaikka haluaisin tehdä paljonkin.

      • Anonyymi

        Tunnistin itseni tästä tekstistä. Liian on ihana yksilö vastapuolella ja vielä ei ole vaan uskaltautunut.


      • Anonyymi

        Miksi siis välillä tuo kontaktin välttely?


      • Anonyymi

        Ehkä vähän ujostelen?


      • Anonyymi

        Kaikille miehille naisille vinkiksi, että se ei oo kovin mukavaa ja ennemmin vähentää mahdollisuuksia ku parantaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe