Sinkkunaisia

Anonyymi

Haluan oman halattavan naisen. En halua olla sinkku enää?
Oon jo 44 v joten nyt pitää löytää kymppani.

17

187

Vastaukset

• Käy parturissa, suihkussa, kiillota kengät, käy hammassuutarissa, osta Prismasta pikkutakki, paita ja prässihousut.

Älä ota pohjia liikaa, kuuntele kiinnostuneesti naisen juttuja ja myötäile häntä.

Saat muutakin kuin vain halata ja aamukahvit voileivillä.

• Onko varma sauma ?...

• Meinaatko että käyn vielä lyhentämässä tätä 7 millin tukkaani? Meinaatko että käyn kolmesti suihkussa kun normaalisti käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa.
    Harmi kun naiset haluaa että mies on öykkäri joka juo usein alkoholia.
    Raittiimpi rauhallinen mies ei nykyään kelpaa.

• Ei kaikki naiset ole samanlaisia.

• Naiset tykkää tutkimusten mukaan rentuista. Kolmannella kierroksella kelpaa jo kunnollinen mies.

• Olet oukeassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet oukeassa.

Naiset tykkää olla itse renttuja.

• Haluan naimahommia. Eikä naiset pidä läheisyydestä. Miksi haluatte olla yksin

• Miten olet aloittaja edennyt elokuun jälkeen ja onko selibaatti jo ohi ?

Raumalta löytyy paljon halattavia naisia reservissä odottamassa miehiä.

• Älä helevetissä ota silitettävää, ota pumpattava. Mutta ei raumalaista, ota Taiwanissa tehty niissä on pumppu mukana.

• Sinkulla eletään. Kun ei ole rikas niin naiset ei kiinnostu.

• Ei vaan kun et ole rikas niin naiset eivät kiinnosta. Ja saat olla niiltä jopa rauhassa. Perskärpäsiltä.

• Miksi aina ajatellaan ettei kelpaisi jollei ole rikas? Itselle ainakin on tärkeämpää miten siihen rahaan suhtautuu ja miten sitä käyttää. Elämän asenne, pilke silmäkulmassa, rehellisyys ja toisten huomioon ottaminen ovat paljon tärkeämpiä...
      Jos ajattelee, ettei kellekään kelpaa eikä asian eteen mitään tee, niin tuskin mikään muuttuukaan...

T. Sinkkunainen Raumalta

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina ajatellaan ettei kelpaisi jollei ole rikas? Itselle ainakin on tärkeämpää miten siihen rahaan suhtautuu ja miten sitä käyttää. Elämän asenne, pilke silmäkulmassa, rehellisyys ja toisten huomioon ottaminen ovat paljon tärkeämpiä...
      Jos ajattelee, ettei kellekään kelpaa eikä asian eteen mitään tee, niin tuskin mikään muuttuukaan...

T. Sinkkunainen Raumalta

Naiset ovat ikuinen riesa. Ikävä että niitä on kaikkialla, ei pirukaan jaksa niitä kuunnella eikä katsella.

• Ehkä siksi ajatellaan ettei kelpaa koska pakkeja tullut niin paljon ettei kelpaa koska ei ole rikkautta saada naista kiinnostumaan. tosiasia on kuitenkin se että raha ja rakkaus kulkee käsi kädessä, nainen on mielummin yksin kuin miehen kanssa joka on köyhä ja työtön. Töitäkään ei kuitenkaan nykyään saa enää kuten ennen sai että firmat otti vaan heti töihin kun joku tuli kysymään töitä. Nykyään ei riitä kokemus eikä hyvä asenne että saisi töitä joten ei voi tienata rahaa.

• No empä komppaa tuota, että raha ja rakkaus kulkisi käsi kädessä. Itse en kaipaa materiaa ja maan päällisiä rikkauksia. Tietty rikkaana voisi saada enemmän seuraa, mutta olisiko "rahanperään seura" sitten mukavaa?
      Olen myös todennut samaa nykytyöelämästä, mutta onneksi lopulta työllistyin... joskus valo paistaa risukasaankin.
      Yksinolosta, olen mieluummin yksin, koska on tarpeeksi huonoja kokemuksia. Siihen ei edes raha auta.

• Rahat pitää kuluttaa heti kun sitä on ettei naiselle jää mitään.
    Mulla oli kerran 12 tuhatta ja sen kulutin viikossa. Ostin veneen, vaatteita, kävin reissussa, ostin telkkarin ja kalastusvälineitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.