On kummallista,Ruotsikin pitää sotaharjoitusta itämerellä,avoimesti vihollisena

Anonyymi

Venäjälle, on muistin heikkoutta vanhana Natsi ihailia maana ja ilman Venäläisiä heitä ei olisi olemassakaan vaan Saksan sateelittivaltiona Suomenkin kanssa !?

7

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pohjola elää Yhdysvaltain huumassa sotilaallisesti, vaikka ilman Venäläisten uhrausta eivät olisi olemassakaan !?

Demokratiakin pohjolan ennemmistöä hallitsee kuningashuoneet, köyhienkin kustannuksella !? Korkeaako sivistystäkin !?

• Anonyymi

Miten entinen natsivaltio Ruotsi, on niin ystävällinen että ottaa Suomenkin mukaan Venäjän vastaisiin sotaharjoituksiin, on tosi ylenpalttista !?

• Anonyymi

Taas on trullit vauhdissa !
      Fakta on se, että Suomen vihlollinen on aina tullut idästä.
      Sosialismilla ja kansallissosialismilla ei ole mitään eroa !
      Venäjän natsihalitus terrorisoi koko maailmaa myös venälaisiä.
      Nämä trullit ovat yksi hyvä esimerkki siitä.

• Anonyymi

Ruotsi vanha sota-aikainen kuningatas suorastaan ihaili Hitleriä julkisesti ja kuningas kävi vierailulla Suomenkin rintamalla useammin kuin kerran !?
      Ruotsihan oli Natsien huomattava nalmin toimittaja ja piti Hitlerin määräyksestä vasemmisto keskitysleirejä !?

• Anonyymi

Sotilaallista yhteistyötä tehdään Naton ja Ruotsin kanssa. Ei ole mikään salaisuus.

• Kato, abrahammmmmmi. Oikeinkirjoituksesta tunnistin.

• Anonyymi

Mutta et aihetta,niin yksinkertainen olet !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      4974
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      3662
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      518
      1980
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1709
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      152
      1591
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      587
      1518
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1456
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1437
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1139
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      75