naapurissani asuu runkkari

kyllästynyt perheenäiti

Ei oo yhtään kivaa kun vastapäiseen kerrostaloon on muuttanut runkkari. Mun asunto on ylempänä kuin sen ja näen ihan selvästi mitä se siellä tietokoneen ääressä päivät pitkät puuhaa. Liekö edes töissä. Varmaan jotain 2-3 tuntia kerrallaan näpelöi itseään. Ois kuitenkin ihan kiva pitää verhoja auki iltapäivällä tai alkuillasta (kun tää ei älyä pitää omiaan ikkunan edessä)..

Paljaalla silmällä en yksityiskohtia erota, mut kiikareilla ihan selvästi. Aika sotkuinen asunto. Semmoinen nuori jätkä. Ihan hyvännäköinen, mut aika säälittävä. Pelkkä t-paita päällä ja muna kädessä istuskelee tietokoneen luona.. Vieraita sen kämpässä ei oo käyny mun muistaakseni kertaakaan.

73

18589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirkistelijä

      Minusta olisi kiva seurata hänen elämäänsä. Siis runkkuaan.

      • Anonyymi

        Hienoa ,niin minäkin tekisin


    • Salomon

      Kaikki naapurisi ovat runkkareita. KAIKKI TEKEE SITÄ.
      Hänellä vaan on huonommat verhot.

      • Anonyymi

        Miehistä 99 prosenttia runkkaa ja se 1 prosentti, joka väittää ettei sitä tekisi valehtelee😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä 99 prosenttia runkkaa ja se 1 prosentti, joka väittää ettei sitä tekisi valehtelee😂

        näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä 99 prosenttia runkkaa ja se 1 prosentti, joka väittää ettei sitä tekisi valehtelee😂

        Sama mieltä, itse olen ainakin runkkari , koko ikääni olen runkannut paljon ja usein. Vieläkin vaikka ikä jo +60 niin runkkaan kolme kertaa päivässä ja laukasen spermat , kyllä rukkaamimen on nautinto.
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mieltä, itse olen ainakin runkkari , koko ikääni olen runkannut paljon ja usein. Vieläkin vaikka ikä jo 60 niin runkkaan kolme kertaa päivässä ja laukasen spermat , kyllä rukkaamimen on nautinto.
        M 64 CD 💃

        Juuri näin terveiset länsi vantaalta


    • runkkaria

      Saatana mää mikää runkkari oo.Mee vittuun sieltä
      vastapäätä tiirailemasta.Kyllä mää sut oon huomannu,mutten oo välittäny.Enkä laita verhoja
      kiinni kiusallakaan.

      • osmo

        hyvä!
        Jokisella on oikeus tedä asunnossa mitä haluaa.
        Tirkistelijät ovat vain itse kiinostuneita kun tv. ei tarjoa sitä kaikkea mitä haluavat (live).


      • Anonyymi

        😂😂


    • Pasi

      Oikein kiikareilla olet häntä seuraillut? Sinua siis taitaa kuitenkin hieman kiinnostaa hänen touhunsa?? Olisit jättänyt tuon kiikari-pointin mainitsematta niin olisi tuo sinun vuodatuksesi jotenkin edes vähän vakuuttavampi. Eihän kukaan pakota sinua katselemaan juuri SINNE. Eikä se kyseinen runkkariparka varmaan edes tajua olevansa jonkun kiikarihörhön tiirailtavana.

      Jos haluat säpinää elämääsi niin mainitse hänelle lähikaupan jonossa tuosta verhoasiasta...

    • Kukapa ei...

      Terve!

      Eihän sinne tarvitse kurkistella! Toisaalta, mitä pahaa itsetyydytyksessä on? Siihenhän se vehje on kiinni kasvanu, ja kaikkialle joutuu mukana kantamaan.

      Hyvältähän se tuntuu! Jos ei ole muutakaan tekemistä ni miks ei? Itse olen naimisissa, ja silti joudun joskus itse päästelemään paineita, ku ei vaimoakaan aina jaksa kiinnostaa..

      Ja siitä aikamäärästä.. Parhaat orkut saa ku kattelee jotain videota tunnin pari, ja pidättelee aina ku meinaa lähteä. Ku lopulta päästää tulemaan, tuleekin kunnolla ja hartaasti! Ei kylmällä kädellä tehdystä pikarunkusta voi puhua edes samana päivänä ku pitkitetystä ja härnätystä nautinnosta! Samaa metodia kannattaa käyttää myös naisen kanssa!

      Runkatkaa vaan niin paljon ku sielu sietää! Itse ainakin vetelen joskus niinkin monta kertaa päivässä ettei ulos tule lopulta ku kuumaa ilmaa! Eipähän oo hermo ainakaan kireellä, eikä tarvitse sihteeriä ahdistella!

      Moni raiskauskin olis jääny monelta tekemättä jos olis tajunnu päästellä paineita omin käsin!

      Kyllä jämpti on nii!

      • Anonyymi

        Juuri näin, mieluummin vaikka viaton runkkari, kuin sairas raiskari.


      • Anonyymi

        Huomattavasti parempi vaihtoehto runkkaaminen kuin raiskaaminen, joten näitä runkkaajia voisi tavallaan pitää sankareina etteivät tee mitään vastaavia sairaita asioita juuri siksi, että runkkaavat ja jää moni raiskaus tekemättä heidän ansioistaan.


    • Kyläpoliisi!

      Terve!

      Kumpikohan on häiritsevämpi? Elämästään ja kehostaan nauttiva nuori mies vai verhon takaa kiikaroiva piilopervo naapuri?

      Kaikki me runkkaamme!

      • osmo

        Ei kumpikaan . ellei toinen osapuoli ole kateelinen toiselleen ja ala paisuttaa juttua kun ja kun itellä ei paisu.


      • Anonyymi

        Kaikki kiikaroimme naapurin verhojen välistä näkyviä orkkuja.
        Jalustalla kiinni oleva kiikari ei heilu, kun hiplailee vittuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kiikaroimme naapurin verhojen välistä näkyviä orkkuja.
        Jalustalla kiinni oleva kiikari ei heilu, kun hiplailee vittuaan.

        Sitten seuraavaksi vain ovea koputtamaan tai pudottamaan lappu luukusta, jossa naapuri kertoisi olevan tästä runkkarista kiinnostunut ja että soittaisi lapussa olevaan numeroon niin järjestäisivät "treffit" kaiken kivan merkeissä 😉


      • Anonyymi

        Taitaa AP kuvitella, että runkkaaminen olisi enemmänkin poikkeus kuin sääntö. Voi, voi, kun valtaosa miehistä ja monet naiset myös runkkaavat, vaikka toiset ujommat vähän häpeällisemmin verhojen takana naapureiden katseilta suojassa😁

        Eli AP pitää tätä varmaan siksi niin outona, koska harvat runkkaavat ilman verhoja, eikä tajua miten äärimmäisen yleisestä asiasta ja säännöllisestä tarpeesta tässä monilla on kyse.


    • jetson

      jokin pakko ylipäätänsä katsoa sitä, etenkin kiikareilla? Sua taitaa kiinnostaa se..

      Annahan naapureitten olla, etenkin kun sinulle ei ole sen kummempaa haittaa kuin uteliaisuudesta johtuva mielenhäiriö.

    • fcleeds

      jos ei ne touhut kiinnosta nii onks sit ihan pakko oikee kiikareil kattoo???

    • Vene

      Talossas on elämää, olisit onnellinen. Minä olisin.

    • Laki ja Oikeus

      Tiesittekö, että teknisillä laitteilla toisten yksityisasuntojen
      tarkkailu on rangaistava teko?

    • Risto Runkkaaja

      IHA NIINKU MINÄ!!!! paitsi et asun omakotitalossa

      Prkl.. anna ihmisen runkata!!!

      Miks ei sais???

    • runkkari

      onko sitä pakko tuijottaa kiikareilla???? runkkaisit iteki joskus ni ei tarviis tollasesta valittaa

    • RUNKKARI?

      Jospa vain unelmoit, että voisit asua tälläisessä kämpässä? Älä unta näe, että joku uskoo sun kirjotuksiasi! Ei oo yhtään kivaa kun kiikarilla ei näe yksityiskohtia? Jospa hankkisit tietsikaasi webbikameran niin mekin nähtäis mitä teet!

    • sanna

      missä päin maailmaa tuo runkkari oikein asustaa, ettei olis sama naapuri josta kaverinikin puhuu?

    • wanker

      ihan niinku mä, paitsi että käyn kyllä töissä enkä siis voi päivällä tumputtaa kotona.. mutta illalla sitäkin enemmän.
      ei tähän mun koneelle kyllä ymmärtääkseni näe naapurin ikkunasta.. mutta tulee kyllä runkattua koneen ääressä aika runsaasti :)

    • Risto Runkkaaja

      taianki sulkea nuo verhot ja pistää valot päälle.. ni sitte ei sairaat ihmiset pääse kiikareilla kattelee mitä hommaan

    • JET

      Jos kerran noin tarkat aikataulut tiedät niin itseasiassa sua taitaa kiinostaa toi runkkari aika lailla...

    • pörö

      Lykkää se kiikari persiisees ja runkkaa säkin oikein kunnolla, niin ei tarvi rähjätä tommoisesta. Taidat olla pahemman kerran puutteessa.

    • siis..

      ens alkuun: jos itelle kävis sama tapaus ja olisin runkkaajan asemassa ni arvaa oisko noloo?

      ja sitten itse asiaan. onko sun mielestä siistiä vakoilla sitä runkkarii?? ja vielä säälittävää? ITE OOT! toi on jo törkeetä jos kiikareilla oot katellu.

    • aaa

      laittakaa nää parhaat kirjoitukset ja vastaukset johonkin kirjaan.. sillä näihin kuolee pahimmassa ja parhaimmassa tapauksessa kaikki naapurit

    • Anonyymi

      Vieläkö se runkkailee siellä?

    • Anonyymi

      No kunpa olisikin tuollaiset näkymät omasta ikkunasta. Silleen että näkisi ilman kiikareita, kun ne häiritsisi omaa runkkaamista. Asunnon siisteydellä ei olisi niinkään väliä.

      kyllästynyt yh-äiti

      • Tykkäät katsella ?


      • Tuu tänne katsoon kun masturboin...


    • Anonyymi

      Minä ottaisin videoo ja laittaisin nettiin!

    • Anonyymi

      kyllä tuo sen verran kiihottavaa tarinaa runkusta,että pakko ottaa dildokäyttöön,ja antaa pilluparalle kyytiä,ei semuuten tokene tuosta runkkuasiasta.alotan levittämällä haarat ja sitten turvonnutpilluni tuntuukin jooottavan,ensin kuitenkin hyväile klitorista ja toivoisin kyllä etä olis joku imis sitä nyt kunnolla .,ja jos täällä jollain seisoi,niin sais työntää sisään ja hoitaa homman,samaal painaisin,myös mies sais osansa dildosta dildolla orkut ovat taattu.jopa yhtä aikaa tultaisiin onnen satamaan.

      • Anonyymi

        Hyvä. Antaisin sulle mielelläni haluamasi ja imuttaisin kunnolla jos tunnettais. Nyt kiihotuin sen verran noista sun jutuista, että pakko ottaa muna käteen ja alkaa runkkaamaan.


    • Anonyymi

      Minun naapuriini muutti kivestenhiplailija ja olen todella pettynyt elämään. Tämä villiintynyt eläin avaa verhonsa, ottaa kivekset nyrkkiinsä ja hiplailee niitä tuijottaen tyhjä katse silmissään.

    • Anonyymi

      Tietokoneen ääressä masturbointi ja mällinheitto olisi ihan kivaa hommaa jossain kerrostaloalueella verhot auki..Edellyttäisi tietenkin riittävän ison ja pitkän kullin sekä spermaa sen verta runsaasti että sitä oikein lentäisi muutama suihku.

    • Anonyymi

      Kyllä olis kiva, jos olis tuollainen naapurin jannu! Mielelläni katsoisin, kyl siinä omakin kulli jäykistyis ja pitäis varmaan pojan kans samanaikaisesti vedellä. Miksi muuten katselet ja oikein kiikareilla, jos tuo touhu inhottaa? Oikeesti taidat kiihottua siitä, myönnä pois.

      • Anonyymi

        Haluaisit kumminkin tuota kokematonta, mahdollisesti neitsyttä naapuriasi ja opettaa sille seksin saloja ;)


    • Anonyymi

      Aloittaja täyttää naapurikyttääjän tunnusmerkit. Kas kun ei kertonut t-paidan väriä ja onko runkkaava naapuri ympärileikattu vai ei?

    • Anonyymi

      Aikoinaan Turun yo-kylässä vastapäätä asui nuori poika joka runkkaili aamuin illoin. Oli ilo katsella ja runkata samalla.

    • Anonyymi

      näen ihan selvästi mitä se siellä tietokoneen ääressä päivät pitkät puuhaa. Liekö edes töissä.


      Ite et ainakaa ole töissä.

    • Anonyymi

      On se naapurin masturbointi susta niin kiinnostavaa et olet ihan kiikarit homannu sitä varten jotta voit nähä ku naapuris hakkaa lapaa päivät pitkät, jos sulla ois oikee elämä ni et kyyläilis ihmisiä eri asunnoista

      • Anonyymi

        Aijaijai😉


    • Anonyymi

      hei, ketju jatkunut 20 v. täytyy olla tärkeää.

      • Anonyymi

        Elintärkeetä ;)


    • Anonyymi

      Kuinka kauan muistat taaksepäin?

    • Anonyymi

      Minäkin oon runkkari, ja ylpeä tittelistä.

      • Anonyymi

        Meitä on paljon


    • Anonyymi

      Naapurit on heikko peräreikä joka haluaa Skodan sen venttiiliin
      ..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Semmosta se pelkkää runkkaamista kun tietokone/puhelin on ainoa kaveri. Tulevaisuutta 👍🏼

    • Anonyymi

      Kaikki miesten ha­­uskuudet Suo­­­me­­­ssa löyt­yvät m­­­iesten luettelo­­sta 👉 http://9105555.com/G/0fRp 👈

    • Anonyymi

      No näytä ihmeessä sille pilluasi ja hiero myös, niin hänelläkin jotain katsottavaa. Mukava harrastus teille molemmille.

    • Anonyymi

      Et­­­si se­­ksi­kump­pani! Mä­­­är­­itä par­ame­­­trit j­­a kau­pu­­nki 👉 http://9105555.com/G/3Kz8 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki mi­­­es­­­ten ha­­usku­­­udet Suo­­­messa löyt­­yvät m­iesten luettelo­­­sta 👉 http://7290000.com/G/6bTly 👈

    • Anonyymi

      Ja pakkoko sitä kenenkään asuntoon on kiikarit kurissa katsella,kun muuten ei näe tarkasti.Etkö nuija tajua koti yksityisaluetta minne ei lupa tuijotella sekä levitellä mitä aasunnossaan näkyy.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja aivan kuten minun kämpöääni tiiraillut, sitä kyllä toivoinkin.

    • Anonyymi

      Et­­­si se­ksikump­pani! Mä­­­är­­itä par­­ame­­trit ja k­­­au­­pu­­­nki 👉 http://3411222.com/G/Q8nk 👈

    • Anonyymi

      Tämä on hyvä esimerkki stereotypisestä elämäänsä kyllästyneestä kristitystä, joka kokee tehtäväkseen vahdata muita jotta pääsee "taivaaseen". Vittu että on nolo akka, oikein KIIKAREILLAKO?!

    • Anonyymi

      20 vuotta vanha juttu.

    • Anonyymi

      Miksi yleensä tarkastelet kiikarilla ? Se mies saattaa tehdä ihan muuta kuin kuvittelet nähneesi . Olisipa sinulla jotain kivempaa tekemistä ? Lue vaikappa kirjaa ja silmät kiinni lepäämään ?

    • Anonyymi

      Mua sais kiikarilla katell runkatessa

    • Anonyymi

      Kumpa asuiskin. Voisin minäkin runkata halukkaalle kattelijalle mies 65v

    • Anonyymi

      Runkkaan aina peilin edessä. Kiihottavaa härnätä omaa kyrpää ja katsella kuinka pidättää laukaisua. Ja jotenkin oma vehje on niin iso peilistä katsottuna

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe