Mihin tarvii niin paljonrahaa

Anonyymi

Miks kaikki edustajat haalii vaan itselleen ja läheisilleen rahaa ja omaisuutta. Eikö mikään muu oo tärkeää ku raha

3

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ostaa oma vakoilunsa
      Microsoft teki tietosuojalausekkeeseensa muutoksen, mutta ei sanonut keskeyttävänsä käyttäjien kuuntelua.
      Yhdysvaltalainen teknologiayhtiö Microsoft on muuttanut tietosuojalausekettaan. Yhtiö kertoi uutistoimisto Reutersille, että syynä on viime viikkoina pintaan noussut eri teknologiayhtiöiden tapa antaa käyttäjiltä tallennettuja ääninäytteitä muiden ihmisten kuunneltaviksi.
      Lue lisää: Microsoft tallentaa Skype-puheluita – avustajat voivat kuunnella keskusteluja
      Kyse on pienestä osasta äänikomentoja, joita käyttäjät ovat antaneet puhetta tulkitseville digitaalisille avustajille. Microsoftin tapauksessa sen nimi on Cortana, mutta samaa kuuntelua harjoittavat myös ainakin Apple, Google, Amazon ja Facebook. Yhtiöitä on arvosteltu muun muassa siitä, että komentojen päätymisestä vieraiden korviin ei ole kerrottu selvästi käyttäjille.

– Tajusimme viime aikoina esitettyjen kysymysten perusteella, että meidän pitäisi paremmin täsmentää että joskus ihmiset tarkistavat tätä sisältöä, Microsoft totesi Reutersille.

Tietosuojalausekkeen muutokset näkyvät myös sen suomenkielisessä versiossa. Siinä sanotaan nyt, että "käsittelemme henkilökohtaisia tietoja [...] sekä automaattisilla että manuaalisilla (ihmisvoimaan perustuvilla) menetelmillä".

Lisäksi Microsoft sanoo, että "tarkistamme manuaalisesti esimerkiksi lyhyitä ääninäytteitä, joiden alkuperän tunnistettavuuden olemme pyrkineet poistamaan. Niiden avulla parannamme puhepalveluitamme, kuten tunnistusta ja käännöstä".

Microsoft käyttää paitsi Cortanasta, myös Skypestä kerättyjä ääninäytteitä palvelujensa parantamiseen. Näytteitä kuuntelevat ihmiset ovat sekä Microsoftin että ulkopuolisten yritysten palkkalistoilla.

Yhtiö ei kuitenkaan sanonut keskeyttävänsä näytteiden kuuntelua. Näin ovat luvanneet tehdä esimerkiksi Apple ja Google.

• Anonyymi

Akateemisen roskaväen hyväveli korruptio pääasiallinen tulojen lähde.

• Anonyymi

Yleislakko!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe