Hei! löytyykö keltään täällä kääpiökynsisammakoita? Jos löytyy olisi kiva kuulla mimmoinen allas niillä on,lisääntyvätkö, syövätkö kädestä. Olen lukenut paljon herppi.netistä.Pitääkö altaassa kellua esim. korkkiruuvipuuta?,vai riittääkö kelluvat vesikasvit sammakoille,kun hakevat happea pinnalta niin tueksi. Tulevatko koiraat toimeen keskenään? vai pitääkö olla 1 koiras montaa naarasta,siis ovatko sosiaalisia?
kellään kääpiökynsisammakoita?
1
225
Vastaukset
- buffy
mulla oli muutama vuosi sitte 8 kääpiökynsisammakkoa. ne oli mulla isohkossa akvaariossa, jossa oli kaikkia kasveja ja joitai kulluvia juttuja. sain ne lisääntymään siten että ns. jätin akvaarion hetkeksi aikaa retuperälle, ruokaa tottakai annoin normaalisti, mutta muuten en koskenut heihin noin kuukauteen pariin, sitten tein täydellisen olosuhdemuutoksen. kasvit, akvaarion lasiseinät ja sorat ja vesi ja kaikki muu ihan priimakuntoon, ja kyllä alko tulemaan kutua! sitä tuli niin paljon etten tiennyt mihin kaikkialle olisin ne saanut kasvamaan. =) toisiaan kohtaan n oli silloin aika akressiivisia.. ja kyllä ne kädestä tuli syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385838
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4022664- 1382601
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv142113- 161778
- 731276
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä51111Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 85897