Katsoiko leijonariipuspojat eilen tuon elokuvan? Millaisen vaikutuksen teki?
Leijonasydän
100
207
Vastaukset
- Anonyymi
Suvereeni sanoma.
Näin se on. - Anonyymi
Totta puhut.......
- Anonyymi
Jeesus on "Juudaan Leijona". Ateistit voi hankkia jonku torakka tai hyttysriipuksen koska se kuvastaa paremmin heidän sielunmaisemaansa.
- Anonyymi
Mitä se jeesus nyt tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se jeesus nyt tähän liittyy?
Suomen vaakuna eli leijona kuvastaa Jeesusta. Joku kysyi sitä mutta viesti poistettiin koska Suvakit vainoo Kristittyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen vaakuna eli leijona kuvastaa Jeesusta. Joku kysyi sitä mutta viesti poistettiin koska Suvakit vainoo Kristittyjä
Entä tuo elokuva? Ei tässä jeesuksista ole mitään kysytty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tuo elokuva? Ei tässä jeesuksista ole mitään kysytty.
Viestiketju jossa sitä kysyttiin, poistettiin. Etkö ymmärrä Suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiketju jossa sitä kysyttiin, poistettiin. Etkö ymmärrä Suomea?
Itsehän tuota et osaa edes kirjoittaa. Nytkin teit kirjoitusvirhen. ellei kaksikin.
Luulisi isänmaallisten voimien äidinkielensä hallitsevan, mutta mitä sitä hulluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän tuota et osaa edes kirjoittaa. Nytkin teit kirjoitusvirhen. ellei kaksikin.
Luulisi isänmaallisten voimien äidinkielensä hallitsevan, mutta mitä sitä hulluja.Yhyy yhyy. Itse olet lällällällää. Kuule meneppä leikkimään muiden kakaroiden kanssa ja anna aikuisten keskustella rauhassa politiikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy. Itse olet lällällällää. Kuule meneppä leikkimään muiden kakaroiden kanssa ja anna aikuisten keskustella rauhassa politiikasta.
Oookkkei. Mä meen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oookkkei. Mä meen.
Mitäs kuule Ääri-Tsuhna jos mun äidikieli ei olekkaan Suomi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kuule Ääri-Tsuhna jos mun äidikieli ei olekkaan Suomi?
Siitä en tiedä, mutta itse olen ulkosuomalainen.
- Anonyymi
Sivarit voi hankkia Jussi-pinssin rintamukseensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivarit voi hankkia Jussi-pinssin rintamukseensa.
Jussipaidan rintamukseen sivarijussipinssi. Vyötärölle helapääpuukko ja taskuun pyssy, joa alkaa tehdä mieli ammuskella vaikka kaiken maailman homoja.
Nyt ollaan asiassa. Näin on hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussipaidan rintamukseen sivarijussipinssi. Vyötärölle helapääpuukko ja taskuun pyssy, joa alkaa tehdä mieli ammuskella vaikka kaiken maailman homoja.
Nyt ollaan asiassa. Näin on hyvä.Jussipinssin rinnalle natomerkki ja rauhanmerkki, sillä Mestarihan on natomiehiä ja Nato on maailman suurin rauhanjärjestö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta itse olen ulkosuomalainen.
Eikö sun sitte pitäis olla ettimässä töitä eikä täälä häiriköimässä? Ei Suomi oo mikään uliksien ilmanen huvipuisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun sitte pitäis olla ettimässä töitä eikä täälä häiriköimässä? Ei Suomi oo mikään uliksien ilmanen huvipuisto
En minä kirjoita Suomesta, vaan ulkomailta, joissa viihdyn paremmin kuin Suomessa. Ilja Janitskin viihtyi myös ulkomailla aikanaan harvinaisen hyvin ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kirjoita Suomesta, vaan ulkomailta, joissa viihdyn paremmin kuin Suomessa. Ilja Janitskin viihtyi myös ulkomailla aikanaan harvinaisen hyvin ulkomailla.
Jaha, no pysy sielä äläkä tuu Suomeen. Et ole tervetullut tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, no pysy sielä äläkä tuu Suomeen. Et ole tervetullut tänne.
Ilja Janitskin sen sijaan olisi ollut ainakin poliisin mielestä hyvinkin tervetullut, mutta aika vaikea häntä oli saada Suomeen.
- Anonyymi
Pysy sielä äläkä tuu tänne. Ei oo kukaan kutsunu. Et oo tervetullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy sielä äläkä tuu tänne. Ei oo kukaan kutsunu. Et oo tervetullut.
"Ei oo kukaan kutsunu"
Mistä sinä sen tiedät? Ja muistellaanpa sitä ulkosuomalaisten tuloa Suomeen 2015. Persuille kelpasi hyvin silloinen politiikka. Tämä on kerrottu monesti. Niin monesti, että alkaa jo ihmetyttää, milloin se menee persujen kalloon?
Mutta sanotaanhan, että kertaus on opintojen äiti.
Sitä ei voi kiistää, etteikö Sipilä olisi siinä(kin) asiassa ollut munaamassa, mutta ei pidä myöskään yrittää peittää totuutta persujen osalta!!! - Anonyymi
Ei oo kukaan kutsunu heitä. He ovat pakolaisia ja turvapaikan hakjoita. Fasistinen YK painostaa Suvakkihallituksiamme vastaanottamaan heidä. Sama Globalistinen NWO hallinto joka on aiheuttanut heidän pakolaisuutensa. Heidän pyrkimyksensä on pakolaisten avulla kumota kansallisvaltiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei oo kukaan kutsunu"
Mistä sinä sen tiedät? Ja muistellaanpa sitä ulkosuomalaisten tuloa Suomeen 2015. Persuille kelpasi hyvin silloinen politiikka. Tämä on kerrottu monesti. Niin monesti, että alkaa jo ihmetyttää, milloin se menee persujen kalloon?
Mutta sanotaanhan, että kertaus on opintojen äiti.
Sitä ei voi kiistää, etteikö Sipilä olisi siinä(kin) asiassa ollut munaamassa, mutta ei pidä myöskään yrittää peittää totuutta persujen osalta!!!Miksi ei YK ja maailmapankki auta heitä heidän kotimaissaan? Oletko koskaan miettinyt sitä?
- Anonyymi
Kyllä jossain täytyy olla vielä tyhmempien maa joka riemumiellä matun juomat kustantaa
tämä esitys ylittää irwinismin positiivisesti
https://www.youtube.com/watch?v=XE8opDtur-A- Anonyymi
Jössehän on se "persu-uhri". Jeesuksen morsian Huhtasaarikin puolusti häntä Jössen saatua tuomion. Kaikki vainoaa persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jössehän on se "persu-uhri". Jeesuksen morsian Huhtasaarikin puolusti häntä Jössen saatua tuomion. Kaikki vainoaa persuja.
Nyt ymmärrän tuon jeesustelun leijonariipuksineen. Persut kokee olevansa vainottuja jeesuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ymmärrän tuon jeesustelun leijonariipuksineen. Persut kokee olevansa vainottuja jeesuksia.
Jaa, mistähän tää kokemus johtuis? Johtuiskohan se teistä Persuhäiriintyneistä psykopaateista?
- Anonyymi
EI KIINNOSTA RUSKEE PÖKÄLE. Onko siis "Ruskee pökäle" nyt virallisesti joku rasistinen ilmaisu?
- Anonyymi
Ei kai moista asiaa nettipalstoilla päätetä. Mutta jos et muuta keksi, kirjoita pökäleestäsi niin paljon kuin huvittaa minun puolestani.
Tosiasiassa ilmaisun merkitys kai tulkittaisiin sen mukaan missä asiayhteydessä se esitetään. Mutta minä en pökäleistäsi viitsi enempää kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai moista asiaa nettipalstoilla päätetä. Mutta jos et muuta keksi, kirjoita pökäleestäsi niin paljon kuin huvittaa minun puolestani.
Tosiasiassa ilmaisun merkitys kai tulkittaisiin sen mukaan missä asiayhteydessä se esitetään. Mutta minä en pökäleistäsi viitsi enempää kirjoittaa.Niin katsos tää Suvakki modaaja pelas itsensä pussiin kun alkoi sensuroimaan sanaa Ruskee Pökäle rasistisena ilmaisuna. Silloin hän itseasiassa vain vahvistaa kielikuvan käyttöä rasistisena ilmaisuna ja sitä että he ovat paskapökäleitä.
- Anonyymi
Kiinnostaisiko ruskee paita? Vai peräti musta?
https://historianet.fi/sota/toinen-maailmansota/kansallissosialismi/miksi-sa-lla-oli-ruskeat-paidat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisiko ruskee paita? Vai peräti musta?
https://historianet.fi/sota/toinen-maailmansota/kansallissosialismi/miksi-sa-lla-oli-ruskeat-paidatMulla on aina musta paita. Schwarze Shar eli "Musta joukko" (Waffen-SS lempinimi)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on aina musta paita. Schwarze Shar eli "Musta joukko" (Waffen-SS lempinimi)
Ei ole syytä epäillä yhtään, etteikö olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä epäillä yhtään, etteikö olisi.
Niin katsos valio soturina mä tuhosin tän palstan modaajakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin katsos valio soturina mä tuhosin tän palstan modaajakin.
Kaasuttamallako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuttamallako?
Ei vaan rehellisyydellä ja totuudella. Tiedän että Suvaitsevaisuus kaatuu omiin valheisiin, ristiriitoihin ja mahdottomuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan rehellisyydellä ja totuudella. Tiedän että Suvaitsevaisuus kaatuu omiin valheisiin, ristiriitoihin ja mahdottomuuksiin.
Mutta nythän sinä itse et suvainnut modaajaa, kun tuhosit hänet.
Ookoo, ookoo, olkoon niin, mutta aika hulluilta juttusi vaikuttavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookoo, ookoo, olkoon niin, mutta aika hulluilta juttusi vaikuttavat.En mä oo väittänykkään olevani suvaitsevainen. Mä olen tuomitsevainen eli Kristitty. Mä tuomitse jyrkästi aika monet asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookoo, ookoo, olkoon niin, mutta aika hulluilta juttusi vaikuttavat.Joo mä tiedän että te pidätte uskontoja hulluutena, mutte niin se Paavalikin sanoi että puhe rististä on hulluutta epäuskovalle, mutta uskovalle se on jumalan voima. Ristiinnaulitse siis itsesi ja hyväksy Jeesus ennenkuin on liian myöhäistä.
- Anonyymi
"Millaisen vaikutuksen teki?"
Se oli tietenkin vain elokuva, mutta kovin väkivaltaisia oli ne leijonariipusjeesukset. - Anonyymi
Elokuvan jälkeen kannattaa lukea hyvä kirja:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Puhdistus
Tuota ei löydä kommarin yöpöydältä.......- Anonyymi
"Tuota ei löydä kommarin yöpöydältä....... "
Enpä osaa sanoa kommareiden yöpöydästä, mutta itse olen lukenut kirjan. Lukeminen kannattaa aina. Muunkin lukeminen kuin mitä vittua sivuston. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuota ei löydä kommarin yöpöydältä....... "
Enpä osaa sanoa kommareiden yöpöydästä, mutta itse olen lukenut kirjan. Lukeminen kannattaa aina. Muunkin lukeminen kuin mitä vittua sivuston.Ai se Mitä Vasuria-sivusto ????
- Anonyymi
Riippuvatsavasurilla taas paha olla ???
- Anonyymi
Se on joku matuvassari trolli joka ei edes tunne Suomen historiaa, niin siks sille on niin vakeeta puhuu järkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on joku matuvassari trolli joka ei edes tunne Suomen historiaa, niin siks sille on niin vakeeta puhuu järkee.
Sen kohdan tekstistäsi uskon, että sinun on "vakeeta" puhua järkeä. Mutta ei se kohdeyleisöstä johdu, vaan sinun järjen puutteestasi.
- Anonyymi
Ei oikein "puraise" älyllään aloitus, joskaan ei vastauksetkaan - twiittimittaiset "älyköyhät" kysymykset, ja vastukset. Mikähän tämänkin, niin kuin satojen muiden vastaavien ketjujen merkitys mahtaa palstalla olle ? Tietysti "älyllistä ja asiallista" keskustelua huutelevan "fiksun persukriittsen" narsistisesta "itseloistosta ja -kehusta", mutta minkäänlaista osoitusta mihinkään näistä ei saa, kuin aloittajan "lahjattomuuteen".
- Anonyymi
Vassarin "puraisu" on sellasta niinku kärpänen kutittais korvaa ärsyttävästi.
- Anonyymi
Ei avauksia ole pakko vaivautua kommentoimaan, jos ei miellytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei avauksia ole pakko vaivautua kommentoimaan, jos ei miellytä.
Mutta se on kivaa paskoa tyhmien suvakkien päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on kivaa paskoa tyhmien suvakkien päälle.
Sanoisin paremminkin, että noiila kommenteillasi kuset omille kengillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin paremminkin, että noiila kommenteillasi kuset omille kengillesi.
Hyvin sanottu perussutkisuomalaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu perussutkisuomalaiselle.
ja vasurilla kengät märkinä ????
Hyvin osuttu ;DDDDDDDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vasurilla kengät märkinä ????
Hyvin osuttu ;DDDDDDDDOnneksi persut on oppositiossa lehterin alla sateen suojassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi persut on oppositiossa lehterin alla sateen suojassa.
Ja sinä katkerana täällä itkemässä ;DDDDDD
- Anonyymi
Ei ainakaan persut voi katsoa YLE:n kanavia. YLE:kin vainoaa persuja.
- Anonyymi
Näin on. YLE on aivoja rappioittavaa ja turmiollista suvakkipropagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. YLE on aivoja rappioittavaa ja turmiollista suvakkipropagandaa.
Puhutko kokemuksesta? Onko aivosi rappioituneet YLE:n takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko kokemuksesta? Onko aivosi rappioituneet YLE:n takia?
Joo, kyllä on. Sitten lopetin YLE:n katsomisen ja ajatukseni kirkastuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä on. Sitten lopetin YLE:n katsomisen ja ajatukseni kirkastuivat.
Ajatus kirkas kuin Breivikillä 2011?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus kirkas kuin Breivikillä 2011?
Kyllä mun ykkössankari on edelleed Adolf Hitler. Hitler on ehkä nykyhistorian merkittävin henkilö. Tuo Vassaripropaganda just aivopesee ihmiset vihaamaan Hitleria.
- Anonyymi
"Ykkössankari...Adolf Hitler"?
Puhut "vassareista" aivan kuin olisit persu!
Oletko persu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ykkössankari...Adolf Hitler"?
Puhut "vassareista" aivan kuin olisit persu!
Oletko persu?No vassareitahan me kaikki olemme, olethan sinäkin !!!
Heilit vaan kaikille fassutovereille!!!
- Anonyymi
Elokuva ei vaikuttanut mitenkään toistamiseen katsottunakaan, mutta en kyllä kehtaisi kantaa jotain leijonariipusta. Joskus tällä (?) palstalla joku kyseli toistuvasti, mistä saisi sellaisen kultaisen leijonariipuksen? Varmaan kultasepän liikkeestä. Taisi olla tavallista tyhmempi kirjoittelija, kun tuollaisia täällä kyseli. Mutta ehkäpä sen riipuksen kantajat ovat tavalllista tyhmempiä? Ja toisaalta, mahtoiko tuolla kyselijällä saldo riittää, kuten eräässä teevee-mainoksessa nykyään kysytään?
ps. Natsiaiheisia tatuointeja en ainakaan ottaisi. Tony Halmeella oli vasemmassa nilkassaan joku sellainen.- Anonyymi
Halmeella taisi olla Thorin salamat, eli SS-tunnus tatuoituna nilkkaan. Kaksoissalama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halmeella taisi olla Thorin salamat, eli SS-tunnus tatuoituna nilkkaan. Kaksoissalama.
Mitähän se tatyuointi edusti? Eikö hänellä ollut myös se natsikotkatatuointi?
- Anonyymi
sdp kansainvälinen rasisti yritettiin valkopestä ja alettiin kirjoitella että piti ilmoittaa etukäteen jne.
Ilmoittaa mitä? Hyvät toverit, olen Irakista juutalaisvastainen shiia joka hyökkään USA-laisen yrittäjuutalaisten kimppuun jolla ei ole mitään tekemistä Irakin kanssa
näinkö
Kansainvälinen rasisti SDP:ssä
https://www.jpost.com/Middle-East/Wiesenthal-Center-urges-antisemitic-Finnish-MP-to-resign-588182
http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/279609-toverien-valkopesu- Anonyymi
Harmillinen möhläys demareilta ottaa ehdokkaaksi tämä persumainen möläyttelijä.
- Anonyymi
Erkki Kumioja on kertonut että Halonen ja Ahtisaari suosittelevat
ideologisien perustein juutalaisvastaisia sdp:lle kuin liukuhihnalta
- Anonyymi
Erkki Kumiojan on helppo kertoa koska hän tietää että takaravien taavi-sdp:n huisu on kertonut että sdp on perseestä
ja sen äänestäjät ovat rasisteja, tiesitkö, etkö, no nyt tiedät - Anonyymi
Kyllä todella huomaa, että Dome Karukosken "Leijonasydän" -leffa on persuille kova pala! Persut eivät osaa sanoa elokuvasta MITÄÄN!
Persut pelkäävät. Eivät ole uskaltaneet katsoa sitä, koska se ei ole natsipropagandaa?- Anonyymi
Huom. 4 sääntöjen vastaista kommenttiä. Kyllä Persut sanoo vaikka mitä mutta tuo ajatuspoliisi sensuroi mielipiteet.
- Anonyymi
Mikä ihmeen "ajatuspoliisi"? Tarkoitatko Suomi24:n tekoälyä?
Eivätkö persut osaa sanoa Leijonasydämestä MITÄÄN sellaista, joka
kestäisi päivänvaloa?
Persut pelkäävät persuihin kuuluvia natsifanittajia?
- Anonyymi
Leijonasydän (Dome Karukosken elokuva uusnatsiporukan johtohahmosta)
uusitaan tv2:ssa huomenna tiistaina 20.8.2019 klo 23.05.
Suosittelen! - Anonyymi
Tuota ei löydä tenuvasurien yöpöydältä....... - Anonyymi
En kiistä NL:n tapahtumia, mutta enpä malta olla lainaamatta Wikipedian artikkelista tätä.
"Maanpuolustuskorkeakoulun dosentti Martti Turtola ei pidä joitakin tapahtumia uskottavina, vaikka muuten suhtautuu teokseen myönteisesti"
Ps. Miksi muuten sorrut tuollaiseen typerään kielenkäyttöön?- Anonyymi
"Miksi muuten sorrut tuollaiseen typerään kielenkäyttöön? "
Persutapa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi muuten sorrut tuollaiseen typerään kielenkäyttöön? "
Persutapa?Ihan puhdas vasuritapa...
- Anonyymi
Katsokaa tosiaan Leijonasydän -leffan uusinta tv2:ssa huomenna tiistaina 20.8.2019 klo 23.05.
Elokuva saa ajattelemaan, varsinkin jos omistaa aivot! - Anonyymi
Tuota ei löydä tenuvasurien yöpöydältä....... ..- Anonyymi
Hae kirjastosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae kirjastosta.
Sinulleko??? Häpeätkö jotain ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulleko??? Häpeätkö jotain ???
Sinähän tuota näyt kaipailevan. Hae kirjastosta, mitä tuota kenenkään yöpöytiä nuuskit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tuota näyt kaipailevan. Hae kirjastosta, mitä tuota kenenkään yöpöytiä nuuskit.
Et siis halua hakea itse, no voi voi, tuota tuo äärivasemmistolaisuus teettää..
- Anonyymi
Tämä ketju on tosi mielenkiintoinen!
Kyllä todella huomaa, että Dome Karukosken "Leijonasydän" -leffa on persuille aivan liian kova pala! Persut eivät osaa sanoa elokuvasta MITÄÄN!
Persut pelkäävät. Eivät ole uskaltaneet katsoa sitä, koska se ei ole natsipropagandaa?
Pelkäävätkö persut joukoissaan olevia hitler-faneja niin paljon, että korkeintaan salaa ja yksin on jokunen persu uskaltanut leffan katsoa mutta ei puhettakaan siitä, että olisi uskaltanut täällä Suomi24:ssä paljastaa katsoneensa sen ??- Anonyymi
Hyvin naulattu! Kiitos!
- Anonyymi
Varmaan noita leijonariipuksia joku kantaa, mutta harvoinpa sattuu silmään. Paitsi uusnatseilla, jotka on voineet tatuoidakin sen ihoonsa hakaristien ja kaksioissalamien lisäksi.. Joutilaiden vosotusta, sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi 15:31, onnittelut hyvästä "naulauksesta" minultakin!
Terveisiä Domelle, olet tosi hyvä elokuvaohjaaja!
Esim. myös Kielletty hedelmä -leffasi teki minuun suuren vaikutuksen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197