Miten saisin selville?

Anonyymi

Miten miehet peittää ihastumistaan? Ja miten se näkyy lopulta jos elämäntilanne estää tunteitten näyttämisen (jos niin on)?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse puuteroin nenän ennen ulos menoa

    • Anonyymi

      Minä laitan viltin pään yli, että ei näy ihastuminen.

    • Anonyymi

      Minulla on ainakin tapana, joko lukittaa katse tahottomasti tai hymyillä, hallita tunteita ja katsoa maahan.

    • Anonyymi

      Okei onko lisää tapoja joilla miehet peittää ihastuksensa?

    • Anonyymi

      En nykyään ihastu mitenkään helposti, mutta mielenkiintoa ihmistä kohtaan saattaa löytyä. Sinällään, käytöksessä ei varmaan juuri tapahdu eroa, olen kiinnostunut tai en. Saatan pitää etäisyyttä jossain määrin, jos olen kiinnostunut, tai en tuo itseäni tykö ihan niin ahkerasti mitä ehkä muiden ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Itse laitan hanskalokeroon karkkipaperit silloin

    • Anonyymi

      Minä käyttäydyn varmaan aika oudosti silloin kun olen oikeasti ihastunut. Menen lukkoon, tuijottelen, välttelen ja juoksen karkuun.

    • Anonyymi

      Ei ole lainkaan huomaavinaan tai sitten korostetusti on huomaavainen ja huomaavinaan

    • Anonyymi

      Yrittää olla coolisti ja esittää välinpitämätöntä. Samalla kuitenkin tarkkailee salaa, näkee, kuulee, haistaa, tiedostaa toisen olemuksen, sanat ja tekemiset tosi tarkkaan ja etsii niiden "salaisia" merkityksiä.

      • Anonyymi

        Ja kaikki nämä toisen käytöksen tulkinnat ja ”salaiset merkitykset” menevät aina pieleen😔


      • Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...

        En usko sukupuolen vaikuttavan tässä(kään) asiassa, miehiä ja naisia on joka lähtöön.


      • Anonyymi

        Näinkö sinä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö sinä teet?

        Joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.

        Missä näet ihastustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näet ihastustasi?

        Työpaikalla


    • Anonyymi

      Minä ujostelen ja koetan vältellä. Tällä hetkellä on menossa sellainen vaihe elämässä - ensimmäistä kertaa. Uskomatonta...

      • Anonyymi

        Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?

        Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,

        Älä kätke, nauti noista tunteista!


    • Anonyymi

      Välillä mies juttelee, katselee ja on kiinnostunut. Välillä ei ota mitään kontaktia. Joten en tiedä miten tämä yksilö ihastumistaan osoittaisi. Joten en tee itsekään mitään. Vaikka haluaisin tehdä paljonkin.

      • Anonyymi

        Tunnistin itseni tästä tekstistä. Liian on ihana yksilö vastapuolella ja vielä ei ole vaan uskaltautunut.


      • Anonyymi

        Miksi siis välillä tuo kontaktin välttely?


      • Anonyymi

        Ehkä vähän ujostelen?


      • Anonyymi

        Kaikille miehille naisille vinkiksi, että se ei oo kovin mukavaa ja ennemmin vähentää mahdollisuuksia ku parantaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe