Mistä doomilaaksoja

Jyrki

mistä muualta saa doomilaakson tarinoita kun dc:ltä jostain netti sivulta olkaa killttejä ja sanokaa semmoinen osoite

26

58271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Muinanen

        ei tollast oo enää :((


    • Nimetön
      • nimetön

      • hhheheheh

        mistä niit voi ladata?!!?


      • j4jio5

    • §§§

      kirjoita googleen doomilaakso yhteen ja siitä ensimmäinen haku ja sieltä voi ladata.

      • huuhhaaan

        mutta ei sieltä pysty ku se on sellanen musta tk jutska! et sillee:(


      • JOK-C
        huuhhaaan kirjoitti:

        mutta ei sieltä pysty ku se on sellanen musta tk jutska! et sillee:(

        Mä en tiiä mist niitä voi ladata mistään ei oo kerrottu


      • vittumyy

    • anna

      http://82.116.231.184/~mikko/content/doomilaaksot/

    • Ville 13

      doomilaaksoja saa lataamalla win mx ohjelman lataus tiedostosta joka pitää ladata netistä tai dc:ltä joka on samanlainen kuin win mx mutta parempi

      • vellu

        haluaisin ostaa joltain doomei kun mä sain yhden kaverilta mutta olen nähny ne jo että onko jollain???????????????????????????


    • epa

      Mist niit saa oikeest mä haluun kattoo! Just karui kiroillaan vaa! Heitetään vittu myy sinne ketjuks. Ei käy. Heh...XD. :D

    • -_uusi kone_-

      EIKÄ... doomilaakso.tk ei toimi! sieltä tulee vaan semmonen You Are An Idiot. www.doomi.amob.net eikä mikään muu!

    • djsfk

      Osoitteesta http://simppeli.org/~miko-sama tai http://www.mikoweb.se8.org löytyy Doomilaaksoja! Tosin, ne ovat aika pienikokoisia jaksoja, mutta kuitenkin. Tarkoitus olisi lisätä niitä enemmänkin ajan saatossa. Jaksojen lataus on nopeaa ja voit katsella niitä jopa verkossa!

    • janzaa.

      Doomilaaksoja Lyödät esim. osoitteesta www.doomi.amob.net koska steneweb on lopetettu ja sieltä on tiedostot poistettu!

      • jbofgb

        Ei stenewebii oo lopetettu ainaki mä voin ladata siitä nytki


      • jsfksh

        www.doomi.amob.net on lopetettu jo sitä ei enää oo olemas


    • Kärsivä_hemuli

      YouTubessa on sekä parin uuden että vanhojen tekijöiden jaksoja. Jos katotte uusien tekijöiden niin kattokaa ensin Zatmanin tekemät, muut on vähän.....


      Suora osoite:

      http://www.youtube.com

    • dansku

      okei jotku doomilaakson duppaukset on vähä huonoi...Mutta on niitä hyviäkin jaksoja ja duppauksia!!Esim:teurastus! Parhaat palat ja pyrstötähti! Ja vaikka niis on vähä huono kuva...Silti ne on hyvii!! Tehkää pliis lisää!!

    • Glist

      Antakaa doomilaaksot osoteita!

      • anaali

        haistakaa vittu


      • heinka

        Noi linkit ja web-sivut joita esitetään niin ei siel oo mitään doomei ja eikä ne sivut ees sisällä doomei ja eikä ne sivut ees toimi, koska doomilaakson tarinat on oikeesti laittomasti tehty niin tekijä oikeus jutut poistavat doomi videot niilt sivuilt miss niitä sit on youtube on takavarikoinut muutamia doomilaakson tarinoita neljä vuotta sitten, googlevideosta ainakin löytyy viel muutamia jaksoja!


    • pieru kalle

      vittu imekää lekaaa jos ette osaa ehtiä

    • joku12434

      youtube

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe