Haluaisitko imeä kullini loppuunasti?

treen lähellä 57v haluaisi imettää silloin tällöin miehellä,kullikin on mukavan kokoinen.Paikka on!

12

233

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se olis varmaan ihana imeä kullias ensin hyväilee sen vartta imien ja nuollen ja puristeel palleja sitten ottaa sen imien suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja samalla hyväillä palleja hetken päästä tuntee kun kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun siitä nauttis

• Koska haluaisit niellä ja helliä kullia?

• herkules69 kirjoitti:

Koska haluaisit niellä ja helliä kullia?

Katson nyt ajan kohdan onko sinulla paikka jossa sinä tarjoat kulliasi että saat nauttia siitä miten kookas kullisi on

• Tvhyvää kirjoitti:

Katson nyt ajan kohdan onko sinulla paikka jossa sinä tarjoat kulliasi että saat nauttia siitä miten kookas kullisi on

Paikka löytyy. 21cm kuvaa saisi postin kautta.

• herkules69 kirjoitti:

Paikka löytyy. 21cm kuvaa saisi postin kautta.

Tosi komee sitä sais hetken imeä ja nuolla kun sen läpi menee ja samalla hyväillä palleja siinä jo kerkii nauttimaan ennen kun sen imee suuhunsa onko mieli asentoa jossa haluat sitä antaa

• Anonyymi

Ei juuri nyt tee mieli, mutta varmaan joitakin muita halukkaita ilmaantuu kui nuo jotka vain kertovat mitä tekisivät, mutteivät kumminkaan koskaan saavu paikalle.

• Eikö kukaan haluu?

• Anonyymi

Haluun! Voitko liikkua hesaa kohti lähemmäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun! Voitko liikkua hesaa kohti lähemmäs

Hesastakin löytyis...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesastakin löytyis...

Missa hesas?

• Anonyymi kirjoitti:

Missa hesas?

Ois myös kiinnostusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missa hesas?

Maanantaina sano paikka

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      457
      932
    2. 57
      598
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe