Kyllä vaan Helsingissä ja muualla etelä suomessa meno paljon suvaiysevampaa ja vapaa mielisempää kuin Parkanossa. Ahdas mielisyys on pahaksi kakille
Parkanolaisten suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin
12
58
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä suvaitse heterotkaan, jos käy toisen muniin kiinni kyselemättä. Mietippä sitä ens kerralla.
- Jarmo.Kakkasuu
Sehän on mukavaa
- Anonyymi
minusta on hyvä että on paljon puppeli poikia minulle jää enempi naisia ja saan pesää enempi.
- Jarmo.Kakkasuu
Tykkään samoista asioista. Mitä enempi puppeleita sitä parempi
- Jarmo.Kakkasuu
Parkanon suurin huolen aihe on heterot väkivaltaiset miehet.
- Anonyymi
Sun suurin huolenaihe.
Keksi jotain järkevää vaikka.
Ketään ei kiinnosta tollanen hölötys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun suurin huolenaihe.
Keksi jotain järkevää vaikka.
Ketään ei kiinnosta tollanen hölötys.Seksuaalivähemmistöille aihe on tärkeä!
- Anonyymi
Kukaan ei käy kiinni toisen muniin noin vaan. Homot ovat hyvin kranttuja, kaikki ei kelpaa. On keskenään kova kilpailu kuka hyväksytään.
- Jarmo.Kakkasuu
Kyllä minä käyn. Usein sen näkee naamasta.
- Anonyymi
Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:
Kyllä minä käyn. Usein sen näkee naamasta.
Kuka anto nyrkkiä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka anto nyrkkiä?
Näissä hommissa tulee nyrkkiä vähän väliä. Se kuuluu asiaan
- Anonyymi
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Näissä hommissa tulee nyrkkiä vähän väliä. Se kuuluu asiaan
Fistbumppia tulee jatkuvalla syötöllä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393