Ja olen jo ihan väsy. Voisin vaan nukkua. Olen ollut tällä dieetillä kaksi kuukautta ja laihtunut kymmenen kiloa. Tähän asti olen jaksanut urheilla joka päivä 1-5 tuntia mutta tänään en enää jaksa. Laihdunko vaikka en urheile? Ja miten te muut jaksatte porhaltaa näin pienillä energiamäärillä? Itse voisin todellakin vaan nukkua. Ei huvita syödä enempää. Laihtua on pakko. Harmittaa vaan kun voimat loppuvat.
Olen syönyt 400 kcal päivässä
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä voimia laihtuaksesi tarvitse. Lopeta se syöminen kokonaan, niin varmaan laihdut ja pääset piankin muihin ulottovuuksiin.
- Anonyymi
Jaksoin hölkätä tunnin. Mutta nyt yöllä oli pakko syödä kun meinasin pyörtyä. Söin 400 kcal ja mahaan sattuu. Yritän päivällä syödä tosi vähän ja liikkua. Väsyttää mutta uni ei tule.
- Anonyymi
Syöt aivan liian vähän. Miksi on niin pakonomainen tarve laihtua? Kannattaisi keskustella jonkun kanssa.
- Anonyymi
Ota väliin tankkauspäiviä. Itselläni toimii 5 2 eli viisi paastoa ja kaksi ruokapäivää. Kummasti jaksaa urheilla enemmän ja siksi läskit hupenevat tehokkaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716