että täällä ketjussa olisi myös: Rukousvastauksia. - palsta:)
jokaiselle niitä "hyvän onnen, ns. hyvän tuurin asioita elämässä myös tapahtuu !??
koen itse, että Jumala toimii usein ihan "maalaisjärjellä", vaikka joskus myös yllätyksiä / "ihme"
olisi upeeta
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako nyt pelkän otsikon vuoksi palstaa pystyttää.
- Anonyymi
Voi voi ... yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut.
- Anonyymi
Rukousvastauksia ei ole olemassa.
- Anonyymi
aikas vähältä vaikuttaa, - rukousvastaukset !!?
- Anonyymi
Sain rukousvastauksen tänä aamuna.
Minulla oli yks tärkeä asia mietittävänä ja en keksinyt sitten millään että mitä pitäisi tehdä. Pyörin viime yönä vuoteessani ja pyysin Jumalaa kertomaan että mitä tekisin.
Aamulla kun heräsin sain ihan selvän neuvon että mitä tehdä. Nykyään pn pajon facebookissa ja somessa rukousryhmiä mutta ei kaikki ole siellä. Suomi24 on hiljennyt. Rukoillaan Big Brotherissa olevan uskovan evankelstan työn puolesta.
- Anonyymi
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia.Uskomaton mielikuvitus. Onneksi en ole uskis.
- Anonyymi
Vastauksia on olemassa, rahaa saatu joskus ihmeellisellä tavalla.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt, vaikka en ole edes uskis.
Siellä missä on suhteellisesti paljon uskovaisia, menee surkeasti. Nälkä, köyhyys ja usko menee käsi kädessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474504Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1143582Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391855- 1061783
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131687Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1231544HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81354- 781256
- 1091126
- 521051