Jos minä polkaisen sähköauton väilitöntä vääntöä hyväksi käyttäen autoni nopeuden tiellä olevaan 60 km:n nopeusrajoitukseen autoni kahdessa sekunnissa niin samaan suuntaan vievää vasenta kaistaa paahtaa ja lappaa pian ohitseni heti jonossa Audia ja Bemaria 100 km:n tuntinopeudella.
Miksi ihmeessä? Miksi? Minä en ymmärrä!
Kyllä te olette lapsellisia
53
50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö olekin ihmeellistä kuinka helpolla löyryy provosoituvia kisakumppaneita? Tyhmyys on todella laajaa, usko pois. Joku vitun mitätön peltilehmä on tyhmyyden selkein mittari.
- Anonyymi
Työnnä se löyry vaikka prrseeseessi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnnä se löyry vaikka prrseeseessi.
Tykkäätkö itse kun se "löyry" on perseessäsi? Nautitaanko se suun kautta? Peräaukko on nimittäin exit only.
Ai niin. Kiihkoiletko aina noin typon nähdessäsi?
- Anonyymi
Katso samalla ettei maalit jää lähtöpisteeseen
- Anonyymi
Liikenne ei ollut tuollaista ollenkaan 1980-luvulla mitä se on nyt. Minkälaisia sairaita ihmisiä sinne on nyt tullut? Ennen ajettiin pisteestä A pisteeseen B ja sillä selvä. Jotain outoa on tapahtunut. Mistä se johtuu?
- Anonyymi
80-luvulla nopeusrajoitukset oli autokantaan ja tiestöön kohtuullisesti mitoitettuja joten alle suurimman sallitun ajavatkaan ei ärsyttänyt.
Nykyiset nopeusrajoitukset suhteessa autokantaan ja tiestöön ovat naurettavan alhaisella tasolla suurimmalla osaa tiestöä, joten joka ikinen nysvätty sekunti pakollisten lisäksi ottaa päähän. Sitä koitetaan sitten kompensoida nopeilla lähdöillä ja pyrkimyksellä ajaa tasan sitä suurinta sallittua vähintään.
Se miksi vasemman kaistan kuskia ärsyttää kun lähdet nopeammin on se että hän huomaa olevansa väärällä kaistalla ja oma moka nolottaa.
Parempi niin kuin että joku hidas on vasemmalla kaistalla eikä edes kiihdytä kunnolla eli ei ymmärrä että vasen kaista on nopeampia varten, ei siis tarkoitettu junamaisiin lähtöihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80-luvulla nopeusrajoitukset oli autokantaan ja tiestöön kohtuullisesti mitoitettuja joten alle suurimman sallitun ajavatkaan ei ärsyttänyt.
Nykyiset nopeusrajoitukset suhteessa autokantaan ja tiestöön ovat naurettavan alhaisella tasolla suurimmalla osaa tiestöä, joten joka ikinen nysvätty sekunti pakollisten lisäksi ottaa päähän. Sitä koitetaan sitten kompensoida nopeilla lähdöillä ja pyrkimyksellä ajaa tasan sitä suurinta sallittua vähintään.
Se miksi vasemman kaistan kuskia ärsyttää kun lähdet nopeammin on se että hän huomaa olevansa väärällä kaistalla ja oma moka nolottaa.
Parempi niin kuin että joku hidas on vasemmalla kaistalla eikä edes kiihdytä kunnolla eli ei ymmärrä että vasen kaista on nopeampia varten, ei siis tarkoitettu junamaisiin lähtöihin.Eli maailmassa on liikaa porukkaa. Liikaa liikennettä joka sitten ärsyttää. Liikaa ihmisiä kuluttamassa luonnonvaroja ja saastuttamassa ympäristöä. Tehkää ympäristöteko, älkää lisääntykö.
- Anonyymi
Tämähän on se yleinen ongelma, ei pelkästään sähköautolla ajavilla vaan aika monella muullakin. Jos siis ajat kuudenkympin alueella mittarisi mukaan 60km/h niin todellinen nopeutesi on hieman päälle 50km/h.
Ei siis ole mikään ihme että porukat painaa ohi ihan merkistä riippumatta.- Anonyymi
Vaikka ajan ylinopeutta niin silti ohitse menee heti Audi, Mersu Volvo ym.Näin se vain on.
- Anonyymi
Niin siis mikä se ongelma on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis mikä se ongelma on?
Kateus parempia automerkkejä kohtaan. Kun ajaa Toyotalla sitä kuuluu automaattisesti ryhmään itsetunnottomat vässykät ja siksi tuo ryhmä itkee näillä nimettömillä palstoilla kun muualla ei pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus parempia automerkkejä kohtaan. Kun ajaa Toyotalla sitä kuuluu automaattisesti ryhmään itsetunnottomat vässykät ja siksi tuo ryhmä itkee näillä nimettömillä palstoilla kun muualla ei pärjää.
https://www.toyota.fi/toyota/laatu/nayttoja-laadusta/index.json
Miksi Toyotalla ajaisi itsetunnottomat vässykät? Miksi Toyotan ohi olisi muiden aina päästävä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.toyota.fi/toyota/laatu/nayttoja-laadusta/index.json
Miksi Toyotalla ajaisi itsetunnottomat vässykät? Miksi Toyotan ohi olisi muiden aina päästävä?https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201809142201198884
Samaa minäkin ihmettelen.
> Supra < - Anonyymi
Eräiden automerkkien omistajilla on tuollainen näyttämisen into. Omistin aikoinaan tavallisen farmarisierran näköisen auton. Mutta konepellin alla olikin tehokas kone ja neliveto, niin sillä pääsi valoista liikkeelle alta aikayksikön. Varsinkin bemarikuskeille se näytti olevan tiukka paikka ja sitten paahdettiin ohi ylinopeutta.
Ajan nykyisin aika usein navi päällä niin tiedän täsmällisen nopeuteni ja aika usein "jää jalkoihin" näitä oman nopeusmittarin mukaan ajavia. Kun tuollainen kuski vielä jarruttaa kameratolpalle, alkaa ottaa pannuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräiden automerkkien omistajilla on tuollainen näyttämisen into. Omistin aikoinaan tavallisen farmarisierran näköisen auton. Mutta konepellin alla olikin tehokas kone ja neliveto, niin sillä pääsi valoista liikkeelle alta aikayksikön. Varsinkin bemarikuskeille se näytti olevan tiukka paikka ja sitten paahdettiin ohi ylinopeutta.
Ajan nykyisin aika usein navi päällä niin tiedän täsmällisen nopeuteni ja aika usein "jää jalkoihin" näitä oman nopeusmittarin mukaan ajavia. Kun tuollainen kuski vielä jarruttaa kameratolpalle, alkaa ottaa pannuun.Itse kuitenkin halusit myös " näyttää " Bemareille risteyksissä lähtiessä?!! Eli sinulla myös on näyttämisen intoa, etkä halua päästää risteyksistä ketään kiihdyttämään sinua nopeammin. Miten olet siis erilainen kuin kritisoimasi Bemarikuskit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus parempia automerkkejä kohtaan. Kun ajaa Toyotalla sitä kuuluu automaattisesti ryhmään itsetunnottomat vässykät ja siksi tuo ryhmä itkee näillä nimettömillä palstoilla kun muualla ei pärjää.
Eli kun joku pahoittaa mielensä jonkun toisen lähtiessä valoista ripeämmin liikkeelle ja kostaa sen ajamalla suurta ylinopeutta, niin ongelma on se, että jotkut on kateellisia joistain automerkeistä?
Olkoon sitten niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis mikä se ongelma on?
Onko sulla autoa? Ajatko sillä?
Vaikka nykyauton tekniikka ja ominaisuudet ovat paremmat kuin Apollo 11 kuuraketin aikoinaan niin nopeusmittarin näyttöä ei saada "kuntoon"!
Kun autoilija ei tiedä tarkkaa ja oikeaa nopeuttaan niin se aiheuttaa liikenteessä ongelmia, varsinkin kameratolppien läheisyydessä on havaittavissa melkoista ajonopeuden haitariliikettä.
Eli, ongelmana ovat nopeusmittarit jotka eivät ole auton muun tekniikan tasolla mitä tulee nopeuden näytön oikeellisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla autoa? Ajatko sillä?
Vaikka nykyauton tekniikka ja ominaisuudet ovat paremmat kuin Apollo 11 kuuraketin aikoinaan niin nopeusmittarin näyttöä ei saada "kuntoon"!
Kun autoilija ei tiedä tarkkaa ja oikeaa nopeuttaan niin se aiheuttaa liikenteessä ongelmia, varsinkin kameratolppien läheisyydessä on havaittavissa melkoista ajonopeuden haitariliikettä.
Eli, ongelmana ovat nopeusmittarit jotka eivät ole auton muun tekniikan tasolla mitä tulee nopeuden näytön oikeellisuuteen.Ainakin minun autoni nopeusmittari näyttää tarpeeksi tarkasti. Ehkä sinun kannattaa vaihtaa autoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla autoa? Ajatko sillä?
Vaikka nykyauton tekniikka ja ominaisuudet ovat paremmat kuin Apollo 11 kuuraketin aikoinaan niin nopeusmittarin näyttöä ei saada "kuntoon"!
Kun autoilija ei tiedä tarkkaa ja oikeaa nopeuttaan niin se aiheuttaa liikenteessä ongelmia, varsinkin kameratolppien läheisyydessä on havaittavissa melkoista ajonopeuden haitariliikettä.
Eli, ongelmana ovat nopeusmittarit jotka eivät ole auton muun tekniikan tasolla mitä tulee nopeuden näytön oikeellisuuteen.Nopeusmittarien virhenäyttämä on ihan tietoisesti tehty. Tästä oli juuri viimeviikolla mediassa juttua ja tälläkin palstalla siitä keskusteltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla autoa? Ajatko sillä?
Vaikka nykyauton tekniikka ja ominaisuudet ovat paremmat kuin Apollo 11 kuuraketin aikoinaan niin nopeusmittarin näyttöä ei saada "kuntoon"!
Kun autoilija ei tiedä tarkkaa ja oikeaa nopeuttaan niin se aiheuttaa liikenteessä ongelmia, varsinkin kameratolppien läheisyydessä on havaittavissa melkoista ajonopeuden haitariliikettä.
Eli, ongelmana ovat nopeusmittarit jotka eivät ole auton muun tekniikan tasolla mitä tulee nopeuden näytön oikeellisuuteen.Miten nykyautojen tekniikka on parempaa kuin avaruusraketin?. Miten niitä ylipäätään voidaan verrata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla autoa? Ajatko sillä?
Vaikka nykyauton tekniikka ja ominaisuudet ovat paremmat kuin Apollo 11 kuuraketin aikoinaan niin nopeusmittarin näyttöä ei saada "kuntoon"!
Kun autoilija ei tiedä tarkkaa ja oikeaa nopeuttaan niin se aiheuttaa liikenteessä ongelmia, varsinkin kameratolppien läheisyydessä on havaittavissa melkoista ajonopeuden haitariliikettä.
Eli, ongelmana ovat nopeusmittarit jotka eivät ole auton muun tekniikan tasolla mitä tulee nopeuden näytön oikeellisuuteen.https://yle.fi/uutiset/3-10902449
Miksiköhän ne mittarit näyttää väärin.
- Anonyymi
Pyöräilijöiden syytä!
- Anonyymi
Miten kiihdytyskilpailu on pyöräilijöiden syytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiihdytyskilpailu on pyöräilijöiden syytä?
Kaikki on. Ku ne on niin tyhmii.
- Anonyymi
Näyttää aika yleiseltä että hybridikuskit toimivat päinvastoin. Liikkeelle lähdetään pintakaasulla hiljakseen kiihdyttäen ettei polttomoottori lähde käyntiin. Myös ajonopeutta pidetään alle sallitun samasta syystä. Nämä autot kerää herkästi peräänsä jonoja.
- Anonyymi
Tosi on. Mulla on jo toinen hynridiauto enkä ole huomannut mitään eroa kulutuksessa kun aluksi luulin että mummomainen ajotapa säästää. Ei säästä.
- Anonyymi
Voi tuota aloitusta, hölmön juttuja.
- Anonyymi
Aivan, surkea Provo ja huono mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, surkea Provo ja huono mielikuvitus.
Kuka on Provo? Onko suomalainen?
- Anonyymi
Muistan silloin kun sain kortin 80-luvulla niin noi liikennevalothan olivat niitä klassisia paikkoja joissa katsottiin että kenen kosla lähtee "viivalta". Näin jälkeenpäin ajateltuna sehän oli aika lapsellista touhua, mitä väliä sillä on saavuttaako 60km/h 2:ssa vai 6:ssa sekunnissa?
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla nykyäänkin keskivertoa paremmat, suomalaiset mieskuljettajat, esittävät autojensa suorituskykyä ja omaa suveernista etenemistä, juurikin liikennevaloista hampaat irvessä kiihdyttämällä. Kukaanhan ei saa mennä alfauroksen edelle. Jotain rajaa siinäkin pitää olla, kuka ja millä sen risteyksen nopeiten ja näyttävimmin jättää taakseen.
- Anonyymi
Kyllä jos on kaksi kaistaa suuntaansa niin ihmiset lähtevät nopeammin liikkeelle. Verrattuna yksikaistaiseen.
Esim kaksikaistainen tie 60 kmh rajoitus niin porukka polkee romujaan punarajalle. Mutta ootappa kun on yksi kaista suuntaansa niin vedetään niin hiljaa liikkellelähdöt- Anonyymi
En oikeastaan koskaan lähde liikkeelle nopeammin kuin edessäni oleva.
- Anonyymi
Miksei ihmiset voi lähteä valoista samalla tyylillä (huom. ei nopeudella) kun lähtö tapahtuu esim. Formuloissa, eli koko jono lähtee liikkeelle samaan aikaan eikä niin että aina pitää odottaa että se etummainen saa "pykälän silmään" ja pääsee liikkeelle ja vasta tämän jälkeen aletaan vispaamaan sitä omaa vaihdekeppiä ja sitten pikku hiljaa lähdetään liikkeelle?
- Anonyymi
Niin .Autoa ei kannata revityttää täysillä.
- Anonyymi
Siitä syystä, koska autot pysähtyvät risteyksissä reilun metrin pään toisistaan, niin samalla etäisyydellä edellä olevasta ei pysty kukaan ajamaan. Siitä syystä jokainen, jo ihan luonnostaan, odottaa sen sekunnin tai pari, että etumainen auto lähtee liikkeelle ja tekee autojen väliin suuremman välin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä syystä, koska autot pysähtyvät risteyksissä reilun metrin pään toisistaan, niin samalla etäisyydellä edellä olevasta ei pysty kukaan ajamaan. Siitä syystä jokainen, jo ihan luonnostaan, odottaa sen sekunnin tai pari, että etumainen auto lähtee liikkeelle ja tekee autojen väliin suuremman välin.
Mutta jostain syystä se perään lähtö kestää niin kauan että turvaväli on heti jotain maantienopeus luokksa ja siksi risteyksestä ehtii niin vähän autoja menemään yksillä vihreillä. Hyvä jos ei sentään pysähdyksissä pidä monen metrin turvaväliä.
- Anonyymi
Oon samaa mieltä.Aika lapsellista porukkaa tuolla Suomen teillä.Ajetaan puskurissa kiinni. Ajetaan ylinopeutta. Halutaan näyttää kuinka hienosti oma auto kulkee.
Näyttämisen halu on kova. Kuitenkin tarkoitus on vain mennä pisteestä A pisteeseen B. Auto on vain peltiä. Ei sen kummosempaa. Miksi tehdä ajamisesta niin vaikeaa ?
Veikkaan että aika monella varsinkin miehillä menee autoilu tunteisiin. Minä, minä asenne on koko ajan päällä.- Anonyymi
Lähden, jos tilaa on, liikkeelle niinkuin on opetettu ja järkeväksi todettu, eli noin 75% kaasupoljinta lattiaan päin, silloin liikenne sujuu mutta auto ei joudu vielä turhan koville. On myös taloudellisempaa kuin ne haaveilijoiden lähdöt.
Siitäkin huolimatta suurin osa jää lähdöissä viereisellä kaistalla reilusti jälkeen vaikka ei Kia Niro mikään tykki ole.
- Anonyymi
Petsamosta muuttaneiden mielestä jopa Helsingissä on liikaa ihmisiä. Menkää Tokioon.
- Anonyymi
Joku, jolla on jostain saatu läpeensä sairas viha Toyotaa kohtaan selaa netin kaikkea materiaalia päivät pitkät läpi ja oksentaa kaikkille Toyotan haukkumiset. Uskomatonta.
- Anonyymi
Autot luovat ihmisille erilaisia mielikuvia automerkeistä. Joillekin japanilainen tai korealainen auto on aivan paska, toiselle saksalainen voi taas olla ainoa hyvä auto, vaikkei mielikuvilleen olisi mitään konkreettista todistetta. Kova usko omiin kuvitelmiin on ja pysyy, vaikka faktat osoittaisi mitä.
- Anonyymi
Vai puhutko Toyotahörhöstä joka scannaa päivät VW juttuja ja provoilee niistä 24/7 ja jos ei löydy, niin vääntää kaikkien muidenkin merkkien jutut Vw:lle.
Vai mitä Toyotahörhö itse??
- Anonyymi
Ihan sama millä voimalla se auto liikkuu niin mitä ihmeen järkeä sitä on lähteä liikennevaloista "talla pohjassa" liikkeelle?
Kyllä tämä aloitus nyt kertoo aloittajan lapsellisuudesta enemmän kuin Audi- tai Bemarikuskeista! - Anonyymi
"Kyllä tämä aloitus nyt kertoo aloittajan lapsellisuudesta enemmän kuin Audi- tai Bemarikuskeista!"
Aika erikoinen väite tuon aloituksen valossa.- Anonyymi
Aloitushan kuului että "Jos minä polkaisen sähköauton väilitöntä vääntöä hyväksi käyttäen autoni nopeuden tiellä olevaan 60 km:n nopeusrajoitukseen autoni kahdessa sekunnissa...".
Vaikka ei sitä suoraan sanottukaan niin kysehän on liikennevaloista lähtemisestä (eihän tuossa lauseessa muuten ole mitään mieltä). Kyllä minä olen sitä mieltä että tällainen kiihdytys on todella lapsellista, edes sähköautolle ei taida juuri jäädä reserviä - eli "talla pohjassa" mennään.
Miksi ihmeessä? Miksi? Minä en ymmärrä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitushan kuului että "Jos minä polkaisen sähköauton väilitöntä vääntöä hyväksi käyttäen autoni nopeuden tiellä olevaan 60 km:n nopeusrajoitukseen autoni kahdessa sekunnissa...".
Vaikka ei sitä suoraan sanottukaan niin kysehän on liikennevaloista lähtemisestä (eihän tuossa lauseessa muuten ole mitään mieltä). Kyllä minä olen sitä mieltä että tällainen kiihdytys on todella lapsellista, edes sähköautolle ei taida juuri jäädä reserviä - eli "talla pohjassa" mennään.
Miksi ihmeessä? Miksi? Minä en ymmärrä!Mikä siitä tekee todella lapsellisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee todella lapsellisen?
No jos et sitä "hokaa" mun edellisistä kirjoituksista niin sitten ei auta kuin odottaa että sulle tulee hieman ikää lisää.
- Anonyymi
Tässä näitä on näitä itsetunnottomia Audi- ja Bemari-kuskeja. Älykin täytyy olla aika vähissä, jos tällaista kirjoittaa:
"Voi tuota aloitusta, hölmön juttuja."
"Kyllä tämä aloitus nyt kertoo aloittajan lapsellisuudesta enemmän kuin Audi- tai Bemarikuskeista!"
"Aivan, surkea Provo ja huono mielikuvitus."
"Kateus parempia automerkkejä kohtaan. Kun ajaa Toyotalla sitä kuuluu automaattisesti ryhmään itsetunnottomat vässykät ja siksi tuo ryhmä itkee näillä nimettömillä palstoilla kun muualla ei pärjää."- Anonyymi
Vai väittääse joku, että Toyota kiihtyy kahdessa sekunnissa 60 km:n tuntinopeuteen. Kellähän se sellainen Topyota on? Vai oliko taas jälleen kerran tarkoitus laskea kuorma Toyotan niskaan.
Englannin kielisellä Toy-sivullakin, jolla ei ole mitään tekemistä Toyotan kanssa on haukuttu Toyotaa suomenkielellä. Anonyymi kirjoitti:
Vai väittääse joku, että Toyota kiihtyy kahdessa sekunnissa 60 km:n tuntinopeuteen. Kellähän se sellainen Topyota on? Vai oliko taas jälleen kerran tarkoitus laskea kuorma Toyotan niskaan.
Englannin kielisellä Toy-sivullakin, jolla ei ole mitään tekemistä Toyotan kanssa on haukuttu Toyotaa suomenkielellä.Kommentoin varmuuden vuoksi tähänkin peräti kahdella oksennuksella.
- Anonyymi
Perkele, että te olette lapsellisia tuolla liikenteessä.
- Anonyymi
Taas tänään te nelikymppiset pikkupojut olitte todella lapsellisa tuolla liikenteessä. Mikä ihme teitä vaivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1223899Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3122026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481801- 1051717
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21650Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321494Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar521210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4131166