Kaikilla epä-Persuilla on täsmälleen sama mielipide

Anonyymi

Oletteko huomanneet että kaikilla Suvakeilla ja epä-persuilla on itsellä täysin sama mielipide kaikista asioista? Sitten he kuvittelevat että Persut ovat aivopestyjä lampaita samalla tavalla kuin he itse ja että kaikilla Persuilla on sama mielipide kun esim. Halla-Aholla.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuunnelkaapa tarkkaan näitä hörhöjä, niin huomaatte että jokaisella on täsmälleen samat ennakkoluulot ja mielipiteet.

      • Vihreillä anarkisteilla, kyllä ja varmasti kuuluva, sillä huuto ja kattilankannet pitävät siitä huolen , eikä se yksi ainoa ja ana samaa toistava mielipide pahemmin vaihtele, sanoma on yhtä tympeä, kaukana sivistyneen ihmisen käytöksestä.
        Mutta opillisestihan täällä ollaankin kiipeämässä takaisin sinne puuhun, ei siellä niin sivistystä lie kaipaakaan.


    • Anonyymi

      Olen huomannut ihan saman.Perussuomalaisista he puhuvat yhtenä laumana koska itse ovat sellaisen aivopestyn lauman jäseniä eivätkä voi ymmärtää että perussuomalaisissa on ihmisiä kaikista yhteiskuntaryhmistä , myös niitä ulkomaalaisia ja ihmisillä tietenkin on erilaisia näkemyksiä ja persussuomalaisuus antaa siihen vapauden, ihmisiä ei yllytetä tai pakoteta tiettyyn muottiin. Tällä palstalla kirjoittelevat " kriittiset " ( suvakit, vasurit, vihreät, komut ja muuten vaan häiriköt ) ovat kaikki tismalleen samasta muotista anseteiltaan ja hyökkäävyydeltään ja ilkeydeltään tai sitten kyseessä on yksi ja sama henkilö kokoajan.

    • Anonyymi

      Sen lisäksi että kaikilla tällä pastalla kirjoittelevilla suvakeilla ja epä-persuilla on sama mielipide kaikesta on silmiinpistävää että heidän asenteensa persuja kohtaan on niin jyrkän kielteinen ja tuomitseva ja halveksiva kun oikeassa elämässä kohtaa muiden puolueiden ihmisiä joka eivät suinkaan käy kurkkuun kiinni ja sylje silmille vaan todella moni sanoo esim. että kylläpä Halla-aho puhui hyvin eilen telkkarissa ja sanoi asiat niinkuin ne ovat tai että kyllä persut on monessa asiassa oikeassakin. Täällä jokainen tyrmää kaiken perusuomalaisilta lähtöisin olevan totaalisesti ja kaikkeen suhtaudutaan ivaten. Minusta se on kummallista kun oikeassa elämässä en kohtaa tuollaista väkeä ollenkaan. Olenkin tullut siihen tulokseen että kriittisiä on tällä palstalla ihan pari ja heille perussuomalaisia vastaan kirjoittelu on pakkomielle ja sitten muutama sellainen joista on vain hauska lietsoa riitaa ja tekevät samaa muillakin palstoilla.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää sekin että kaikki palstan epä-persut esim. eivät kommentoi jotain Lelu-Alia tai al-Taeeta lainkaan vaikka oikeassa elämässä muidenkin puolueiden ihmiset kyllä kommentoivat ja kritisoivat kovastikin enkä ole kuullut kenenkään tuollaisia hyväksyvän. Täällä aina äänessä olevat irvileuvat vaikenevat tuollaisten aiheiden kohdalla kokonaan...pistää miettimään että ei kai vaan mahda olla kirjoittelijoilla jotain yhteistä edellämainittujen kanssa, esim. maahanmuuttajatausta.

      • Anonyymi

        Aivan. Tuollaisiin tapauksiin ei oteta mitään kantaa mutta mikä valtava riemu oli kun Husu sai nimitellä persuja rasisteiksi ja siitä luotiin innolla puolenkymmentä aloitusta. Todellisessa elämässä puoluekannasta riippumatta kaikki ovat tuotakin tapausta kommentoineet epäuskoisina ja ihmetelleet mihin Suomi on oikein menossa kun meitä varoitellaan jopa vääränlaisesta katseesta maahanmuuttajiin päin mutta kansanedustajan asemassa oleva henkilö voi julkisesti sanoa noin.


    • Anonyymi

      Outoa sekin että nuo ihmiset kokoontuvat päivittäin tälle palstalle kyselemään, tivaamaan,tuomitsemaan ja solvaamaan perussuomalaisia mutta yksikään ei koskaan sano mitä puoluetta itse äänestävät ja miksi ja mitä se nimenomainen puolue on tehnyt niin hyvin että he haluavat olla uskollisia sille. Perussuomalaisten tekemisistä ja sanomisista pidetään kirjaa mutta omasta puolueesta ei mainita sanallakaan. Aika kummaa...jos minä olen sitä mieltä että vaikka liberaalit ovat täysi pellepuolue enkä ymmärrä heidän arvojaan enkä kunnioita heitä millään muotoa niin en kai minä uhraa joka päivä aikaani roikkumalla heidän palstallaan.Miksi ihmeessä minä niin tekisin ? Mikä siis tällä palstalla häiriköivien epä-persujen motiivi on ?

    • Anonyymi

      Mä tänään ruokkiksella töissä näytin parhaita paljoja " persukriittisten " kirjoituksista työkavereille joista toinen on demari ja toinen kaiketi kristillinen ja kumpikin oli ihan tyrmistyneitä siitä miten TÖRKEÄÄ kirjoittelun taso on ja kuinka vääristelevää ja röyhkeää hyökkäämistä toisen ihmisen niinkin yksityistä asiaa kuin poliittista mielipidettä kohtaan. Siinä huutelivat sitten muitakin lukemaan ja kaikkien poliittista mielipidettä en tiedä mutta siitä kaikki olivat yhtä mieltä että tämän palstan " persukriittisten " kirjoittelu on alta kaiken arvosteluasteikon ja häiriintyneiden ihmisten tekosia.

      • Anonyymi

        Näytitkö myös puolueen puheenjohtajanlausunnon? Kas tuossa:
        Halla-aho:
        ""Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."


      • Anonyymi

        Keksittyä puppua. Et sinä mitään parhaita paloja näyttänyt kenellekään.
        Kuhan sepittelet. Uskot itse sepittelyysi mutta ei kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksittyä puppua. Et sinä mitään parhaita paloja näyttänyt kenellekään.
        Kuhan sepittelet. Uskot itse sepittelyysi mutta ei kukaan muu.

        Mikä ongelma sinulla minun ruokatuntini tekemisten kanssa on ? Meillä on useinkin tapana lukea lööppejä ja uutispätkiä ruokatunnilla puhelimista ja eilen tarjosin vähän erilaista mutusteltavaa näyttämällä tämän palstan " persukriittisten " kirjoituksia . Vielä tänäänkin asiasta keskusteltiin.TIRSK !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytitkö myös puolueen puheenjohtajanlausunnon? Kas tuossa:
        Halla-aho:
        ""Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

        En koska sen olivat kaikki jo aiemmin lukeneet. Mulla on valveutuneita ja aikaansa seuraavia ihmisiä työkavereina. Mutta mitään niin tökeröä kuin " persukriittisten " kirjoittelu eivät olleet ennen nähneet.


    • Anonyymi

      Voiko tosiaan olla niin ajatuksiltaan toinen toistensa klooneja...taitaapi olla yksi tai kaksi työtöntä / eläkeläistä joilla aika tulee pitkäksi ja persujen vaalimenestys otti luonnon päälle ja ovat ottaneet inhottavasta palstakirjoittelusta itselleen elämäntehtävän.

    • Anonyymi

      Aina meitä maalaisjuntteja mollataan, Perkele. T. PersuJurpo

      • Anonyymi

        Emme me persut teitä mollaa. Kerroimme vaan että teillä epä-persuilla on kaikilla tällä palstalla sama asenne ja samat mielipiteet.


    • Anonyymi

      Avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, erilaisten mielipiteiden hyväksymistä...sitä kaikkea on kovasti väitetty persuilta puuttuvan mutta kuitenkin epä-persut nimeomaan edustavat räyhääjiä joilta nuo ominaisuudet puuttuvat totaalisesti. Eiväthän he herranen aika antaisi muiden edes äänestää !

    • Anonyymi

      Sitä olen ihmetellyt että ns. suvakit lumoutuivat paperittomista ja henkilöllisyytensä valehdelleista miehistä joista monilla maa poltti jalkojen alla omien tekemisten takia ja paukkasivat Suomeen teeskennellen Syyrian pakoilaista vaikka olivat aivan muualta mutta eivät halua kuunnella mitä maassa jo aiemmin olleilla muslimeilla on asiasta sanottavaa. Eivät halua kuulla mitään jos sanominen sisältää kritiikkiä pakolaispolitiikasta tai jos he haluavat varoittaa meitä jostain. Myöskään arabmaista lähtöisin olevaa ja islamilaisen maailman hyvin tuntevaa terrorismintutkijaa ei juurikaan päästetty ääneen ja TV-lähetyskin peruttiin viimeminuuteilla kun hän ei toistanut suvakkien propagandaa vaan olisi sanonut totuuden.

      • Anonyymi

        Eli siis missään nimessä vaientaminen ei koske vain perussuomalaisia vaan myöskään maltilliset muslimit joita nykytilanne todella hirvittää eivät pääse ääneen. Jos pääsisivät niin päättäjät joutuisivat myöntämään tehneensä hirvittävän ja monella tavalla todella kalliiksi tulevan virheen ja siksi on helpompaa jatkaa tällä tiellä.


    • Anonyymi

      Mikä se suvakki oikein on? Kuulin puolitutulta persulta olevani suvakki ja mamujen hyysääjä, vaikka en puhunut niistä mitään. Totesin vain, että pieni geenimuuntelun lisäys suomalaiseen sisäsiittoiseen kansaan tekisi ihan hyvää. Sisäsiitoiset perinnölliset taudit kun ovat suomalaisten vitsauksena.
      [https://www.abomics.fi/fi/ajankohtaista/32-suomessa-tunnetaan-hyvin-suomalainen-tautiperinto].

      En ole suvakki vähimmässäkään määrin. En suvaitse esim. pesemättömiä lautaspinoja, piereskelyä ruokapöydässä, tilanteeseen sopimatonta pukeutumista , suomalaisen ihmisen vakaumuksen pilkaamista, epädemokraattisia menettelytapoja, valehtelua tai persujen rienapuheita. Noita suvaitsevia muun muassa pidän suvakkeina

      • Anonyymi

        Millä tavalla se tekee hyvää? Esim. Afrikkalaisilla on melkein puolet pienempi ÄÖ ku Suomalaisilla ja heillä on heikkojen geeniensä takia paljon korkeampi riski sairastua sisätauteihin, kuten sokeritautiin. Myös Norjalaiset ovat tosi sisäsiittonen kansa ja silti pärjäävät erinomaisesti kaikilla mittareilla ja ovat peräti mailman vaurain maa bruttokansantuotteella mitattuna. Sekoittaminen aiheuttaa juurettomuutta ja oireilu ja tunnetta ettei kuulu minnekkään. Miksi siis pitäisi muuttaa tätä asiaa kun se ei ole rikki?


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on selvästi äänessä yksi persu, joka ikään kuin kommentoi omia viestejään ja yrittää luoda harhan monesta persusta.

      Persukriittiset yritetään taas kerran - voisi sanoa että FRAASIMAISESTI - leimata "hörhöiksi", "aivopestyksi laumaksi" ja "häiriköiksi", jotka ovat muka "hyökkääviä ja ilkeitä". Fiksujahan nuo persukriittiset vain ovat. Onko fiksuus persuille maailmanluokan järkytys?

      Persut ovat maahanmuuttokriittisiä, jotka eivät kuitenkaan tunnu sietävän
      persukriittisyyttä, vaikka siihen on tosi paljon aihetta ja syytä.

      Persu tässä ketjussa jakaa ihmiset kahteen ryhmään: persut ja epäpersut. Jos et ole persu, olet epäpersu eli "aivopesty häirikköklooni" jne.

      Tämän palstan aihe on perussuomalaiset. Miksi perussuomalaisille tästä aiheesta kirjoittaminen on niin vaikeaa?

      Persut haukkuvat ja solvaavat joka päivä tällä palstalla muita puolueita - mutta eivät
      voi sietää sitä, että heihin itseensä kohdistuu kriittistä palautetta.
      Millaisia prinsessanherkkiä hienohelmoja persut oikein todellisuudessa ovat?

      • Anonyymi

        Joo, se on maailman ainoo Persu. Niitä ei oo ku yks maailmassa.


      • Anonyymi

        Iteppä tuut tänne vinkumaan sun epä-persuja mielipiteitä. Jos et viihdy niin voit mennä muualle. Ei oo pakko tulla tänne ruoskittavaks.


      • Anonyymi

        Erikoisinta tässä on se, että jos persu menee sanomaan tai tekemään jotakin älytöntä, niin välittömästi persut pyrkivät siirtämään maalia eli syyttämään muiden puolueiden kannattajia persun mustamaalaamisesta tai sabotaasiyrityksestä. Nyt ovat vielä alkaneet käyttämään rasisti-korttia päinvastaiseen suuntaan. Eivät kerta kaikkiaan kykene kantamaan vastuutaan omista sanomisistaan ja tekemisistään.

        Tulee mieleen omenavarkaan taktiikka narahtaessaan rysänpäältä: En se minä ollut vaan naapurin pojat.


      • Anonyymi

        Onko se persujen vika että tällä palstalla epä-persut ovat häirikköklooneja ? Eikö täällä juuri kirjoitettu että oikeassa elämässä muiden puolueiden kannattajat eivät käyttäydy kuten nämä häirikkökoonit tällä palstalla. Kyllä teillä olisi paljon parannettavaa mutta kun ette kestä lainkaan kritiikkiä niin mitään kehitystäkään ei tapahdu.


      • Anonyymi

        Sinnepä juuri olin tuota kirjoittaessa matkalla. Istuin bussissa ja ajattelin sinua.


      • Anonyymi

        Mitä väliä oliko yksi,kaksi vai kolme persua kirjoittamassa kun hyvin ja asiallisesti kirjoittivat. Ihan toista kuin "persukriittisten " aloituksiin innolla pumpatut "kriittisten "kymmenet ala-arvoiset törkykommentit.


    • Anonyymi

      Ei ole kuin yksi totuus, siksi vihervassareilla on samanlaisia mielipiteitä.
      Persut ne uskoo mitä haluaa. Erilaiset salaliittoteoriat kukoistaa persujen keskuudessa.

      • Anonyymi

        Ja mikähän on se yksi totuus?
        Uskovaisilla on jeesus tai Jumalan sana, persuilla se on YLIJUMALA, MESSIAS, MESTARI Jussin totuus. Mestari ei voi olla väärässä, vaan kaikki se mitä MESTARI sanoo on ainoa persun totuus, kaikki muu on valehtelua, vihervasemmistotenupridevassarin tyhmää kiihotusta. Oottekos te uskontopersut järjissänne??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän on se yksi totuus?
        Uskovaisilla on jeesus tai Jumalan sana, persuilla se on YLIJUMALA, MESSIAS, MESTARI Jussin totuus. Mestari ei voi olla väärässä, vaan kaikki se mitä MESTARI sanoo on ainoa persun totuus, kaikki muu on valehtelua, vihervasemmistotenupridevassarin tyhmää kiihotusta. Oottekos te uskontopersut järjissänne??

        Kuka täällä ölisee kahdelta yöllä ? Hallaahoa hokee tällä palstalla ihan muut kuin persut ja he hokevat myös Hakkaraista ei taitavat pitää Teuvoa varsinaisena Guruna. On teillä vaan ihan mielettömän pieni ja ummehtunut maailma kun ei siihen mahdu muuta kuin persuviha. Matkustelisitte vaikka niin maailmanne vähän avartuisi. Tuollainen ei ole tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä ölisee kahdelta yöllä ? Hallaahoa hokee tällä palstalla ihan muut kuin persut ja he hokevat myös Hakkaraista ei taitavat pitää Teuvoa varsinaisena Guruna. On teillä vaan ihan mielettömän pieni ja ummehtunut maailma kun ei siihen mahdu muuta kuin persuviha. Matkustelisitte vaikka niin maailmanne vähän avartuisi. Tuollainen ei ole tervettä.

        Ne huutaa sen nimee ku se laittaa niitä niinku isukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne huutaa sen nimee ku se laittaa niitä niinku isukki

        Voi olla. Ihmiset jotka eivät ole perussuomalaisia hokevat Mestaria, Halla-ahoa ja Hakkaraista kaiken vapaa-aikansa.Yölläkin ! TIRSK !


    • Anonyymi

      "Onko se persujen vika että tällä palstalla epä-persut ovat häirikköklooneja ? "

      Tuo on trolli, koska siinä on tietoisia valheita.
      "Epä-persu" tarkoittanee tässä yhteydessä persukriittistä.
      "Häirikköklooni" tarkoitti alun perin persukriittisten kirjoituksissa
      kopio-trollaavaa persua, joiden päätarkoitus on häiritä
      täällä käytäviä keskusteluja - ja karkottaa lukijoita.
      Nyt persu tuossa trollissaan ns. siirtää maalia ja antaa ymmärtää, että
      "häirikköklooneja" ovatkin muka persukriittiset, siis ne jotka tuovat
      tänne ne kiinnostavimmat ajatukset, ne joiden ansiosta täällä
      ylipäänsä on lukijoita ja joiden ansiosta lukijat kokevat, että
      täällä kannatti käydä.

      Persujen vika on se, että niin monet heidän väitteensä täällä
      ovat totuudenvastaisia.

      • Anonyymi

        Hyvin naulattu! Kiitos!


    • Anonyymi

      Suomi 24 näkee muuttuneen tilanteen hyvin, avustajien määrää on lisätty.

      • Anonyymi

        Tuohan on hyvä uutinen!
        Ehkä vihdoinkin tehdään jotain tälle Suomi24:n Perussuomalaiset -palstan suurimmalle ongelmalle: persujen harjoittamalle härskille kopio-trolli-tehtailulle!


    • Anonyymi

      Tälläkin palstalla ovat persujen kannattajat itse antaneet törkykirjoittelullaan ja muiden kuin persujen kannattajien järjettömällä haukkumisellaan aiheen esittää persuille kritiikkiä.
      Jos riehuu keskustelupalstalla kuin järjetön rasistisilla älyttömyyksillään ja Hitlerin ylistyksillään, niin ei voi muuta odottaa kuin normaalien kansalaisten kritiikkiä moiseen järjettömyyteen!
      Keskustelupalstoilla näkee ani harvoin persujen kannattajilta normaalia politiittista keskustelua, vaan lähes ainoastaan tuota rasistista törkytrollausta ja toisten puolueiden kannattajien haukkumista. Niin ei kai kenellekään voi tulla muuta kuvaa persuista kuin rasistinen ja yltiöpäisen nationalistinen persujen 'ylemmyyden' järjetön lietsominen - ihan kuin he todellakin olisivat muita parempi 'rotu' täällä Suomessa.
      Kun kerta persujen kannattajat eivät pysty oikeaan keskusteluun ja kirjoitukset ovat pelkkää törkytrollausta, niin kestäkää persujen kannattajat myös kritiikki, jonka olette ihan itse aiheuttaneet.
      Miten haluaa muiden kohtelevan itseään, niin kannattaa ensin itse alkaa toimimaan vastaavalla tavalla.

      • Anonyymi

        Pyh minä sanon sinulle. Pyh ja vielä kerran pyh ! Olet koominen.


      • Anonyymi

        Viesti 12:41 on ERITTÄIN OSUVA KITEYTYS!
        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe