Ei oo yhtään kivaa kun vastapäiseen kerrostaloon on muuttanut runkkari. Mun asunto on ylempänä kuin sen ja näen ihan selvästi mitä se siellä tietokoneen ääressä päivät pitkät puuhaa. Liekö edes töissä. Varmaan jotain 2-3 tuntia kerrallaan näpelöi itseään. Ois kuitenkin ihan kiva pitää verhoja auki iltapäivällä tai alkuillasta (kun tää ei älyä pitää omiaan ikkunan edessä)..
Paljaalla silmällä en yksityiskohtia erota, mut kiikareilla ihan selvästi. Aika sotkuinen asunto. Semmoinen nuori jätkä. Ihan hyvännäköinen, mut aika säälittävä. Pelkkä t-paita päällä ja muna kädessä istuskelee tietokoneen luona.. Vieraita sen kämpässä ei oo käyny mun muistaakseni kertaakaan.
naapurissani asuu runkkari
73
19010
Vastaukset
- tirkistelijä
Minusta olisi kiva seurata hänen elämäänsä. Siis runkkuaan.
- Anonyymi
Hienoa ,niin minäkin tekisin
- Salomon
Kaikki naapurisi ovat runkkareita. KAIKKI TEKEE SITÄ.
Hänellä vaan on huonommat verhot.- Anonyymi
Miehistä 99 prosenttia runkkaa ja se 1 prosentti, joka väittää ettei sitä tekisi valehtelee😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehistä 99 prosenttia runkkaa ja se 1 prosentti, joka väittää ettei sitä tekisi valehtelee😂
näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mieltä, itse olen ainakin runkkari , koko ikääni olen runkannut paljon ja usein. Vieläkin vaikka ikä jo +60 niin runkkaan kolme kertaa päivässä ja laukasen spermat , kyllä rukkaamimen on nautinto.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mieltä, itse olen ainakin runkkari , koko ikääni olen runkannut paljon ja usein. Vieläkin vaikka ikä jo 60 niin runkkaan kolme kertaa päivässä ja laukasen spermat , kyllä rukkaamimen on nautinto.
M 64 CD 💃Juuri näin terveiset länsi vantaalta
- runkkaria
Saatana mää mikää runkkari oo.Mee vittuun sieltä
vastapäätä tiirailemasta.Kyllä mää sut oon huomannu,mutten oo välittäny.Enkä laita verhoja
kiinni kiusallakaan.- osmo
hyvä!
Jokisella on oikeus tedä asunnossa mitä haluaa.
Tirkistelijät ovat vain itse kiinostuneita kun tv. ei tarjoa sitä kaikkea mitä haluavat (live). - Anonyymi
😂😂
- Pasi
Oikein kiikareilla olet häntä seuraillut? Sinua siis taitaa kuitenkin hieman kiinnostaa hänen touhunsa?? Olisit jättänyt tuon kiikari-pointin mainitsematta niin olisi tuo sinun vuodatuksesi jotenkin edes vähän vakuuttavampi. Eihän kukaan pakota sinua katselemaan juuri SINNE. Eikä se kyseinen runkkariparka varmaan edes tajua olevansa jonkun kiikarihörhön tiirailtavana.
Jos haluat säpinää elämääsi niin mainitse hänelle lähikaupan jonossa tuosta verhoasiasta... - Kukapa ei...
Terve!
Eihän sinne tarvitse kurkistella! Toisaalta, mitä pahaa itsetyydytyksessä on? Siihenhän se vehje on kiinni kasvanu, ja kaikkialle joutuu mukana kantamaan.
Hyvältähän se tuntuu! Jos ei ole muutakaan tekemistä ni miks ei? Itse olen naimisissa, ja silti joudun joskus itse päästelemään paineita, ku ei vaimoakaan aina jaksa kiinnostaa..
Ja siitä aikamäärästä.. Parhaat orkut saa ku kattelee jotain videota tunnin pari, ja pidättelee aina ku meinaa lähteä. Ku lopulta päästää tulemaan, tuleekin kunnolla ja hartaasti! Ei kylmällä kädellä tehdystä pikarunkusta voi puhua edes samana päivänä ku pitkitetystä ja härnätystä nautinnosta! Samaa metodia kannattaa käyttää myös naisen kanssa!
Runkatkaa vaan niin paljon ku sielu sietää! Itse ainakin vetelen joskus niinkin monta kertaa päivässä ettei ulos tule lopulta ku kuumaa ilmaa! Eipähän oo hermo ainakaan kireellä, eikä tarvitse sihteeriä ahdistella!
Moni raiskauskin olis jääny monelta tekemättä jos olis tajunnu päästellä paineita omin käsin!
Kyllä jämpti on nii!- Anonyymi
Juuri näin, mieluummin vaikka viaton runkkari, kuin sairas raiskari.
- Anonyymi
Huomattavasti parempi vaihtoehto runkkaaminen kuin raiskaaminen, joten näitä runkkaajia voisi tavallaan pitää sankareina etteivät tee mitään vastaavia sairaita asioita juuri siksi, että runkkaavat ja jää moni raiskaus tekemättä heidän ansioistaan.
- Kyläpoliisi!
Terve!
Kumpikohan on häiritsevämpi? Elämästään ja kehostaan nauttiva nuori mies vai verhon takaa kiikaroiva piilopervo naapuri?
Kaikki me runkkaamme!- osmo
Ei kumpikaan . ellei toinen osapuoli ole kateelinen toiselleen ja ala paisuttaa juttua kun ja kun itellä ei paisu.
- Anonyymi
Kaikki kiikaroimme naapurin verhojen välistä näkyviä orkkuja.
Jalustalla kiinni oleva kiikari ei heilu, kun hiplailee vittuaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kiikaroimme naapurin verhojen välistä näkyviä orkkuja.
Jalustalla kiinni oleva kiikari ei heilu, kun hiplailee vittuaan.Sitten seuraavaksi vain ovea koputtamaan tai pudottamaan lappu luukusta, jossa naapuri kertoisi olevan tästä runkkarista kiinnostunut ja että soittaisi lapussa olevaan numeroon niin järjestäisivät "treffit" kaiken kivan merkeissä 😉
- Anonyymi
Taitaa AP kuvitella, että runkkaaminen olisi enemmänkin poikkeus kuin sääntö. Voi, voi, kun valtaosa miehistä ja monet naiset myös runkkaavat, vaikka toiset ujommat vähän häpeällisemmin verhojen takana naapureiden katseilta suojassa😁
Eli AP pitää tätä varmaan siksi niin outona, koska harvat runkkaavat ilman verhoja, eikä tajua miten äärimmäisen yleisestä asiasta ja säännöllisestä tarpeesta tässä monilla on kyse.
- jetson
jokin pakko ylipäätänsä katsoa sitä, etenkin kiikareilla? Sua taitaa kiinnostaa se..
Annahan naapureitten olla, etenkin kun sinulle ei ole sen kummempaa haittaa kuin uteliaisuudesta johtuva mielenhäiriö. - fcleeds
jos ei ne touhut kiinnosta nii onks sit ihan pakko oikee kiikareil kattoo???
- Vene
Talossas on elämää, olisit onnellinen. Minä olisin.
- Laki ja Oikeus
Tiesittekö, että teknisillä laitteilla toisten yksityisasuntojen
tarkkailu on rangaistava teko? - Risto Runkkaaja
IHA NIINKU MINÄ!!!! paitsi et asun omakotitalossa
Prkl.. anna ihmisen runkata!!!
Miks ei sais??? - runkkari
onko sitä pakko tuijottaa kiikareilla???? runkkaisit iteki joskus ni ei tarviis tollasesta valittaa
- RUNKKARI?
Jospa vain unelmoit, että voisit asua tälläisessä kämpässä? Älä unta näe, että joku uskoo sun kirjotuksiasi! Ei oo yhtään kivaa kun kiikarilla ei näe yksityiskohtia? Jospa hankkisit tietsikaasi webbikameran niin mekin nähtäis mitä teet!
- sanna
missä päin maailmaa tuo runkkari oikein asustaa, ettei olis sama naapuri josta kaverinikin puhuu?
- wanker
ihan niinku mä, paitsi että käyn kyllä töissä enkä siis voi päivällä tumputtaa kotona.. mutta illalla sitäkin enemmän.
ei tähän mun koneelle kyllä ymmärtääkseni näe naapurin ikkunasta.. mutta tulee kyllä runkattua koneen ääressä aika runsaasti :) - Risto Runkkaaja
taianki sulkea nuo verhot ja pistää valot päälle.. ni sitte ei sairaat ihmiset pääse kiikareilla kattelee mitä hommaan
- JET
Jos kerran noin tarkat aikataulut tiedät niin itseasiassa sua taitaa kiinostaa toi runkkari aika lailla...
- pörö
Lykkää se kiikari persiisees ja runkkaa säkin oikein kunnolla, niin ei tarvi rähjätä tommoisesta. Taidat olla pahemman kerran puutteessa.
- siis..
ens alkuun: jos itelle kävis sama tapaus ja olisin runkkaajan asemassa ni arvaa oisko noloo?
ja sitten itse asiaan. onko sun mielestä siistiä vakoilla sitä runkkarii?? ja vielä säälittävää? ITE OOT! toi on jo törkeetä jos kiikareilla oot katellu. - aaa
laittakaa nää parhaat kirjoitukset ja vastaukset johonkin kirjaan.. sillä näihin kuolee pahimmassa ja parhaimmassa tapauksessa kaikki naapurit
- Anonyymi
Vieläkö se runkkailee siellä?
- Anonyymi
No kunpa olisikin tuollaiset näkymät omasta ikkunasta. Silleen että näkisi ilman kiikareita, kun ne häiritsisi omaa runkkaamista. Asunnon siisteydellä ei olisi niinkään väliä.
kyllästynyt yh-äiti - Anonyymi
Minä ottaisin videoo ja laittaisin nettiin!
- Anonyymi
kyllä tuo sen verran kiihottavaa tarinaa runkusta,että pakko ottaa dildokäyttöön,ja antaa pilluparalle kyytiä,ei semuuten tokene tuosta runkkuasiasta.alotan levittämällä haarat ja sitten turvonnutpilluni tuntuukin jooottavan,ensin kuitenkin hyväile klitorista ja toivoisin kyllä etä olis joku imis sitä nyt kunnolla .,ja jos täällä jollain seisoi,niin sais työntää sisään ja hoitaa homman,samaal painaisin,myös mies sais osansa dildosta dildolla orkut ovat taattu.jopa yhtä aikaa tultaisiin onnen satamaan.
- Anonyymi
Hyvä. Antaisin sulle mielelläni haluamasi ja imuttaisin kunnolla jos tunnettais. Nyt kiihotuin sen verran noista sun jutuista, että pakko ottaa muna käteen ja alkaa runkkaamaan.
- Anonyymi
Minun naapuriini muutti kivestenhiplailija ja olen todella pettynyt elämään. Tämä villiintynyt eläin avaa verhonsa, ottaa kivekset nyrkkiinsä ja hiplailee niitä tuijottaen tyhjä katse silmissään.
- Anonyymi
Tietokoneen ääressä masturbointi ja mällinheitto olisi ihan kivaa hommaa jossain kerrostaloalueella verhot auki..Edellyttäisi tietenkin riittävän ison ja pitkän kullin sekä spermaa sen verta runsaasti että sitä oikein lentäisi muutama suihku.
- Anonyymi
Kyllä olis kiva, jos olis tuollainen naapurin jannu! Mielelläni katsoisin, kyl siinä omakin kulli jäykistyis ja pitäis varmaan pojan kans samanaikaisesti vedellä. Miksi muuten katselet ja oikein kiikareilla, jos tuo touhu inhottaa? Oikeesti taidat kiihottua siitä, myönnä pois.
- Anonyymi
Haluaisit kumminkin tuota kokematonta, mahdollisesti neitsyttä naapuriasi ja opettaa sille seksin saloja ;)
- Anonyymi
Aloittaja täyttää naapurikyttääjän tunnusmerkit. Kas kun ei kertonut t-paidan väriä ja onko runkkaava naapuri ympärileikattu vai ei?
- Anonyymi
Aikoinaan Turun yo-kylässä vastapäätä asui nuori poika joka runkkaili aamuin illoin. Oli ilo katsella ja runkata samalla.
- Anonyymi
näen ihan selvästi mitä se siellä tietokoneen ääressä päivät pitkät puuhaa. Liekö edes töissä.
Ite et ainakaa ole töissä. - Anonyymi
On se naapurin masturbointi susta niin kiinnostavaa et olet ihan kiikarit homannu sitä varten jotta voit nähä ku naapuris hakkaa lapaa päivät pitkät, jos sulla ois oikee elämä ni et kyyläilis ihmisiä eri asunnoista
- Anonyymi
Aijaijai😉
- Anonyymi
hei, ketju jatkunut 20 v. täytyy olla tärkeää.
- Anonyymi
Elintärkeetä ;)
- Anonyymi
Kuinka kauan muistat taaksepäin?
- Anonyymi
Minäkin oon runkkari, ja ylpeä tittelistä.
- Anonyymi
Meitä on paljon
- Anonyymi
Naapurit on heikko peräreikä joka haluaa Skodan sen venttiiliin
.. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://9205555.com/G/5KrF 👈
- Anonyymi
Semmosta se pelkkää runkkaamista kun tietokone/puhelin on ainoa kaveri. Tulevaisuutta 👍🏼
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://9105555.com/G/0fRp 👈
- Anonyymi
No näytä ihmeessä sille pilluasi ja hiero myös, niin hänelläkin jotain katsottavaa. Mukava harrastus teille molemmille.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://9105555.com/G/3Kz8 👈
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://9105555.com/G/i9IRK 👈
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://7290000.com/G/6bTly 👈
- Anonyymi
Ja pakkoko sitä kenenkään asuntoon on kiikarit kurissa katsella,kun muuten ei näe tarkasti.Etkö nuija tajua koti yksityisaluetta minne ei lupa tuijotella sekä levitellä mitä aasunnossaan näkyy.
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://3411222.com/G/0zXu 👈
- Anonyymi
Aloittaja aivan kuten minun kämpöääni tiiraillut, sitä kyllä toivoinkin.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3411222.com/G/Q8nk 👈
- Anonyymi
Tämä on hyvä esimerkki stereotypisestä elämäänsä kyllästyneestä kristitystä, joka kokee tehtäväkseen vahdata muita jotta pääsee "taivaaseen". Vittu että on nolo akka, oikein KIIKAREILLAKO?!
- Anonyymi
20 vuotta vanha juttu.
- Anonyymi
Miksi yleensä tarkastelet kiikarilla ? Se mies saattaa tehdä ihan muuta kuin kuvittelet nähneesi . Olisipa sinulla jotain kivempaa tekemistä ? Lue vaikappa kirjaa ja silmät kiinni lepäämään ?
- Anonyymi
Mua sais kiikarilla katell runkatessa
- Anonyymi
Kumpa asuiskin. Voisin minäkin runkata halukkaalle kattelijalle mies 65v
- Anonyymi
Runkkaan aina peilin edessä. Kiihottavaa härnätä omaa kyrpää ja katsella kuinka pidättää laukaisua. Ja jotenkin oma vehje on niin iso peilistä katsottuna
- Anonyymi
niin teen minäkin ja ärystän naapurin naista jonka olen huomannut seuravan mun juttuja jopa tehnyt seurantaa määrättyn aikaan ,kihottaa kun tietää että niin saan parenman runkkauksen
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244