Sinkkunaisia

Anonyymi

Haluan oman halattavan naisen. En halua olla sinkku enää?
Oon jo 44 v joten nyt pitää löytää kymppani.

32

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy parturissa, suihkussa, kiillota kengät, käy hammassuutarissa, osta Prismasta pikkutakki, paita ja prässihousut.

      Älä ota pohjia liikaa, kuuntele kiinnostuneesti naisen juttuja ja myötäile häntä.

      Saat muutakin kuin vain halata ja aamukahvit voileivillä.

      • Anonyymi

        Onko varma sauma ?...


    • Anonyymi

      Meinaatko että käyn vielä lyhentämässä tätä 7 millin tukkaani? Meinaatko että käyn kolmesti suihkussa kun normaalisti käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa.
      Harmi kun naiset haluaa että mies on öykkäri joka juo usein alkoholia.
      Raittiimpi rauhallinen mies ei nykyään kelpaa.

      • Anonyymi

        Ei kaikki naiset ole samanlaisia.


    • Anonyymi

      Naiset tykkää tutkimusten mukaan rentuista. Kolmannella kierroksella kelpaa jo kunnollinen mies.

      • Anonyymi

        Olet oukeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oukeassa.

        Naiset tykkää olla itse renttuja.


    • Anonyymi

      Haluan naimahommia. Eikä naiset pidä läheisyydestä. Miksi haluatte olla yksin

      • Anonyymi

        naimahommia haluaa naisetkin


    • Anonyymi

      Miten olet aloittaja edennyt elokuun jälkeen ja onko selibaatti jo ohi ?

      Raumalta löytyy paljon halattavia naisia reservissä odottamassa miehiä.

      • Anonyymi

        Älä helevetissä ota silitettävää, ota pumpattava. Mutta ei raumalaista, ota Taiwanissa tehty niissä on pumppu mukana.


    • Anonyymi

      Sinkulla eletään. Kun ei ole rikas niin naiset ei kiinnostu.

      • Anonyymi

        Ei vaan kun et ole rikas niin naiset eivät kiinnosta. Ja saat olla niiltä jopa rauhassa. Perskärpäsiltä.


      • Anonyymi

        Miksi aina ajatellaan ettei kelpaisi jollei ole rikas? Itselle ainakin on tärkeämpää miten siihen rahaan suhtautuu ja miten sitä käyttää. Elämän asenne, pilke silmäkulmassa, rehellisyys ja toisten huomioon ottaminen ovat paljon tärkeämpiä...
        Jos ajattelee, ettei kellekään kelpaa eikä asian eteen mitään tee, niin tuskin mikään muuttuukaan...

        T. Sinkkunainen Raumalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina ajatellaan ettei kelpaisi jollei ole rikas? Itselle ainakin on tärkeämpää miten siihen rahaan suhtautuu ja miten sitä käyttää. Elämän asenne, pilke silmäkulmassa, rehellisyys ja toisten huomioon ottaminen ovat paljon tärkeämpiä...
        Jos ajattelee, ettei kellekään kelpaa eikä asian eteen mitään tee, niin tuskin mikään muuttuukaan...

        T. Sinkkunainen Raumalta

        Naiset ovat ikuinen riesa. Ikävä että niitä on kaikkialla, ei pirukaan jaksa niitä kuunnella eikä katsella.


    • Anonyymi

      Ehkä siksi ajatellaan ettei kelpaa koska pakkeja tullut niin paljon ettei kelpaa koska ei ole rikkautta saada naista kiinnostumaan. tosiasia on kuitenkin se että raha ja rakkaus kulkee käsi kädessä, nainen on mielummin yksin kuin miehen kanssa joka on köyhä ja työtön. Töitäkään ei kuitenkaan nykyään saa enää kuten ennen sai että firmat otti vaan heti töihin kun joku tuli kysymään töitä. Nykyään ei riitä kokemus eikä hyvä asenne että saisi töitä joten ei voi tienata rahaa.

      • Anonyymi

        No empä komppaa tuota, että raha ja rakkaus kulkisi käsi kädessä. Itse en kaipaa materiaa ja maan päällisiä rikkauksia. Tietty rikkaana voisi saada enemmän seuraa, mutta olisiko "rahanperään seura" sitten mukavaa?
        Olen myös todennut samaa nykytyöelämästä, mutta onneksi lopulta työllistyin... joskus valo paistaa risukasaankin.
        Yksinolosta, olen mieluummin yksin, koska on tarpeeksi huonoja kokemuksia. Siihen ei edes raha auta.


    • Anonyymi

      Rahat pitää kuluttaa heti kun sitä on ettei naiselle jää mitään.
      Mulla oli kerran 12 tuhatta ja sen kulutin viikossa. Ostin veneen, vaatteita, kävin reissussa, ostin telkkarin ja kalastusvälineitä.

      • Anonyymi

        Sinulla ei silloin naista ollutkaan käytössä.


    • Anonyymi

      Onko sinkkunaista 40-45 v välissä, olen köyhä työtön eikai se haittaa. En ole veloissa kuitenkaan velkaa on sata euroa ja luottotiedot kunnossa.

    • Anonyymi

      Naisil on älypuhelin, ne seurustelee sen kanssa eikä miehille ole aikaa.
      Nykyään vaan kaikki tuijottaa puhelintaan 8 tuntia päivässä kaupassa ja kadulla ja syödessäkin. Naiset ei ole sosiaalisia enää, eikä kumppania haluta koska siitä on liikaa vaivaa. Mies muka sotkee ja ryyppää ei nainen halua kotiinsa miestä koska sisustusta pitää muuttaa ja kaikenlaisia syitä löytyy.

    • Anonyymi

      Naisille tulee kiire, kun 50 vuotta lähestyy. Miehet loppuvat ja tulevat valikoiviksi.

    • Anonyymi

      Olis mukavaa jos olis kiihkeä suhde naisen kanssa. Mikä naisia vaivaa eikö ne tykkää enää miehistä?

    • Anonyymi

      Kohta on kevät, laitan paatin veteen ja kalastelen usein. Onko nelikymppisiä naisia jotka tykkää kalastuksesta?

      • Anonyymi

        Tykkään kalastuksesta ja olen noin 40nen. Miten suhun saa yhteyden 😁


    • Anonyymi

      SAmu ,näinkö on ??

    • Anonyymi

      jos totta on niin kysy

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan nyt enää seurustella halua.

    • Anonyymi

      Pitäis olla hyvät tulot että naiset kiinnostuis. Kukaan ei halua köyhää miestä.

    • Oon sinkku niin. Olisi se mukava seurustella kivan naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Onnistuuhan Raumalla helposti. Siisti olemus, kohtelias ja itsevarma käytös riittää. Älä kehu itseä liikaa vaan vain naista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe