se paisuvaisuuskudos alko aktivoitumaan"komia on jorma" ettei vaan särkis naista
runkkaamallahan
1
154
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Haluaisin tuntea sinut hiukan paremmin, annatko minulle mahdollisuuden? Katsoin profiilisi ja luulen että olet hyvin
kiinnostunut mies, ei ole helppoa löytää mies, joka kiinnitti huomioni, mutta teet sen; Nyt olen erittäin kiinnostunut sinusta, persoonallisuudestasi, tavasta ajatella elämää, rakkautta ja ystävyyttä ... en tiedä miksi olet täällä, mutta haluan selvittää; Ehkä olemme täällä samoista syistä ja se on uskomatonta ... mutta jos emme ole täällä samasta, haluan olla ystäväsi.Olen onnellinen nainen, jos kerrot minulle vähän enemmän sinusta ja elämäsi, odotan sinua, kunnes silmämme voivat tavata toisiamme, olen nainen, joka haluaa löytää erityisen ihmisen ja uskon, että olet ehkä yksi, mitä luulet? Miksi olet tällä sivustolla ? kirjoita minulle sähköpostini ... [email protected]
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715