Leijonasydän

Anonyymi

Katsoiko leijonariipuspojat eilen tuon elokuvan? Millaisen vaikutuksen teki?

100

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suvereeni sanoma.

      Näin se on.

    • Anonyymi

      Totta puhut.......

    • Anonyymi

      Jeesus on "Juudaan Leijona". Ateistit voi hankkia jonku torakka tai hyttysriipuksen koska se kuvastaa paremmin heidän sielunmaisemaansa.

      • Anonyymi

        Mitä se jeesus nyt tähän liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se jeesus nyt tähän liittyy?

        Suomen vaakuna eli leijona kuvastaa Jeesusta. Joku kysyi sitä mutta viesti poistettiin koska Suvakit vainoo Kristittyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen vaakuna eli leijona kuvastaa Jeesusta. Joku kysyi sitä mutta viesti poistettiin koska Suvakit vainoo Kristittyjä

        Entä tuo elokuva? Ei tässä jeesuksista ole mitään kysytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tuo elokuva? Ei tässä jeesuksista ole mitään kysytty.

        Viestiketju jossa sitä kysyttiin, poistettiin. Etkö ymmärrä Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiketju jossa sitä kysyttiin, poistettiin. Etkö ymmärrä Suomea?

        Itsehän tuota et osaa edes kirjoittaa. Nytkin teit kirjoitusvirhen. ellei kaksikin.
        Luulisi isänmaallisten voimien äidinkielensä hallitsevan, mutta mitä sitä hulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän tuota et osaa edes kirjoittaa. Nytkin teit kirjoitusvirhen. ellei kaksikin.
        Luulisi isänmaallisten voimien äidinkielensä hallitsevan, mutta mitä sitä hulluja.

        Yhyy yhyy. Itse olet lällällällää. Kuule meneppä leikkimään muiden kakaroiden kanssa ja anna aikuisten keskustella rauhassa politiikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy yhyy. Itse olet lällällällää. Kuule meneppä leikkimään muiden kakaroiden kanssa ja anna aikuisten keskustella rauhassa politiikasta.

        Oookkkei. Mä meen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oookkkei. Mä meen.

        Mitäs kuule Ääri-Tsuhna jos mun äidikieli ei olekkaan Suomi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kuule Ääri-Tsuhna jos mun äidikieli ei olekkaan Suomi?

        Siitä en tiedä, mutta itse olen ulkosuomalainen.


      • Anonyymi

        Sivarit voi hankkia Jussi-pinssin rintamukseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivarit voi hankkia Jussi-pinssin rintamukseensa.

        Jussipaidan rintamukseen sivarijussipinssi. Vyötärölle helapääpuukko ja taskuun pyssy, joa alkaa tehdä mieli ammuskella vaikka kaiken maailman homoja.
        Nyt ollaan asiassa. Näin on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussipaidan rintamukseen sivarijussipinssi. Vyötärölle helapääpuukko ja taskuun pyssy, joa alkaa tehdä mieli ammuskella vaikka kaiken maailman homoja.
        Nyt ollaan asiassa. Näin on hyvä.

        Jussipinssin rinnalle natomerkki ja rauhanmerkki, sillä Mestarihan on natomiehiä ja Nato on maailman suurin rauhanjärjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä en tiedä, mutta itse olen ulkosuomalainen.

        Eikö sun sitte pitäis olla ettimässä töitä eikä täälä häiriköimässä? Ei Suomi oo mikään uliksien ilmanen huvipuisto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun sitte pitäis olla ettimässä töitä eikä täälä häiriköimässä? Ei Suomi oo mikään uliksien ilmanen huvipuisto

        En minä kirjoita Suomesta, vaan ulkomailta, joissa viihdyn paremmin kuin Suomessa. Ilja Janitskin viihtyi myös ulkomailla aikanaan harvinaisen hyvin ulkomailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kirjoita Suomesta, vaan ulkomailta, joissa viihdyn paremmin kuin Suomessa. Ilja Janitskin viihtyi myös ulkomailla aikanaan harvinaisen hyvin ulkomailla.

        Jaha, no pysy sielä äläkä tuu Suomeen. Et ole tervetullut tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, no pysy sielä äläkä tuu Suomeen. Et ole tervetullut tänne.

        Ilja Janitskin sen sijaan olisi ollut ainakin poliisin mielestä hyvinkin tervetullut, mutta aika vaikea häntä oli saada Suomeen.


      • Anonyymi

        Pysy sielä äläkä tuu tänne. Ei oo kukaan kutsunu. Et oo tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy sielä äläkä tuu tänne. Ei oo kukaan kutsunu. Et oo tervetullut.

        "Ei oo kukaan kutsunu"

        Mistä sinä sen tiedät? Ja muistellaanpa sitä ulkosuomalaisten tuloa Suomeen 2015. Persuille kelpasi hyvin silloinen politiikka. Tämä on kerrottu monesti. Niin monesti, että alkaa jo ihmetyttää, milloin se menee persujen kalloon?
        Mutta sanotaanhan, että kertaus on opintojen äiti.
        Sitä ei voi kiistää, etteikö Sipilä olisi siinä(kin) asiassa ollut munaamassa, mutta ei pidä myöskään yrittää peittää totuutta persujen osalta!!!


      • Anonyymi

        Ei oo kukaan kutsunu heitä. He ovat pakolaisia ja turvapaikan hakjoita. Fasistinen YK painostaa Suvakkihallituksiamme vastaanottamaan heidä. Sama Globalistinen NWO hallinto joka on aiheuttanut heidän pakolaisuutensa. Heidän pyrkimyksensä on pakolaisten avulla kumota kansallisvaltiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei oo kukaan kutsunu"

        Mistä sinä sen tiedät? Ja muistellaanpa sitä ulkosuomalaisten tuloa Suomeen 2015. Persuille kelpasi hyvin silloinen politiikka. Tämä on kerrottu monesti. Niin monesti, että alkaa jo ihmetyttää, milloin se menee persujen kalloon?
        Mutta sanotaanhan, että kertaus on opintojen äiti.
        Sitä ei voi kiistää, etteikö Sipilä olisi siinä(kin) asiassa ollut munaamassa, mutta ei pidä myöskään yrittää peittää totuutta persujen osalta!!!

        Miksi ei YK ja maailmapankki auta heitä heidän kotimaissaan? Oletko koskaan miettinyt sitä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jössehän on se "persu-uhri". Jeesuksen morsian Huhtasaarikin puolusti häntä Jössen saatua tuomion. Kaikki vainoaa persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jössehän on se "persu-uhri". Jeesuksen morsian Huhtasaarikin puolusti häntä Jössen saatua tuomion. Kaikki vainoaa persuja.

        Nyt ymmärrän tuon jeesustelun leijonariipuksineen. Persut kokee olevansa vainottuja jeesuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärrän tuon jeesustelun leijonariipuksineen. Persut kokee olevansa vainottuja jeesuksia.

        Jaa, mistähän tää kokemus johtuis? Johtuiskohan se teistä Persuhäiriintyneistä psykopaateista?


    • Anonyymi

      EI KIINNOSTA RUSKEE PÖKÄLE. Onko siis "Ruskee pökäle" nyt virallisesti joku rasistinen ilmaisu?

      • Anonyymi

        Ei kai moista asiaa nettipalstoilla päätetä. Mutta jos et muuta keksi, kirjoita pökäleestäsi niin paljon kuin huvittaa minun puolestani.
        Tosiasiassa ilmaisun merkitys kai tulkittaisiin sen mukaan missä asiayhteydessä se esitetään. Mutta minä en pökäleistäsi viitsi enempää kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai moista asiaa nettipalstoilla päätetä. Mutta jos et muuta keksi, kirjoita pökäleestäsi niin paljon kuin huvittaa minun puolestani.
        Tosiasiassa ilmaisun merkitys kai tulkittaisiin sen mukaan missä asiayhteydessä se esitetään. Mutta minä en pökäleistäsi viitsi enempää kirjoittaa.

        Niin katsos tää Suvakki modaaja pelas itsensä pussiin kun alkoi sensuroimaan sanaa Ruskee Pökäle rasistisena ilmaisuna. Silloin hän itseasiassa vain vahvistaa kielikuvan käyttöä rasistisena ilmaisuna ja sitä että he ovat paskapökäleitä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on aina musta paita. Schwarze Shar eli "Musta joukko" (Waffen-SS lempinimi)

        Ei ole syytä epäillä yhtään, etteikö olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syytä epäillä yhtään, etteikö olisi.

        Niin katsos valio soturina mä tuhosin tän palstan modaajakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin katsos valio soturina mä tuhosin tän palstan modaajakin.

        Kaasuttamallako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasuttamallako?

        Ei vaan rehellisyydellä ja totuudella. Tiedän että Suvaitsevaisuus kaatuu omiin valheisiin, ristiriitoihin ja mahdottomuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan rehellisyydellä ja totuudella. Tiedän että Suvaitsevaisuus kaatuu omiin valheisiin, ristiriitoihin ja mahdottomuuksiin.

        Mutta nythän sinä itse et suvainnut modaajaa, kun tuhosit hänet.

        Ookoo, ookoo, olkoon niin, mutta aika hulluilta juttusi vaikuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nythän sinä itse et suvainnut modaajaa, kun tuhosit hänet.

        Ookoo, ookoo, olkoon niin, mutta aika hulluilta juttusi vaikuttavat.

        En mä oo väittänykkään olevani suvaitsevainen. Mä olen tuomitsevainen eli Kristitty. Mä tuomitse jyrkästi aika monet asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nythän sinä itse et suvainnut modaajaa, kun tuhosit hänet.

        Ookoo, ookoo, olkoon niin, mutta aika hulluilta juttusi vaikuttavat.

        Joo mä tiedän että te pidätte uskontoja hulluutena, mutte niin se Paavalikin sanoi että puhe rististä on hulluutta epäuskovalle, mutta uskovalle se on jumalan voima. Ristiinnaulitse siis itsesi ja hyväksy Jeesus ennenkuin on liian myöhäistä.


    • Anonyymi

      "Millaisen vaikutuksen teki?"


      Se oli tietenkin vain elokuva, mutta kovin väkivaltaisia oli ne leijonariipusjeesukset.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Tuota ei löydä kommarin yöpöydältä....... "

        Enpä osaa sanoa kommareiden yöpöydästä, mutta itse olen lukenut kirjan. Lukeminen kannattaa aina. Muunkin lukeminen kuin mitä vittua sivuston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuota ei löydä kommarin yöpöydältä....... "

        Enpä osaa sanoa kommareiden yöpöydästä, mutta itse olen lukenut kirjan. Lukeminen kannattaa aina. Muunkin lukeminen kuin mitä vittua sivuston.

        Ai se Mitä Vasuria-sivusto ????


    • Anonyymi

      Riippuvatsavasurilla taas paha olla ???

      • Anonyymi

        Se on joku matuvassari trolli joka ei edes tunne Suomen historiaa, niin siks sille on niin vakeeta puhuu järkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on joku matuvassari trolli joka ei edes tunne Suomen historiaa, niin siks sille on niin vakeeta puhuu järkee.

        Sen kohdan tekstistäsi uskon, että sinun on "vakeeta" puhua järkeä. Mutta ei se kohdeyleisöstä johdu, vaan sinun järjen puutteestasi.


    • Anonyymi

      Ei oikein "puraise" älyllään aloitus, joskaan ei vastauksetkaan - twiittimittaiset "älyköyhät" kysymykset, ja vastukset. Mikähän tämänkin, niin kuin satojen muiden vastaavien ketjujen merkitys mahtaa palstalla olle ? Tietysti "älyllistä ja asiallista" keskustelua huutelevan "fiksun persukriittsen" narsistisesta "itseloistosta ja -kehusta", mutta minkäänlaista osoitusta mihinkään näistä ei saa, kuin aloittajan "lahjattomuuteen".

      • Anonyymi

        Vassarin "puraisu" on sellasta niinku kärpänen kutittais korvaa ärsyttävästi.


      • Anonyymi

        Ei avauksia ole pakko vaivautua kommentoimaan, jos ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei avauksia ole pakko vaivautua kommentoimaan, jos ei miellytä.

        Mutta se on kivaa paskoa tyhmien suvakkien päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on kivaa paskoa tyhmien suvakkien päälle.

        Sanoisin paremminkin, että noiila kommenteillasi kuset omille kengillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin paremminkin, että noiila kommenteillasi kuset omille kengillesi.

        Hyvin sanottu perussutkisuomalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu perussutkisuomalaiselle.

        ja vasurilla kengät märkinä ????

        Hyvin osuttu ;DDDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vasurilla kengät märkinä ????

        Hyvin osuttu ;DDDDDDDD

        Onneksi persut on oppositiossa lehterin alla sateen suojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi persut on oppositiossa lehterin alla sateen suojassa.

        Ja sinä katkerana täällä itkemässä ;DDDDDD


    • Anonyymi

      Ei ainakaan persut voi katsoa YLE:n kanavia. YLE:kin vainoaa persuja.

      • Anonyymi

        Näin on. YLE on aivoja rappioittavaa ja turmiollista suvakkipropagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. YLE on aivoja rappioittavaa ja turmiollista suvakkipropagandaa.

        Puhutko kokemuksesta? Onko aivosi rappioituneet YLE:n takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko kokemuksesta? Onko aivosi rappioituneet YLE:n takia?

        Joo, kyllä on. Sitten lopetin YLE:n katsomisen ja ajatukseni kirkastuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä on. Sitten lopetin YLE:n katsomisen ja ajatukseni kirkastuivat.

        Ajatus kirkas kuin Breivikillä 2011?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus kirkas kuin Breivikillä 2011?

        Kyllä mun ykkössankari on edelleed Adolf Hitler. Hitler on ehkä nykyhistorian merkittävin henkilö. Tuo Vassaripropaganda just aivopesee ihmiset vihaamaan Hitleria.


      • Anonyymi

        "Ykkössankari...Adolf Hitler"?

        Puhut "vassareista" aivan kuin olisit persu!
        Oletko persu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ykkössankari...Adolf Hitler"?

        Puhut "vassareista" aivan kuin olisit persu!
        Oletko persu?

        No vassareitahan me kaikki olemme, olethan sinäkin !!!
        Heilit vaan kaikille fassutovereille!!!


    • Anonyymi

      Elokuva ei vaikuttanut mitenkään toistamiseen katsottunakaan, mutta en kyllä kehtaisi kantaa jotain leijonariipusta. Joskus tällä (?) palstalla joku kyseli toistuvasti, mistä saisi sellaisen kultaisen leijonariipuksen? Varmaan kultasepän liikkeestä. Taisi olla tavallista tyhmempi kirjoittelija, kun tuollaisia täällä kyseli. Mutta ehkäpä sen riipuksen kantajat ovat tavalllista tyhmempiä? Ja toisaalta, mahtoiko tuolla kyselijällä saldo riittää, kuten eräässä teevee-mainoksessa nykyään kysytään?

      ps. Natsiaiheisia tatuointeja en ainakaan ottaisi. Tony Halmeella oli vasemmassa nilkassaan joku sellainen.

      • Anonyymi

        Halmeella taisi olla Thorin salamat, eli SS-tunnus tatuoituna nilkkaan. Kaksoissalama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halmeella taisi olla Thorin salamat, eli SS-tunnus tatuoituna nilkkaan. Kaksoissalama.

        Mitähän se tatyuointi edusti? Eikö hänellä ollut myös se natsikotkatatuointi?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Harmillinen möhläys demareilta ottaa ehdokkaaksi tämä persumainen möläyttelijä.


      • Anonyymi

        Erkki Kumioja on kertonut että Halonen ja Ahtisaari suosittelevat
        ideologisien perustein juutalaisvastaisia sdp:lle kuin liukuhihnalta


    • Anonyymi

      Erkki Kumiojan on helppo kertoa koska hän tietää että takaravien taavi-sdp:n huisu on kertonut että sdp on perseestä
      ja sen äänestäjät ovat rasisteja, tiesitkö, etkö, no nyt tiedät

    • Anonyymi

      Kyllä todella huomaa, että Dome Karukosken "Leijonasydän" -leffa on persuille kova pala! Persut eivät osaa sanoa elokuvasta MITÄÄN!

      Persut pelkäävät. Eivät ole uskaltaneet katsoa sitä, koska se ei ole natsipropagandaa?

      • Anonyymi

        Huom. 4 sääntöjen vastaista kommenttiä. Kyllä Persut sanoo vaikka mitä mutta tuo ajatuspoliisi sensuroi mielipiteet.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen "ajatuspoliisi"? Tarkoitatko Suomi24:n tekoälyä?

        Eivätkö persut osaa sanoa Leijonasydämestä MITÄÄN sellaista, joka
        kestäisi päivänvaloa?
        Persut pelkäävät persuihin kuuluvia natsifanittajia?


    • Anonyymi

      Leijonasydän (Dome Karukosken elokuva uusnatsiporukan johtohahmosta)
      uusitaan tv2:ssa huomenna tiistaina 20.8.2019 klo 23.05.
      Suosittelen!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En kiistä NL:n tapahtumia, mutta enpä malta olla lainaamatta Wikipedian artikkelista tätä.

      "Maanpuolustuskorkeakoulun dosentti Martti Turtola ei pidä joitakin tapahtumia uskottavina, vaikka muuten suhtautuu teokseen myönteisesti"


      Ps. Miksi muuten sorrut tuollaiseen typerään kielenkäyttöön?

      • Anonyymi

        "Miksi muuten sorrut tuollaiseen typerään kielenkäyttöön? "

        Persutapa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi muuten sorrut tuollaiseen typerään kielenkäyttöön? "

        Persutapa?

        Ihan puhdas vasuritapa...


    • Anonyymi

      Katsokaa tosiaan Leijonasydän -leffan uusinta tv2:ssa huomenna tiistaina 20.8.2019 klo 23.05.
      Elokuva saa ajattelemaan, varsinkin jos omistaa aivot!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hae kirjastosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae kirjastosta.

        Sinulleko??? Häpeätkö jotain ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulleko??? Häpeätkö jotain ???

        Sinähän tuota näyt kaipailevan. Hae kirjastosta, mitä tuota kenenkään yöpöytiä nuuskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tuota näyt kaipailevan. Hae kirjastosta, mitä tuota kenenkään yöpöytiä nuuskit.

        Et siis halua hakea itse, no voi voi, tuota tuo äärivasemmistolaisuus teettää..


    • Anonyymi

      Tämä ketju on tosi mielenkiintoinen!
      Kyllä todella huomaa, että Dome Karukosken "Leijonasydän" -leffa on persuille aivan liian kova pala! Persut eivät osaa sanoa elokuvasta MITÄÄN!

      Persut pelkäävät. Eivät ole uskaltaneet katsoa sitä, koska se ei ole natsipropagandaa?

      Pelkäävätkö persut joukoissaan olevia hitler-faneja niin paljon, että korkeintaan salaa ja yksin on jokunen persu uskaltanut leffan katsoa mutta ei puhettakaan siitä, että olisi uskaltanut täällä Suomi24:ssä paljastaa katsoneensa sen ??

      • Anonyymi

        Hyvin naulattu! Kiitos!


    • Anonyymi

      Varmaan noita leijonariipuksia joku kantaa, mutta harvoinpa sattuu silmään. Paitsi uusnatseilla, jotka on voineet tatuoidakin sen ihoonsa hakaristien ja kaksioissalamien lisäksi.. Joutilaiden vosotusta, sanon minä.

    • Anonyymi

      Anonyymi 15:31, onnittelut hyvästä "naulauksesta" minultakin!

      Terveisiä Domelle, olet tosi hyvä elokuvaohjaaja!
      Esim. myös Kielletty hedelmä -leffasi teki minuun suuren vaikutuksen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe