Hei. Olen lopettanut röökin nyt 10 päivää sitten. Olen kauhukseni ruvennut hikoamaan, ennen en ole hionnut ollenkaan. Kamalinta tässä hiessä on, että se haisee aivan tuhkakupille! Lopetin kerralla, en ole tarvinnut mitään nikotiini/ korvikkeitakaan. Muutoin menee hyvin paitsi tämä hikoilu ja ruokahalun puute... Mikään ei maistu, on vain jano. Mitä tämä on ja kauanko tälläistä kestää....????
tupakan lopetus ja hikoilu
6
6914
Vastaukset
- Fiksu vekotin
Mua hikoilutti myös. Ja haisi kamalalta, luulen että se oli jotain nikotiinipaskaa joka poistui elimistöstö hikenä. Mulla kesti vajaan viikon. Olen miettinyt jälkeenpäin, että olisikohan ahkera saunominen nopeuttanut prosessia.
- anna
Mä olen nyt ollut 6 päivää ilman tupakkaa. Ekana päivänä jaksoin jauhaa nikotiinipurkkaa, mutta mitä enemmän olin kiinni siinä purkassa, sitä enemmän teki mieli itse tupakkaa. Lopetin purkan pureskelun ja nyt on mennyt loistavasti!
Mutta kuten sanoitte, hiki lentää ja haisee! Ja mulla on myös toi ruokahaluttomuus! Aina on sanottu, että kun lopettaa tupakan polton alkaa ruoka taas maistua hyvältä. No ainakin toistaiseksi se on just päinvastoin! Kaikki maistuu niin pahalle että!!!!!!!
Toivottavasti tää menee nopeesti ohi! anna kirjoitti:
Mä olen nyt ollut 6 päivää ilman tupakkaa. Ekana päivänä jaksoin jauhaa nikotiinipurkkaa, mutta mitä enemmän olin kiinni siinä purkassa, sitä enemmän teki mieli itse tupakkaa. Lopetin purkan pureskelun ja nyt on mennyt loistavasti!
Mutta kuten sanoitte, hiki lentää ja haisee! Ja mulla on myös toi ruokahaluttomuus! Aina on sanottu, että kun lopettaa tupakan polton alkaa ruoka taas maistua hyvältä. No ainakin toistaiseksi se on just päinvastoin! Kaikki maistuu niin pahalle että!!!!!!!
Toivottavasti tää menee nopeesti ohi!Joo, röökin poltto on nyt osaltani ohi. Vieläkin hiki lentää, mutta helppaa jo vähän. Ruokahalu ei oo vieläkään palannut ja muutama kilo on jo karissut... Kamalinta on että makuaisti on ruennut paranemaan ja olen huomannut olevani huono kokki, liikaa suolaa ja mausteita...Niitä opettelen nyt vähentämään...Kaitpa tämä tästä;)
- Anonyymi
Sitten voi huimata joskus tekee mieli tupakkaa uudestaan herää yöllä hiestä märkänä
- Anonyymi
Se on tupakoinnin lopettaminen, ei tupakan lopettaminen.
- Anonyymi
Samoin minua hikoilutti kun lopetin.
Yöllä heräsin läpimärkänä hiestä. Loppu olikin purukumin jauhamista.
Lakko kesti 3 kk, sitten stressi ja jne.
Kun tuo hinta taas nousee niin olen ryhtynyt vähentämään tupakointia.
Lääkärini suositteli lääkkeitä, mutta ne ei sovellu minulle ollenkaan.
6 vko vähentämistä normista puoleen ja sitten pikku hiljaa vähemmän.
Kellon vilkuiluahan se on mutta tupakka alkaa maistua jo pahalle.
Kahvin juontia vähennän samalla, aamulla 3 kuppia. Siitä sitten 2 ja 1.
Pitää vaan lähteä aamu kävelylle jos sää sallii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180