treen lähellä 57v haluaisi imettää silloin tällöin miehellä,kullikin on mukavan kokoinen.Paikka on!
Haluaisitko imeä kullini loppuunasti?
12
232
Vastaukset
Se olis varmaan ihana imeä kullias ensin hyväilee sen vartta imien ja nuollen ja puristeel palleja sitten ottaa sen imien suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja samalla hyväillä palleja hetken päästä tuntee kun kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun siitä nauttis
herkules69 kirjoitti:
Koska haluaisit niellä ja helliä kullia?
Katson nyt ajan kohdan onko sinulla paikka jossa sinä tarjoat kulliasi että saat nauttia siitä miten kookas kullisi on
Tvhyvää kirjoitti:
Katson nyt ajan kohdan onko sinulla paikka jossa sinä tarjoat kulliasi että saat nauttia siitä miten kookas kullisi on
Paikka löytyy. 21cm kuvaa saisi postin kautta.
herkules69 kirjoitti:
Paikka löytyy. 21cm kuvaa saisi postin kautta.
Tosi komee sitä sais hetken imeä ja nuolla kun sen läpi menee ja samalla hyväillä palleja siinä jo kerkii nauttimaan ennen kun sen imee suuhunsa onko mieli asentoa jossa haluat sitä antaa
- Anonyymi
Ei juuri nyt tee mieli, mutta varmaan joitakin muita halukkaita ilmaantuu kui nuo jotka vain kertovat mitä tekisivät, mutteivät kumminkaan koskaan saavu paikalle.
Eikö kukaan haluu?
- Anonyymi
Haluun! Voitko liikkua hesaa kohti lähemmäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun! Voitko liikkua hesaa kohti lähemmäs
Hesastakin löytyis...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesastakin löytyis...
Missa hesas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missa hesas?
Maanantaina sano paikka
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488