Itsemurhaa mietin taas

Anonyymi

Olen sitä itseni tappamista miettinyt reilut 20 vuotta, enemmän ja vähemmän vakavissani. Olen lukenut keskustelu ketjuja helpoimmasta/ kivuttovammasta keinosta, mutta eipä niistä koostu mitään. Olen käynyt psykoterapiassa ja syönyt lääkkeitä, mutta eipä niistäkään muuta koostunut kuin sen, että rahat meni ja vitutus lisääntyi. Vihaan ihmisiä enkä haluaisi olla osa tätä nyky-yhteiskuntaa millään muotoa. Ajattelin kirjoittaa tänne, josko joku vaikka puolivahingossa onnistuisi saamaan minut niin vittuuntuneeksi, että pystyisin tekemään sen itsemurhan.

9 kommenttia

Vastaukset

• Etkö pysty järjestämään elämääsi niin, että voisit paremmin? Se tarvisee vain oivalluksen ja halun. Kaikki ei oivalla koskaan, mutta mahdollista kaikille.

• Aloittaja on taas yksi näistä säälinkerjääjistä'.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on taas yksi näistä säälinkerjääjistä'.

Etkö ntt parempaa keksinyt? Aika säälittävä kommentti

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by admin.

No eipä auttanut

• Voi helvetti

• Onneton olento. Unohda koko itsemurha, ei sinusta ole sen tekijäksi. Ennätät sitä ennen sairastua syöpään tai sydänkohtaukseen tai jäädä vahingossa auton alle.

Sairaudet lisääntyvät iän myötä ja masennus lisää esim. diabeteksen riskiä. Jätät vain sairaudet hoitamatta, hidas itsemurha, mutta kuolet varmasti.

• Kaikkihan sitä joskus kuollaan joo, mutta kun en jaksa olla ja odottaa. Ei ole ikinä kiinnostanut tämä ihmisen elämä. Turhaahan tämä tänne kirjoittelukin on, mutta aattelin nyt kuiteski aikaa tappaakseni kokeilla. Tuli taas kerran todistettua, ettei ihmisistä ole yhtään mihinkään.

• Mutta sinähän lopetit kirjoituksesi tällä tavalla!! (Ajattelin kirjoittaa tänne, josko joku vaikka puolivahingossa onnistuisi saamaan minut niin vittuuntuneeksi, että pystyisin tekemään sen itsemurhan).

Nythän jokunen otti tekstin ilmeisesti liian kirjaimellisesti!! On kuitenkin aika mahdotonta tietää, minkälaista tekstiä oikeasti odotit saavasi? Aika harva osaa lukea toisen ajatuksia.

• "Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan." -Jeesus

"Eivätkö enkelit ole palvelevia henkiä? Heidät lähetetään palvelemaan niitä, jotka saavat osakseen autuuden,"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.