Olemme hankkimassa parta-agamaa ja kuulleet, että kannattaisi mielummin ostaa kasvattajalta kuin eläinkaupasta, mutta mistä löytyisi sellainen? Asumme Lappeenrannassa itse, missä olisi lähin parta-agaman kasvattaja jolla olisi myydä poikanen?
Mistä löytyy parta-agaman kasvattajia ?
9
3629
Vastaukset
- elaphe
...pistää Suomen herpetologisen yhdistyksen Herppilistalle ilmoitus, eiköhän se suomen "kerma" liiku säännöllisesti siellä;-)
www.herpetomania.fi
-Mikko- grista
- Ku ei löydy.
Mäkin etin Parta-Agaman kasvattajaa. Muttakun kaikki antaa ton saman linki, herpetomania tai herppi.net noi kaikki antaa. Eiks missään kellään olis tietoo Parta-Agaman kasvattajista?>:( Asun Vantaalla, että jostain täältä läheltä etin kasvattajaa.:) Linkki jonkun kasvattajan sivuille tms. olis kiva :)?
- Zutzu
Järvenpäässä on kauppa vipeltäjät. Siellä on erilaisia liskoja myynnissä.
- AgamaAgamaAgamaAgama
Munkin pitäis löytää jostain parta-agaman kasvattaja... Lemmikkikaupasta en kalliilla haluis ostaa joten jos joku on kasvattaja tai tietää missä on kasvattajia niin kertokaa ihmeessä! :D
- tellu
Hei!!meillä olisi myynnissä vuodenikäinen poika partis.hintaan kuuluu terraario ja kaikki muu tarvike lämpölamppu yms....hinta olisi 200!!!soita jos olet kiinnostunut..asutaan imatralla:-)0400262718 katja
- Kristian.Lindholm
Hei! Olen jo kauvan etsinyt Parta-agaman kasvattajaa. Asustelen Lappeenrannan alueella joten olisiko kellään viisaammalla tietoa, että missä päin olisi lähin kasvattaja? :)
- Anonyymi
Olisiko kenelläkään antaa mitään linkkiä jossa olisi parta-agaman kasvattajien yhteystietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100