Täällä yksi peppuseksi neitsyt/aloittelija! Mieltäni kovasti askarruttaa kuuluuko anuskarvat ajella kokonaan pois kun ottaa kakkoseen?
ANAALIN KARVOITUS
8
318
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama oli tai ei
kyllä se karvattomana tuntuu kivemmalta
- Anonyymi
Itse sheivaan karvattomaksi vaikka käytän ainoastaan dildoja. Näyttää videollakin paremmalta kun karvat eivät peitä näkymiä ;)
- Anonyymi
Kenenkään persreikä ei näytä hyvältä ällöttävä 🤢
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään persreikä ei näytä hyvältä ällöttävä 🤢
Niinkö? Jos naisen kaunein on kuin ruusun kukka, toiseksi kaunein on kuin ruusun nuppu.
On kuin uppoaisi kauneuteen kun nuolee hellästi ja ajan kanssa nuppua ja samalla katselee myös kukkaa.
- Anonyymi
Itse ajelen myös sieltä samalla kun siistin bikinit rajan. Onhan se mukavampi antaa takaa kun ei pylly karvat rehota....nim.tj74vm
- Anonyymi
Ei niitä välttämättä tarvi ajaa, Naisen perseeseen paneminen on ihan yhtä kiihohtavaa, oliko karvoja eli ei. Muuten Kyllä arvostan, jos alapää ei ihan hirveästi rehota, ei sen posliini tarvi olla. Saa Toki, ja sitä onkin maailman paras nuolla, mutta ihan siisti trimmauskin on jo asiaa. Peppureikää on kaikenlisäksi kivempi nuolla, jos siinä ei ole karvoja.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656176
- 795421
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613442- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783